POKUD JSTE VLOŽILI KOMENTÁŘ A NEZOBRAZIL SE, TAK MOŽNÁ SPADL DO SPAMU. KOMENTÁŘE PRAVIDELNĚ KONTROLUJI A POKUD TAM TAKOVÝ NAJDU, TAK JEJ HNED ZVEŘEJNÍM. DĚKUJI A PŘEJI KRÁSNÉ DNY.

11 října, 2021

Procházka k rybníkům.

7. 10. 2021
Čtvrteční odpoledne a naše procházka k rybníkům.
Obloha byla sice zatažená, ale na procházku to docela ještě ušlo.




Rybník Racek

Rybník Tůň






Podzim už se ujal své vlády.
Ještě jsem byla na ranních procházkách, kde jsem stačila pořídit pár snímků s námrazou, v sobotu jsme si udělali procházku na Dymník. O tom už ale zase v dalších článcích. Zároveň jsem si některé fotografie nechala do 3. části výzvy  na víkend
od 15. - 17. 10 a to na téma "Barvy podzimu". 
Mějte se krásně a i když momentálně prší, tak věřím, že hezké počasí ještě přijde.

24 komentářů:

  1. Jaru, u nás se k 17 hod. zatáhlo a doufám pevně, že taky zaprší.
    Na tvoji Výzvu mám také něco v rukávu, ale mezitím jsem už nafotila další podzimní snímky, uvidíme...letí to, co? Den po dni se stromy vybarvují. Járo, hezké podzimní dny. Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Máš pravdu Jiřinko. Každý den se to mění. U nás už prší a je to takové podzimní a "vlezlé"...Děkuji za komentář a měj se moc pěkně.

      Vymazat
  2. Jaruško, nádherné fotky. 👍👍👍 Vyzařuje z nich klid a pohoda. A ta dramatická obloha tomu přidává ještě bonus navíc. Už jsem si je prohlédla dvakrát.
    A čím jsem starší, tím víc se mi po rodišti stýská.
    Měj hezké dny. 🍂🍀

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Alenko tak to ti věřím. Také bych ráda do rodné Telče a nějak se tam nemůžeme "dokopat". Děkuji Ti za milý komentář. měj se moc pěkně a hlavně se opatruj.

      Vymazat
  3. Jaruško, hezká procházka a krásné fotografie. U nás dnes bylo ještě hezky. Uvidíme, co přinesou další dny.
    Měj pěkný večer.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Růženko moc děkuji. U nás už prší a je taková vlezlá zima.

      Vymazat
  4. Krásné fotky. U vás je nádherně. Dala jsem na blog příspěvek k druhému tématu, ale až dnes mi došlo, že desátého bylo už včera:-)))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jari moc děkuji. Tvoje fotografie jsou krásné a také jsem Tě zařadila mezi ostatní.
      Nevadí, že později.

      Vymazat
  5. Krásná procházka, u vody je pěkně :) a parádní mraky.
    Zdraví Marie

    OdpovědětVymazat
  6. Být vodník, tak nevím, který rybník si vybrat za příbytek😁

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Renatko, rybníky jsou krásné asi všude, pokud jsou udržované. Také k nim ráda chodím...

      Vymazat
  7. Jaruško, skvělé fotky. U nás už prší ⚛ ღ ♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Leni děkuji, U nás dnes neprší, ale hodně se ochladilo.

      Vymazat
  8. Jaruško kouzelné fotečky, nádherná procházka ♥ ♥

    OdpovědětVymazat
  9. Járo, nádhera! Ta zrcadlení, ta mě nikdy neomrzí...
    Měj příjemný den, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helenko také mám ráda klidnou hladinu. To bych vydržela sedět u rybníka a koukat na tu hladinu nekonečně dlouho. Děkuji Ti a měj se hezky

      Vymazat
  10. Jaruško moc hezké fotky a ta procházka kolem rybníka je nádherné já tak mám procházku jenom kolem řeky nebo na přehradu děkuji .

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Bětuško, já to mám k rybníkům přes 3 km, ale ta procházka stojí vždy a to. Také řeka může být krásná a přehrada jistě také. Měj se krásně a děkuji za komentář.

      Vymazat
  11. Jaruško krásná procházka s dramatickou oblohou. U nás takový velký rybník nemáme. 🙂

    OdpovědětVymazat
  12. Při procházce jsi udělala perfektní fotografie Jaru ♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji moc. Už se špatně venku fotí. Světlo je ostré a někdy i nepříjemné a špatně se nastavuje foťák. měj se moc hezky Květu.

      Vymazat

Děkuji za vložené komentáře a přeji příjemný den.