POKUD JSTE VLOŽILI KOMENTÁŘ A NEZOBRAZIL SE, TAK MOŽNÁ SPADL DO SPAMU. KOMENTÁŘE PRAVIDELNĚ KONTROLUJI A POKUD TAM TAKOVÝ NAJDU, TAK JEJ HNED ZVEŘEJNÍM. DĚKUJI A PŘEJI KRÁSNÉ DNY.

22 června, 2021

Motýli

Máme letní dny a já chodím do luk pozorovat, jestli se už objevili motýli. Občas ně nějakého natrefím, ale mám pocit, že jich je letos nějak méně, než v jiných letech.





Ohniváček černoskvrnný


Babočka kopřivová
Modrásek obecný
Kropenatec jetelový

50 komentářů:

  1. Nádherné fotky Jaruško, také se mi zdá, že je motýlů čím dál tím méně ♥

    OdpovědětVymazat
  2. Jé to jsi mne Jaruško udělala velikánskou radost, alespoň vždy u tebe se pokochám motýlí krásou. Obdivuji jak všechno znáš jsi opravdu chytrá♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ivetko moc děkují. Moc toho neznám i když se o přírodu už od mládí zajímám. Často hledám v knížkách nebo na netu a tím se zároveň pořád učím. Hlavně trávy mi dělají problémy.

      Vymazat
  3. Járo, obdivuji nejen motýly, ale hlavně to, že je dokážeš tak pěkně zvěčnit. Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
  4. Je to krása a Ty dovedeš ty druhy i pojmenovat, to obdivuji. ☺

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hani, moc děkuji. Někdy mi to dělá problém, když má motýl šetření křídla nebo je starší a problém je mezi nočními motýly(můrami). Ty moc nepoznám, pokud nemají výrazně znaky jako například přástevnik medvědí a podobní. Měj se hezky .

      Vymazat
  5. Járo, úžasné fotky a ještě s názvy - nádhera!
    Měj pohodový den, Helena

    OdpovědětVymazat
  6. Jaruško, mám stejný pocit, že je letos motýlů málo. Ale ty jsi nějaké potkala a hlavně jsi je krásně vyfotila.

    OdpovědětVymazat
  7. Krásně jsi je nafotila.Motýlů je opravdu čím dál méně,krom občasného žluťáska jsem žádného neviděla a to už i loni.Louky jsou rozkvetlé a motýlci nikde.
    Jaru,měj hezký den

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jitu, je to tak. Možná se ještě nějaké druhý objeví.Léto teprve začíná.

      Vymazat
  8. Minimum jsem letos motýlů viděla, minimum...

    OdpovědětVymazat
  9. Jaruško, krásné fotky motýlů. 👍👍 Letos je to všechno opožděné, minimálně o dva týdny. Třeba čas motýlů teprve nastane. I já jich letos viděla minimum.
    Měj hezké a pohodové dny. 🍀💓

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Alenko děkuji. Vím, tady skoro o měsíc , ale tráva vyrostla rychle a pořádná jen ti motýli chybí.

      Vymazat
  10. Nádherné fotky. Já jsem letos také moc motýlů ještě neviděla.
    Jitko, přeji hezkou středu. D.

    OdpovědětVymazat
  11. Jaruško super fotečky 😘

    OdpovědětVymazat
  12. Máš pravdu Jaruško, také jich moc nevidím, fotečky jsou krásné ⚛ ღ ♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Leni děkuji. Třeba se objeví později. Bylo dlouho chladno.

      Vymazat
  13. ...chytila jsi na pasece motýlka co má b..... křidélka... hezké foto👍🏻 Musím souhlasit, také letos nemám v zahradě, prozatím ani jednoho motýla😕

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Opravdu je jich málo. Ještě jsem viděla modráska, ale to jsem neměla s sebou foťák. Děkuji a měj se moc pěkně.

      Vymazat
  14. Jaruško moc děkuji za krásné fotečky motýlí jsou nádherné opatruj se hezké dny přeji ..♥♥

    OdpovědětVymazat
  15. Jaru to jsou nádherné záběry. Přeji ti krásný víkend

    OdpovědětVymazat
  16. ahojky Jarka.... tvoje fotky sú úžasne a tie motýliky su krásne detailne zachytené...

    OdpovědětVymazat
  17. Ahojky Jaruško to je nádhera ty fotky

    OdpovědětVymazat
  18. Ahojík Jaruško, velký obdiv za tvou trpělivost a detaily, paráda ♥

    OdpovědětVymazat
  19. Ahoj Jaru,
    krásné fotečky! Taky mám pocit, že je jich letos méně. Zahrádka je jeden květ a motýlků opravdu málo. Měj pěkné dny...♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Aličko. Dnes jsem je hledala znovu a začínají se objevovat, ale pořád málo.

      Vymazat
  20. Nádherné fotky Jaruško♥ j než bych motýla vyfotila, tak by dávno uletěl ♥

    OdpovědětVymazat
  21. Moc krásné Jaruško.Krásně jsi fotila...😄 A přeji ti všechno nejlepší k zítřejšímu svátku.💙🌺💙🌺💙

    OdpovědětVymazat
  22. Ahoj Jaru,
    přeji Ti vše nej, nej k svátku, hlavně pevné zdravíčko.Vložila bych přáníčko, ale není kam...měj pěkné dny a opatruj se, Alice...♥

    OdpovědětVymazat
  23. Milá Jaruško,konečně jsem u Tebe...! Znovu se vzpamatovávám, tak doufám, že zavítám k Tobě častěji ♥♥♥

    OdpovědětVymazat
  24. . Ranní ptáče, dál doskáče☀️Opravdová pohoda…

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vložené komentáře a přeji příjemný den.