POKUD JSTE VLOŽILI KOMENTÁŘ A NEZOBRAZIL SE, TAK MOŽNÁ SPADL DO SPAMU. KOMENTÁŘE PRAVIDELNĚ KONTROLUJI A POKUD TAM TAKOVÝ NAJDU, TAK JEJ HNED ZVEŘEJNÍM. DĚKUJI A PŘEJI KRÁSNÉ DNY.

01 srpna, 2021

Procházka na Dymník

 30. července 2021

Pátek odpoledne, krásný, slunečný den.

Původně jsme chtěli někam vyrazit na výlet, ale nějak jsme se nemohli rozhodnout, kam. Neměla jsem nic naplánováno a tak jsme nakonec vyrazili alespoň  na odpolední procházku na Dymník.Rybník CihelnaVážka ploskáTo bych nebyla já, abych nefotila vše co poletuje kolem. Včelky i motýly.Babočka admirál


Na balíku sedí nějaký dravec. Na tu dálku jej těžko rozeznám. Většinou tu však loví luňáci červení.

Okáč bojínkový
Na terase restaurace jsme chvíli poseděli při dobrém černém pivu.
Kamenný strom života. O něm jsem tu už psala. Pokud máte zájem, najdete
o tomto místě článek na mém druhém blogu: https://duchjara1.blogspot.com/2021/01/kamenna-hvezda.html
Fotbalgolfové hřiště. Není to moc známý sport, i když se tu minulý týden  konalo mistrovství světa.

Vlčí hora



Na části hřiště se hraje a na další části sekají trávu...Udržet tak velké hřiště v dokonalém stavu dá spoustu práce.


Okáč bojínkový
Okáč poháňkový




Bělásek horský

21 komentářů:

  1. Krásná procházka.Motýlků je tento rok dost,ale nacházím je většinou jinde než zrovna na květinkách.Nemohla jsem vůbec tvůj blog v oblíbených najít,vůbec se mi neaktualizuješ.Divné.
    Jaru,měj hezký první srpnový týden

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jitu moc děkuji. Oni s tím něco zase dělají. Mně se vůbec neaktualizuje Jindřiška už celý rok a také nevím proč. Zkusím se na to zítra podívat. Teď se mi stahují na PC aktualizace Win10 a asi to bude na dlouho, tak píšu na mobilu.
      Dobrou noc a hezký nový týden.

      Vymazat
  2. Jaruško samá krása. Parádní podívaná jsi šikulka se smyslem pro detaily. Moc zdravím a děkuji za komentáře ♥ ♥*********************

    OdpovědětVymazat
  3. Jaruško to byla skvělá procházka, krásně jsi fotila ⚛ ღ ♥

    OdpovědětVymazat
  4. Krásné záběry, ta makra jsou nádherná. Na kamenný strom života se ještě podívám. ☺

    OdpovědětVymazat
  5. Jaruško, Ty vždycky něco objevíš na focení...A krásně to zachytíš ! Měj se hezky a těším se na další fotografie. Zdraví Lenka
    www.babilenka.cz a

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Leni moc děkuji a přeji Ti krásný den. Já mám tu přírodu ráda a dokáže mě vždycky něčím překvapit.

      Vymazat
  6. Jaruško, máš moc krásnou trasu k procházce a umíš se dívat - děkuji za kouzelné letní fotky a přeji příjemný den. Helena

    OdpovědětVymazat
  7. Jaruško, krásná procházka i krásné fotografie.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Růženko děkuji moc. Vím, že tato místa už všichni asi znáte, ale občas je dobré porovnat změny podle ročních období.

      Vymazat
  8. Zase hezká procházka a objevy👍🏻. Díky za hezké momenty

    OdpovědětVymazat
  9. Krásná procházka a fotky Jaruško ♥

    OdpovědětVymazat
  10. Jaru opět moc krásné fotky

    OdpovědětVymazat
  11. Další parádní relaxační procházka, moc hezké záběry i miniaturní záběry vidíš, syn musí být na tebe Jaruško moc pyšný jsi šikovná fotografka a já moc děkuji za ně i za milé povídání.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vložené komentáře a přeji příjemný den.