POKUD JSTE VLOŽILI KOMENTÁŘ A NEZOBRAZIL SE, TAK MOŽNÁ SPADL DO SPAMU. KOMENTÁŘE PRAVIDELNĚ KONTROLUJI A POKUD TAM TAKOVÝ NAJDU, TAK JEJ HNED ZVEŘEJNÍM. DĚKUJI A PŘEJI KRÁSNÉ DNY.

12 října, 2021

Ojíněné

 Když ráno mrzne, tak se  květina na záhonku i stará tráva obléknou do stříbra...

Růžička ještě stále drží. Zatím jí mráz neublížil


Na louce ještě květe jestřábník chlupáček.
Také kopřiva dvoudomá ozdobená jíním vypadá krásně.










Hloh






Zpět na záhonku před domem i na louce před domem

Poslední kvítek měsíčku lékařského








Květ bohyšky - hosty už mráz asi spálil.

Přeji vám krásné dny a doufám, že proměny počasí vás neodradí od procházek 
do přírody. 

42 komentářů:

  1. Zdravím milá Jaruško, máš tu všechny momentky moc krásné jsi šikulka a díky za ty růže, které mě potěšili moc. Měj krásný celý nový týden opatruj se ve zdraví a také děkuji za písmenka milá v mé návštěvní knize.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ivetko moc děkuji a také Ti přeji příjemné dny ve zdraví a opatruj se.

      Vymazat
  2. Taková ojíněná krása má svůj půvab a je to jako dílo sklářů.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mirku děkuji. Zatím je to jen na krátkou dobu než to sluníčko rozpustí, ale jak straší, tak zima prý nám ukáže...

      Vymazat
  3. Jarko, opravdová nádhera 👍💗

    OdpovědětVymazat
  4. Jaruško, ojíněné květy a rostliny jsou opravdu krásné. 👍👍 Báječně jsi je zdokumentovala.

    Já jsem teď ve stádiu sledování předpovědi počasí, protože mám kytky ještě venku. Už dvě noci byly přikryté netkanou textilií. Zase to hrozí ve čtvrtek.

    Měj hezké podzimní dny. 🍁🍀

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Alenko moc děkuji. Také sleduji předpověď. Hlavně na pátek, to musím do Liberce. Počasí je jako na houpačce. Měj se hezky.

      Vymazat
  5. Ale to je nádhera. Letos jsem měla námrazu jen na okně auta, ale takto na květinkách jsem ji ještě neviděla. Jarko, krásné ojíněné fotky.
    Přeji fajn dny. D.

    OdpovědětVymazat
  6. Jak jsou nazdobené! a krásně vyfocené.
    Zdraví Marie

    OdpovědětVymazat
  7. Námraza je moc hezká,jenže než bude u nás,tak už nebudou žádné kytičky.U nás je docela teplo.
    Hezký večer

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jitu moc děkuji. U nás byly ranní mrazíky několik dní za sebou. Dnes ráno pršelo a tak námraza nebyla. Měj se moc pěkně.

      Vymazat
  8. Nádherně si fotila Jaruško ⚛ ღ ♥

    OdpovědětVymazat
  9. Pohádkový svět - ale musí se přivstat. Járo, jsi mistr a fotky jsou úžasné.
    Mám pár rostlin ještě na balkoně a zítra to musím odnosit, i když muškáty už trůní na parapetu okna v mezipatře nad schody.Kvetou tam jako vzteklé. Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jiřinko moc děkuji Ti moc. Já už jsem uklidila gazánie. Ostatní zůstávají venku přes zimu. Zatím jim mrazíky moc neublížily, tak že ještě pořád to před domem kvete. Měj se hezky.

      Vymazat
  10. Parádní fotky, takové neudělám, z několika důvodů. Ráno nefotím, ale kouzlo to má. Přeji další krásné záběry. ☺

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hani moc děkuji. Já osobně si říkám, že ráno je jednak většinou nejlepší světlo a také se mi nejlíp fotí, protože v přírodě je ještě všechno takové klidné a teprve se všechno probouzí.

      Vymazat
  11. Veliká krása, Járo! Kocháme se!
    Přeji příjemný den, Helena

    OdpovědětVymazat
  12. Jaruško, opět nádhera. No u nás zatím nic takového není vidět, i když se značně ochladilo. Tak se kochám u tebe. Měj pěkný den.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marti moc děkuji. Tady je to přece jen o něco výš, tak že o chladná rána nouzi nemáme. Měj se moc pěkně.

      Vymazat
  13. Jaruško, nafotila jsi opět nádheru v té naší přírodě. Asi nás už brzy čeká i sníh.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Maruško moc děkuji. také si myslím, že na sebe ta pravá zima nenechá moc dlouho čekat. Měj se moc hezky.

      Vymazat
  14. Krásné fotky. Příroda pod námrazou má také kouzlo.
    Měj hezké dny.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Růženko moc děkuji. Měj také moc hezké dny.

      Vymazat
  15. Jaruško, nádherně zachycená příroda.

    OdpovědětVymazat
  16. ahoj Jaru
    to jsou opět nádherné záběry

    OdpovědětVymazat
  17. Kouzelné, moc se mi fotky líbí***************

    OdpovědětVymazat
  18. Už dlouho se chci zeptat, co to máš za objektiv na tyhle detaily?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vendy moc děkuji. Mám Nikon D5600 a používám základní objektiv AF-P NIKKOR 18-55 mm 1:3,5-5,6 G. Fotoaparát nastavuji na makro a fotím ze vzdálenosti kolem 10 cm, podle toho jak to zrovna ostří. Mám ještě několik dalších možností. Například použít objektivy Nikkor 50- 200 mm nebo 70-300mm a mezikroužky Meike AF 12, 20 a 36 mm. To ale používám zřídka a v přírodě raději objektivy moc měnit nechci, aby se mi neznečistil snímač. Stejně to po prvním čištění snímače už není ono... Čím méně se do foťáku zasahuje, tím lépe. Měj se hezky a přeji Ti vždy dobré světlo.

      Vymazat
    2. Tak tenhle záklaďák mám taky a mám i 18-105 mm, 50 - 200 mm mám taky a třístovku jsem prodala, protože jsem jí nevyužila tak jak jsem původně myslela že jí využiju. Nejvíc stejně fotím tou 18 - 105 mm. Mezikroužky mám taky, ale na tom mém foťáku si s nimi ty objektivy nerozumí. Ale je fakt, že na režim makro nefotím, jedu spíš na prioritu clony. Takže je používám na Nikoušovi na starosklíčka. Já s přehazováním objektivů problém nemám, už mám čip jednou čištěný a žádný problém nemám. Asi možná to bude tím, že já mám vyšší řadu foťáku.

      Vymazat
    3. Já s přehazováním objektivů také problém nemám, ale v přírodě se pak ke snímači zvláště na jaře, může dostat spousta pylu, jako jsem to teď před vyčištěním měla já. Kroužky Mieke mají autofokus. Jsou sice dražší, než ty obyčejné, ale nějak mě focení s nimi nenadchlo. To se musí fotit právě buď s tím objektivem 50-200 mm nebo 70- 300 mm. Se základním to není nic moc. Měj se hezky. u nás je tma, zataženo a prší... brr a zítra musíme do Liberce. Vůbec se mi nechce.

      Vymazat
  19. Ty fotky s tou námrazou na kytkách je úžasná ♥

    OdpovědětVymazat
  20. Jaruško ,jako vždy se kochám👀Jsi úžasná👍ať Ti to dlouho vydrží🍀Opatruj se 🍀vše dobré Tobě i celé Tvojí rodině přeji🍀🌷 a moc děkuji za komentáře, které mně moc vždy potěší🌷Jsi a to je dobře💖

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vložené komentáře a přeji příjemný den.