POKUD JSTE VLOŽILI KOMENTÁŘ A NEZOBRAZIL SE, TAK MOŽNÁ SPADL DO SPAMU. KOMENTÁŘE PRAVIDELNĚ KONTROLUJI A POKUD TAM TAKOVÝ NAJDU, TAK JEJ HNED ZVEŘEJNÍM. DĚKUJI A PŘEJI KRÁSNÉ DNY.

09 listopadu, 2021

Druhů ptáčků na krmítku přibývá...

 Denně doplňuji krmítko  a pozoruji, jak se rozšiřuje počet "strávníků".

Sýkora úhelníček

Sýkora koňadra

Sýkora modřinka

Strakapoud velký - sameček


Hýl obecný - sameček

Hýl obecný - samička

Hrdlička zahradní
Vrabec polní



Brhlík lesní


Sojka obecná


Budníček větší
Ještě se na krmítku objevil dlask tlustozobý,
 ale ještě se mi ho  letos vyfotit nepodařilo. 
Fotografie byly pořízeny během posledního měsíce
 a některé už jsem umístila na blog "Příroda".

42 komentářů:

  1. Nádherné fotky. :-) moc se záběry povedly.

    OdpovědětVymazat
  2. Krásné fotky. Koukám, kolik na krmítko létá ptáčků. My jsme ještě nezačali krmit, ale nakoupeno už mám, tak asi postupně začnu krmítka plnit.
    Jitko, přeji hezké dny. D.

    OdpovědětVymazat
  3. Krásné záběry jako z pohádky...děkuji Jaruško za hezkou podívanou líbí se mi hlavní foto aj kabátek si hezky upravila.

    OdpovědětVymazat
  4. Járo, to je nádherný přehled na vaší pozorovatelně.Vy tam máte provoz jako ve Frankfurtu na letišti.
    U nás to také začalo, ale zatím sem létají především sýkorky. Občas brhlík. Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jiřinko , to jsem se s tím letištěm fakt nasmála, ale po ránu a v poledne to tak je. Stromy plné a čekají až se uvolní místo na krmítku. Pak přiletí sojka a zase ostatní čekají...Strakapoud už také chodí na krmítko. Aspoň nezobe fasádu. Měj se hezky.

      Vymazat
  5. Parádní úlovky,jenom koukám.U nás pořád jenom sýkorky a brhlíci.Jednou jsme zahlédla dlaska.
    U nás je ta pestrost čím dál menší,jako by ptáčků ubývalo.Sýkorek je ale dost.
    Moc krásné fotografie,strakapoud je dokonalý.
    Jaru,hezký večer

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jitu, my tu máme docela blízko louky,. křoviny a lesy, tak že se ptáčci teď stěhují mezi domy, kde je tepleji. Děkuji Ti a přeji Ti krásné dny hlavně ve zdraví.

      Vymazat
  6. Překrásné fotečky mě uvítaly Jaruško, jsi šikulka******************

    OdpovědětVymazat
  7. Ahoj Jaruško moc hezké fotečky,měj hezký den.

    OdpovědětVymazat
  8. Jaruško, nádherné fotografie ptáčků. Měj hezký den.

    OdpovědětVymazat
  9. Jaruško, máš za okny skvělou společnost a já děkuji za skvělé fotky!
    Měj příjemný den, Helena

    OdpovědětVymazat
  10. Krásné. Těším se na nálety do našich krmítek. Hezké dny přeji. J

    OdpovědětVymazat
  11. Povedené fotky ! My máme na zahradě dvě krmítka na stálo, ale tam nevidím. Na zimu dáváme jedno na balkón. Musíme to už co nejdříve zrealizovat, abych se měla na co dívat.
    Hezký den!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji. Už se slétají mezi domy, tak že je dobré je před zimou vykrmit. Měj se pěkně.

      Vymazat
  12. Jaruš, je to nádhera, která u mě vyvolává trochu hořkosti. Jak ráda bych ptáčky přikrmovala, ale oni u nás prostě nejsou. Ve srovnání s počtem, který tu býval, není tu nic. Samozřejmě v létě uvidíš občas kosa, ano, i dvě straky, pár kavek. Ale sýkorky přilétaly kdysi na balkon pravidelně i další druhy, dnes mám krmítko ve sklepě a není třeba ho dávat na balkon. Vrabci se úplně vytratili a strakapouda jsem viděla leda na fotografii. Tak jsem se vypsala a Tobě děkuji za krásnou přehlídku.
    Přeji pěkný slunečný den. ☺

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Třeba se ptáčkové i u vás ukážou, jak přijde ta pravá zima. Děkuji za komentář a měj se moc hezky.

      Vymazat
  13. Dobré ráno Jaruško, krásně jsi fotila ⚛ ღ ♥

    OdpovědětVymazat
  14. ahoj Jaru, opět nádherné fotky, měj prima dny

    OdpovědětVymazat
  15. Fotky se mi líbí moc. Je zvláštní, že dříve bylo vrabců všude dost, dneska ho vidět, je docela vzácnost 😉

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evi, u nás je vrabci docela dost. Nad kolonkou v keřích jsou vrabci domácí a zimu přilétají i ti polní. Děkuji a měj se pěkně.

      Vymazat
  16. To jsou krásné ptáčci, nejvíce se mi líbí brhlík, má zajímavé zbarvení. Také už jsem dala ven lojové koule pro ptáčky, už stačili jednu sezobat ♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Eliss moc děkuji. Tak u nás už je živo už skoro měsíc, a druhů u krmítka přibývá...zima už je za dveřmi...měj se hezky.

      Vymazat
  17. Budu muset taky otevřít “ krmnou sezónu” 🦉

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Oni už hledají a jak po ránu mrzne, tak už není moc hmyzu, tak jdou na semínka. Měj se pěkně.

      Vymazat
  18. Jaruško, ty jsi úžasný lovec beze zbraně. Krásné. Měj pěkné dny.

    OdpovědětVymazat

  19. Jarko, máš moc hezké společenstvo. Jistě dělá radost jejich pozorování a focení. Takové množství různých ptáčků se mi nedaří nafotit.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mirku děkuji moc. Mám stromy před okny bytu. Je to sice nevýhoda kvůli tomu, že tu je málo světla, ale na focení ptáčků docela dobré. Měj se moc pěkně.

      Vymazat
  20. Nádherné fotografie, dovedu si představit ohromnou trpělivost je pořídit, a samozřejmě také kvalitní fotoaparát s teleobjektivem. Strakapoud, brhlík přímo hrají barvami.

    OdpovědětVymazat
  21. Moc hezké zachycení ptáčků Jaruš. já když dám do krmítka, tak naše Ela ptáčky odhání, když ji mladí neměli, tak se bylo raost na ně dívat♥

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vložené komentáře a přeji příjemný den.