POKUD JSTE VLOŽILI KOMENTÁŘ A NEZOBRAZIL SE, TAK MOŽNÁ SPADL DO SPAMU. KOMENTÁŘE PRAVIDELNĚ KONTROLUJI A POKUD TAM TAKOVÝ NAJDU, TAK JEJ HNED ZVEŘEJNÍM. DĚKUJI A PŘEJI KRÁSNÉ DNY.

24 července, 2022

Na louce

 Horké letní dny nás na výlety moc nelákají. Jen jeden den v týdnu jsem po ránu vyrazila do luk na krátkou procházku. Sice jsem fotila krajinu, ale fotky se mi nějak nelíbily a tak jsem je smazala. Zbyly jen fotografie motýlů a hmyzáků.  

Cestování vlakem v těch vedrech je někdy úmorné a tak chodíme k synovi na zahradu. Sklízí se okurky, česal se rybíz, angrešt, zrají borůvky a tak zavařuji, dělám marmelády nebo ovoce ukládám do mrazáku...V zimě se to bude hodit. 

 Okáč bojínkový



Okáč luční




Babočka bodláková





Babočka paví oko


Babočka siťkovaná




Okáč bojínkový
Bělásek zelný



Přeji vám krásné letní dny.

40 komentářů:

  1. Járo, chtěla jsem si na louku zajít pro nějakou kytičku do vázy, ale v tom vedru se mi nikam nechce. Budu raději bez kytiček. Měj se hezky, zdravím 😉😀

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evo, já jsem byla na lokuach ráno. Jak je teplo, tak se pak motýli fotit nedají, protože jsou moc aktivní a pořád přelétají a neposedí...děkuji a přeji prima den

      Vymazat
  2. Jaruško, to jsou překrásné fotky. Tolik různých druhů motýlů jsem neviděla ani nepamatuji.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. U nás je jich na loukách, které se nedělají opravdu hodně druhů
      Ani ti v příspěvku všechny nemám.

      Vymazat
  3. Neuvěřitelné,co je u vás motýlů.Některé jsem nikdy neviděla.V pátek jsem byla u sestry a byla šťastná,že jsem mohla fotit dvě babočky paví oka a jednoho okáče,
    Moc krásné fotky.
    Hezký večer

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jitu, díky. Je to místo, kde se slétá opravdu těch druhů hodně. Sama jsem byla překvapená už minule, kolik druhů je možné vidět na jednom místě. To pak zapomenu na klíšťata i na to, že mě bodláky píchají do nohou...děkuji a měj se moc hezky.

      Vymazat
  4. To jsou krásní motýlci ♥♥ Nejvíce se mi líbí Okáč bojínkový :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Eliss moc děkuji. Mně se líbí všechny, každý jinak. Měj krásné dny.

      Vymazat
  5. Tedy Járo, kam se na tebe hrabe kdejaké Motýlárium v tu i cizozemsku!!! a že jsem jich už několik navštívila. Prostě jsi na ně odborník a snad i s těmi srnkami se k tobě hrnou, nechat si udělat pořádnou fotku.
    Naprostá pecka! Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jiřinko, moc děkuji. V motýlích domech chovají motýly exotické , kdežto tito jsou naši, kteří tu žijí a co jich je druhů... Někdy se nestačím divit, co všechno nám příroda umí nabídnout k nahlédnutí. Děkuji Ti přeji ti příjemné dny.

      Vymazat
  6. Po pravdě, na louku nechodím, není kam. Já spíše ten výlet. Fotky jsou krásné, je vidět, že u vás je životní prostředí na jedničku.
    Úroda ze zahrady se bude hodit, jen aby vám mrazák stačil. ☺

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hani moc děkuji. Také bych něj jela na výlet, ale teď nemůžu, protože skoro denně zavařuji ovoce a okurky a tak chodím ráno na krátké procházky do přírody. Snad od příštího měsíce už to bude lepší a také někam na pořádný výlet, zase vyrazíme. Měj se moc hezky.

      Vymazat
  7. Další překrásná porce fotek jako z encyklopedie. Járo, opravdu nádhera!
    I já jedu v okurkách, marmeládách :o) To prostě k létu patří!
    Přeji hezký den a hodně zdaru při výrobě zásob na zimu.
    Pa, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helenko moc děkuji. Přeji ti krásný den.

      Vymazat
  8. Jaruš tak nádherně zvěčnělé motýlky jsem dlouho neviděla.Znáš jejich život a umíš je vyfotit,smekám....Přeji hezké letní dny a ať se daří fotit i zavařovat....

    OdpovědětVymazat
  9. Anonymní25/7/22 18:07

    'Lezarts

    Hezká pozvánka na kolekci motýlů☀️

    OdpovědětVymazat
  10. Fotky motýlů jsou prostě úžasné! Jak odletěl z bodláku - moc povedené! Měj se krásně, zdraví Marie

    OdpovědětVymazat
  11. Maruško moc děkuji. Hezký večer přeji

    OdpovědětVymazat
  12. Hezký večer Jaruškop, suprové fotky, líbí se mi ty bodláky. Budeš dobře připravená na zimu, to vše se bude hodit⚛ ღ ♥

    OdpovědětVymazat
  13. Jaruško, ty by jsi mohla fotit profesionálně do botanických knih. Opět jsem se kochala. Měj pěkný den.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marti moc děkuji za takovou pochvalu, ale myslím si, že do profesionála mám hódně daleko.... Moc děkuji a přeji Ti krásné dny.

      Vymazat
  14. Jaruško zdravím a přeji hezké úterý...nám se tu ochladilo a je fajn....krásně si fotila...no kdo umí...tak umí...jsi moc šikovná a já jsem se i poučila v motýlech...děkuji Ti za nádherné fotečky co zde dáváš!!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Irenko moc děkuji za takovou pochvalu a přeji Ti krásné dny.

      Vymazat
  15. Nádherné fotky ♥ Jaruško jsi šikulka , že dokážeš vyfotit takovéto živé tvorečky ♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Květuško mockrát děkuji. Ty zase umíš tvořit krásné obrázky a to já už dávno ne...Měj se moc hezky.

      Vymazat
  16. Ahoj Jaruško moc krásné fotečky a jak ty vždy vše zachytíš tak krásně,že se ti to podaří

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Romanko moc děkuji. Ono je to o trpělivosti a také o čase, kdy se jde fotit. Na motýly se musí ráno, kdy nejsou tolik aktivní, ale už nejsou schovaní. Měj se moc hezky.

      Vymazat
  17. Ahoj Jaru,
    velmi krásné snímky, hodné profíka :) jsi moc šikovná. Přeji pěkné dny a děkuji za písmenka, opatruj se...♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Aličko moc a moc děkuji za takovou pochvalu. Vážím si toho moc. Přeji Ti krásné letní dny.

      Vymazat
  18. Jaruško přeji Vám prima pátek i víkend....(bude výlet?)
    OPATRUJTE SE

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Irenko moc a moc děkuji. Přeji Ti krásné dny ve zdraví.

      Vymazat
  19. Nádherné fotečky a motýlci úchvatní ♥

    OdpovědětVymazat
  20. Opět parádní záběry a zase jsi nezklamala Jaruško, jsi fakt šikovná a díky za tu krásnou podívanou.👍👍👍

    OdpovědětVymazat
  21. Je obdivuhodné, kolik krásných motýlů jsi na výletů "nachytala". Těm zřejmě horko šlo k duhu.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vložené komentáře a přeji příjemný den.