POKUD JSTE VLOŽILI KOMENTÁŘ A NEZOBRAZIL SE, TAK MOŽNÁ SPADL DO SPAMU. KOMENTÁŘE PRAVIDELNĚ KONTROLUJI A POKUD TAM TAKOVÝ NAJDU, TAK JEJ HNED ZVEŘEJNÍM. DĚKUJI A PŘEJI KRÁSNÉ DNY.

21 ledna, 2022

Dnes další ptáčkové...

 21. ledna 2022

Dnes se mi před okny objevily další dva druhy ptáčků. Králíček obecný a mlynaříci dlouhoocasí. Jen jsem nestihla přehodit objektiv a navíc na krmítku se mi ptáčky vyfotit nedaří, protože jak pohnu záclonou, tak hned odletí. Musím tedy čekat, až se usadí na stromech před okny.
Králíček obecný  je nejmenší druh ptáčka žijícího na evropském území. 
Škoda, že pořízené  fotky byly rozmazané a tak se dala vybrat jen tato jedna. 
Doufám, že se ve větvích ještě objeví a já budu mít větší štěstí a nafotím ho pořádně. Dalším překvapením byli asi čtyři mlynaříci dlouhoocasí.Mlynařík dlouhoocasý. Nafotit je krmítku 
není možné a poměrně brzy všichni odletěli. Trošku mi připadají jako milí plyšáčci. 
Jsou prostě nádherní..


29 komentářů:

  1. Járo, moc rádi u tebe poznáváme ptactvo a máš tam opravdu vzácné kousky. Dík. Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jiřinko moc děkuji. Je tu čistý vzduch, mají dostatek všeho co potřebují k přežití zimy, tak se sem slétají. mám z nich radost.

      Vymazat
  2. Podařily se Ti krásné záběry, nádherní ptáčci. Je jasné, že některý záběr je rozmazaný. A co kdybys tu záclonu nějak uchytila, abys pak nemusela odhrnout v době, kdy tam ptáčkové přilétají? ☺

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hani, to rozmazání není tím, že by mi překážela záclona. S tou si poradím, ale rozmazání je způsobeno pohybem větví ve větru a ty nezastavím a navíc ptáčci pořád poskakují, prolézají mezi větvičkami, pohybují se. Nejsou to modelky, které by pózovaly. Kdo ptactvo nebo i jiné tvory fotí, dá mi jistě za pravdu....Přeji Ti krásnou neděli a děkuji za komentář

      Vymazat
  3. Jaruško super jsi zase fotila a popsala

    OdpovědětVymazat
  4. Neuvěřitelné! Tyhle drobky jsem na naší zahradě opravdu nikdy neviděla...
    Přeji pohodový den, Járo. Helena

    OdpovědětVymazat
  5. Mlynaříka jsem tu nikdy neviděla a ani toho králíčka.Toho ani neznám,ale je podobně zbarvený jako čížek a možná trochu i zvonek.Ne?Ty se mi doufám už podařilo vyfotit.Já ač fotím na stativu,tak stejně nedokážu s mýma rukama pořádně zaostřit.
    Krásné záběry.
    Jaru,hezký víkend

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mlynaříci sem občas přilétají, ale často je vidím na keřích v loukách, nebo spíše slyším. Pípají podobně jako andulky. Králíček je o malinko menší než čížek. Záda má olivově zelená bez barevného peří , jen dva drobné proužky na křídlech a výrazný oranžový proužek na hlavě a bříško světlé. Na krmítko nechodí, ale sbírá zbytky mezi větvičkami na smrku, proto je dost těžké ho vyfotit. Moc děkuji a měj se moc pěkně.

      Vymazat
  6. Jaruško, jsi neuvěřitelná. Umíš prostě ptáčky "ulovit" a ještě krásně. Měj pohodovou sobotu.

    OdpovědětVymazat
  7. Jaruško, krásné fotografie. Takovou pozorovatelnu bych si přála.
    Měj hezký víkend.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Růženko na tu pozorovatelnu jsem ráda, ale zase máme v obýváku pořád tmu. Měj se hezky.

      Vymazat
  8. Děkuji Jaruško za názvy ptáků, učím se od Tebe. Krásné fotky♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Květuško děkuji za komentář. Těší mě, že je to užitečné.

      Vymazat
  9. 'Králíček mě také už navštívil, ale není to pravidelné.Snad i někdy zavítá Minařík dlouhoocasý, je opravdu jako plyšák.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Renatko moc děkuji. Mlynaříci nepřilétají pravidelně a jsou hodně přelétaví. Spíše se zdržují v křoví.

      Vymazat
  10. To jsou pěkné fotky, moc se mi líbí mlynařík je krásný ptáček, ale naživo jsem ho ještě neviděla :)

    OdpovědětVymazat
  11. Mlynaříka jsem nafotila předloni.Ale ne na krmítku ale na větvi na potokem...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vendy děkuji. Ano mlynaříci se spíše zdržují v keřích. Na krmítko přilétají jen když už mají opravdu hlad. u nás už několikrát byli, ale ne pokaždé je zahlédnu. Staví se jen na chvilku a hned jsou pryč. Měj se moc pěkně

      Vymazat
  12. Jaruško, to jsou skvělé fotky, obdivuji jak si je všechny pamatuješe ⚛ ღ ♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Leni je to můj koníček. Příroda je prostě moje velká učitelka a vlastně jsem vyrostla v hospodářství, kde nám to bylo od dětství blízko víc, než dětem z města. Měj se moc pěkně.

      Vymazat
  13. Járo, ti jsou krásní. Podařilo se Ti nafotit pro mne neznámé ptáčky. Mlynařík je opravdu jako plyšáček.
    Přeji hezký týden. D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dáši moc děkuji. Mně se také moc líbí. Jsou to takoví bílí plyšáčci...aslespoň mně tak připadají.

      Vymazat
  14. Překrásné a úžasné, zase jsi mi ukázala pro mě neznámé ptáčky ♥

    OdpovědětVymazat
  15. Nádhera a opět jsi mne Jaruško potěšila...měla by jsi ke mě přijet naučit tvé znalosti jsi fakt jednička♥👍

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vložené komentáře a přeji příjemný den.