POKUD JSTE VLOŽILI KOMENTÁŘ A NEZOBRAZIL SE, TAK MOŽNÁ SPADL DO SPAMU. KOMENTÁŘE PRAVIDELNĚ KONTROLUJI A POKUD TAM TAKOVÝ NAJDU, TAK JEJ HNED ZVEŘEJNÍM. DĚKUJI A PŘEJI KRÁSNÉ DNY.

01 října, 2021

Loučení s létem

 Pro toto téma jsem se snažila nafotit  dny, kdy počasí ještě připomínalo léto.

Fotografie z 12. 9. 2021

Ráno je ještě letní, ale už se objevují ranní mlhy. Srnec na mě "štěkal",  asi aby varoval ostatní srnky ze stáda, že je kdosi ruší na pastvě.

Meteorologicky už sice podzim byl, ale astronomicky chybělo ještě  devět dní.
Tak že se loučím s létem ranní procházkou v lukách, které už mají  známky podzimu.

Pavouci si už staví skrýše na zimu,
Na louce ještě vykvétá letošní druhá tráva (otava).



Léto bylo letos poměrně deštivé a ani tyto poslední letní dny se bez deště neobešly..
Kopretiny vykvétají dvakrát do roka. V červnu a v září.

   Loučím se s létem a doufejme, že bude barevný podzim.

34 komentářů:

  1. Jaruško, rozloučila jsi se s létem krásnými fotografiemi. Ty s kapkami deště jsou nádherné.

    OdpovědětVymazat
  2. Pro mne je fascinující, jak se střetáváš se srnkami a ony jen tak koukají a dál se pasou. Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jiřinko, ráno ještě napůl spí, proto se mi je občas daří nafotit. Teď mám z pátku ranní foto, kde mám srnku opravdu blízko. Koukaly jsme na sebe a ani jedna se nehnula. Fotky dám, až je proberu.

      Vymazat
  3. Po delší odmlce jsem milá Jaruško zašla. Chci Ti poděkovat za všechny komentáře já bohužel u počítače nevydržím ale zde to vypisovat nebudu. Viděla jsem všechny Tvé úžasné momentky jako vždy super! Opatruj se měj krásný víkend a hlavně pevné zdraví přeji celé Tvé rodince♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ivetko moc děkuji a přeji uzdravení. Já to chápu a chodím k Tobě i když máš komentáře uzavřené.

      Vymazat
  4. Moc hezké rozloučení s létem.👍

    OdpovědětVymazat
  5. Jaru to jsou nádherné fotky,
    měj krásné podzimní dny

    OdpovědětVymazat
  6. Krásné fotky! Mám v plánu se s výzvou o víkendu popasovat, ale takhle krásné fotky to nebudou...
    Hezký den, Járo! Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helenko znám Tvoje focení a Ty máš vždycky super fotografie i popisky.

      Vymazat
  7. Hlavně, aby nám teplý podzim vydržel hodně dlouho. Tady už po ránu škrábají řidiči námrazu ze skel.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mirku děkuji. Snad nám to vyjde. Nás čeká oprava střechy na garáži. Bude to sice dělat firma, ale chce to počasí...

      Vymazat
  8. Krásně zachycené loučení s létem !
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  9. Jarko, krásné fotky, hlavně ty s kapkami rosy. Dnes u nás krásně teplo, ale teď se zvedá pořádný vítr.
    Přeji hezký víkend. D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dáši moc děkuji. U nás také fouká a docela se ochlazuje. ještě že jsme byli na výletě dnes, kdy bylo ještě docela příjemně.

      Vymazat
  10. Jaruško, krásné fotky. 👍👍👍 Srnky jsou úžasné, už si na tvou přítomnost zvykly. Nádherné jsou ty orosené pavučinové krajky. Pokochala jsem se tou nádherou.
    Měj hezké podzimní dny.🍀🍂

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Alenko spíše vím, kde jsou a kde se pravidelně pasou. Hlavně musím vyrazit do luk vždy dříve, než začnou chodit pejskaři. Pak už bych je nenafotila, protože utečou do lesa nebo se schovají do křoví.

      Vymazat
  11. Parádní fotečky Jaruško, nádherná podívaná ⚛ ღ ♥

    OdpovědětVymazat
  12. Jaruško, nádherné fotky. Objevila jsem tvoji výzvu teprve dnes. Uvidím, zda se také přidám. Dnes dávám takové loučení s létem na blog, aniž jsem o výzvě věděla. Měj pohodovou neděli.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marti děkuji.Tvůj krásný článek se Sárou a o loučení s létem a zároveň hledání podzimu, jsem dnes ráno četla a moc se mi líbil. Děkuji ti za něj.Pteji ti krásnou neděli a veselé podzimní dny, dokud se sluníčko ještě trochu snaží zahnat chmury.

      Vymazat
  13. Jaruščko, krásné fotky. Vůbec jsem o výzvě nevěděla a tak nevím, zda je ještě šance se přihlásit. Stále makám na zahradě a těch fotek s loučením mám určitě hodně. Zrovna v pátek jsem i natočila video Babí léto s babočkou. Dám to zítra na blog a s repotáží ze zájezdu budu pokračovat později.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Maruško děkuji Ti. My už prvním rokem zahradu nemáme a jsem ráda. Sama už bych to nezvládla, pro bolesti rukou, hlavně loktů a občas o kyčlí, tak jsme pronájem zrušili. Jen mi chybí ta vypěstovaná cibule, brambory, zelenina. No nedá se nic dělat...Výzvy ses zúčastnila a já Ti děkuji. Měj příjemné dny.

      Vymazat
  14. Anonymní3/10/21 13:02

    příroda krásná, fotky také, a přeji ti, Jarunko, pohodový celý týden

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Aničko moc děkuji. Také měj příjemné podzimní dny hlavně ve zdraví.

      Vymazat
  15. Nádherné fotky Jaruško, krásně se loučíš s létem ♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Květuško moc děkuji. Přeji Ti hezké dny.

      Vymazat
  16. Krásné podzimní dny, fotečky parádní ♥

    OdpovědětVymazat
  17. Milá Jaruško💖Je úžasné co tvé oko vidí a hned zdokumentuješ👍👍👍👍👀Vskutku je na co se tu dívat👀Děkuji Ti moc za komentáře ,které vždy moc potěší💖Tobě přeji ,ať máš ještě hezké počasí a hlavně zdraví🍀Vše dobré 🍀Tobě i tvojí rodince přeje Alen😘Opatruj se 🍀

    OdpovědětVymazat
  18. Alenko moc děkuji. Také se měj moc hezky.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vložené komentáře a přeji příjemný den.