POKUD JSTE VLOŽILI KOMENTÁŘ A NEZOBRAZIL SE, TAK MOŽNÁ SPADL DO SPAMU. KOMENTÁŘE PRAVIDELNĚ KONTROLUJI A POKUD TAM TAKOVÝ NAJDU, TAK JEJ HNED ZVEŘEJNÍM. DĚKUJI A PŘEJI KRÁSNÉ DNY.

08 listopadu, 2021

Zajímavá obloha

Ráno 6. října 2021
 Z okna jsem pozorovala zajímavé tvary oblaků. Nahoře určitě foukal od jihu docela silný vítr, ale my jsme na závětrné straně Lužických hor a tak jsme byli před větrem trochu ochráněni. Tím pádem se na obloze tvořily zajímavé cáry mraků.
Běžela jsem tedy nahoru do luk tento zajímavý jev nafotit.
Sluníčko vycházelo bílé,  tedy studené, což je znamení, že se ochladí.

Mlhu nad Lužickými horami rozfoukává vítr.








Po sluníčku přišel déšť a ochlazení.


Přeji vám krásné dny.



 

24 komentářů:

  1. Járo, pěkné záclony, jsi pohotová a obětavá, my si sedíme doma v teple a máme díky tobě velký kus Šluknovského výběžku jako na dlani. Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jiřinko moc děkuji. To jsem vyběhla ven kvůli těm zvláštním rozfoukaným cárům z mraků...To jsem ještě koukala, abych zase šla tam, kde chodí pejskaři, abych nepotkala divočáky. Měj se moc hezky.

      Vymazat
  2. Járo, tvé fotky, to je vždycky velká nádhera!
    Moc ráda jsem se podívala.
    Přeji hezký večer, Helena

    OdpovědětVymazat
  3. Ty mraky jsou úžasné:) Krásně vyfocené.
    Měj se moc hezky, zdraví Marie

    OdpovědětVymazat
  4. Jaruško vždy mne potěšíš nádherné fotečky i doma se dá krásně fotit a já děkuji za komentáře opatruj se ..

    OdpovědětVymazat
  5. Jaruško, jsi fakt dobrá, takhle ráno bez snídaně asi, rychle bundu a šup na louky ☺. To já fotím oblohu z balkonu většinou, ale tak krásné záběry nemám. Na fotkách je vidět, že ve velkých výškách je vítr, podle tvaru těch mraků. Jsou to krásné záběry, kraj je malebný tak je co fotit.
    Ale stejně obdivuji, že do takového terénu jdeš sama, i kvůli divočákům a vůbec. Tohle bych zvážila. Dávej na sebe pozor. ☺

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hani, přesně jsi to popsala. Kouknu z okna a jak vidím něco zajímavého, rychle se opláchnu a běžím ven, samozřejmě že bez snídaně. Louky jsou kousek od obydlených míst a ráno je tam krásně. Chodím tam takto dlouhá léta a dobře to tam znám. Neboj, myslím, že stále je tu v této části města docela bezpečno. Měj se moc hezky.

      Vymazat
  6. Jaruško, nedivím se, že jsi šla fotit. Mraky jsou moc zajímavé, jako by je malíř jen tak zlehka namaloval na oblohu. Kochám se i krásnou krajinou u vás.
    Měj pěkný den.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Růženko moc děkuji. J8 jsem prostě cvok. Jak se mi něco líbí, tak to musím zvěčnit a zveřejnit...Děkuji Ti a měj se moc hezky.

      Vymazat
  7. Jarko, opět nádherná ranní obloha, fotky jsou parádní 👍

    OdpovědětVymazat
  8. Další krásné momenty mraků moc se mi líbí a jsi Járo opravdu šikulka♥

    OdpovědětVymazat
  9. Jaruš mraky překrásně zachyceny ♥ ♥

    OdpovědětVymazat
  10. Opět skvělá podívaná Jaruško, pěkný den ⚛ ღ ♥

    OdpovědětVymazat
  11. Opravdu působivé, jako kdyby nějaký nebeský oráč jí s pluhem projel :).

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vložené komentáře a přeji příjemný den.