POKUD JSTE VLOŽILI KOMENTÁŘ A NEZOBRAZIL SE, TAK MOŽNÁ SPADL DO SPAMU. KOMENTÁŘE PRAVIDELNĚ KONTROLUJI A POKUD TAM TAKOVÝ NAJDU, TAK JEJ HNED ZVEŘEJNÍM. DĚKUJI A PŘEJI KRÁSNÉ DNY.

15 srpna, 2022

Pastýřská stěna

11. srpna 2022

Výlet č. 19

Na tento den jsem žádný plán na cesty neměla, protože je vedro a manželovi se moc ven chodit nechce. Jenže tentokrát mi sám ráno řekl, že bychom mohli jet do Děčínské zoologické zahrady, protože už jsme tam dlouho nebyli. Sedli jsme tedy v 10 hodin do vlaku a jeli opět směr Děčín.

Nejdříve jsme se vydali nahoru na Pastýřskou stěnu. Dříve jezdil nahoru malý autobus, ale na zastávce jsme zjistili, že autobus jezdí k zámku a tak jsme se nahoru vydali pěšky. Nešli jsme náročnou cestou po silnici, ale vydali se příjemnější turistickou stezkou od viaduktu podél trati nahoru. Cesta není tak prudká a hlavně se jde ve stínu stromů.

Pár pohledů z Jahnovy vyhlídky, která je na odbočce za půlkou cesty vzhůru.
Dlouho jsme se tu nezdrželi.  Byla tu docela hlučná rodina s dětmi. Děti dováděly, ječely a rodiče se o něčem hlasitě dohadovali, kouřili jednu cigaretu za druhou a tak jsme ani neusedli na volnou lavičku a šli raději dál...

Zámek a soutok Labe a Ploučnice z vyhlídky na Pastýřské stěně

Zámeček na pastýřské stěně - zvaný Nebíčko
Tento pohled není pro toho, kdo trpí závratí...
Cesta vede dál ke škrabkám a na děčínský Sněžník.

Zámeček Nebíčko z druhé strany
Malá Bělá a nad ní Červený vrch

U zámečku jsou místa s lehátky pro odpočinek
Bylo otevřené bistro a tak jsem si tu koupili dobrou kávu.

Vyhlídka Kvádrberk

Po kávě jsme pokračovali do zoologické zahrady. To už ale příště....

1. Jaruško, děkuji za krásné fotky. Oživila jsem si vzpomínky na naši dovolenou v Děčíně. Stihli jsme toho tenkrát víc než dost a moc rádi na ty chvíle vzpomínáme.

1. Jari moc děkuji a přeji Ti krásný zbytek prázdnin.

2. Jaruško, to jsem měla s Tebou úžasnou procházku. Muselo tam být krásně. Super fotky ⚛ ღ ♥

1. Leni, tam je hezky pořád. Jen ty kopce už jsou pro nás vyšší a vyšší. Já to ještě zvládám,. S manželem už je to horší, ale snaží se a tak cestou víc odpočíváme. Na výletě se nikam nespěchá...Děkuji Ti a přeji krásný večer

3. Pro mne to je návrat do let 1966, kdy jsme tam chodili jako studenti a pak mockrát v dospěláckém věku. Ten pohled na zámek se neokouká a Járo! jsem moc ráda, že už není v rukách ,,armády,,.Tvé výlety do Děčína si užívám.
    Všechny rozhledny okolo pozdravuji...kdo ví, jestli tam ještě vylezu.
    Jiřina z N.

1. Jiřinko moc děkuji a rozhlednám to vyřídím. Snad je ještě všechny znovu oběhneme. Jen z děčínského Sněžníku už bychom museli zpět autobusem, protože tu dálku pěšky na nádraží už bychom asi měli problém oba zvládnout. Manžel už asi ne a já nevím, když mě pobolívá pravá kyčel, tak už bych s těmi 18ti kilometry celé trasy, (nejdřív od hospody k rozhledně a pak dolů po skalách a s kopce), asi také měla problém. Měj se moc pěkně.

4. Krásné fotky Jaruško♥ obdivuji Vás, že to dáte, já bych to neudýchala ♥

1. Květuško, my už se také zadýcháváme. Roky přibývají, ale cestou do kopců více odpočíváme a tak se to vystoupat dá...Jinak většina lidí jezdí nahoru autem. My už auto nemáme, tak chodíme pěšky...a líbí se nám to. Děkuji a měj se pěkně.

5. Járo, moc ráda jsem se podívala! Tahle místa znám jen díky tvým fotkám a skvělým popisům k nim.
    Moc děkuji a přeji krásný večer, Helena

1. Helenko moc děkuji a přeji Ti krásné dny.

6. Anonymní15/8/22 21:12

Lezarts

To jste schopní sportovci. Já jsem se před několika roky došourala z některé z ulic na kopečku, kde jsme zaparkovali, pouze do “”Nebíčka” na kávu. Bylo také velké vedro, ale výhled je zde na Děčín a okolí nádherný👍

1. Renatko, máš pravdu. Ono se nahoru dá vyjet autem. Po silnici je ten výstup dost náročný se spoustou schodů, ale tím lesem je to sice delší, ale zdaleka ne tak prudké...Děkuji ti a přeji Ti krásný večer.

7. Jaruško, to byl krásný výlet! Parádní místo a den podle oblohy jak malovaný, to se Ti fotilo. V Děčíně jsem nikdy nebyla, proto mě i ty popisky zajímají. Zaujal mě nejvíc soutok Labe a Ploučnice a krásné vyhlídky. Těším na fotky ZOO, tam chodím ráda. ☺

1. Hani moc děkuji. Na ZOO jsme měli trochu smůlu. Přes poledne je dost zvířat zalezlých uvnitř, kde je chladněji a mají tam dostatek vody. Navíc se tam hodně výběhů opravuje a kdy jindy to dělat, než v létě...ZOO je otevřená celoročně. Měj se moc pěkně.

8. Ahoj Jaru,
    přeji Ti krásné narozeniny, hlavně pevné zdravíčko! Obrázek máš na mém blogu :)

K článku,opět jsem se ujistila, jak je u nás krásně. Moc pěkné snímky z míst, která znám. Měj pěkné dny a opatruj se...♥

1. Aličko moc a moc děkuji. Jsi hodná. Zítra jedeme k vám do Ústí n/L. Měj se moc hezky a ještě jednou moc děkuji.

9. Jaruško, opět krásný výlet jste si udělali a fotky ke kochání. Díky za reportáž a měj pohodové dny.

10. Jaru,nejdříve Ti popřeji k narozeninám,obrázky už dávno nedělám a tak jenom takto.Hlavně zdraví a ať Ti to pořád šlape.
    Ta cesta lesem s výhledy je moc pěkná.Pamatuji se,že jste v ZOO byli asi vloni,také si psala,že to navrhnul manžel a já si říkala,že do ZOO by se mému manželovi asi nechtělo.S vnoučatama jsme byli v Liberci asi 4x do roka.Ale mám v plánu Safari park ve Dvoře Králové.
    Hezký sváteční den

1. Jituško, moc a moc děkuji. Do ZOO do Dvora Králové bych se také moc ráda podívala. Je to prý úplně něco jiného. Podobný je zoopark v Chomutově a ten je fakt krásný. Ještě jednou moc děkuji a přeji ti krásný den

11. Moc hezký výlet Jaruško.opět krásné fotečky.
    I já Ti přeji krásné narozeniny, hlavně zdraví a hodně hezkých výletů.🍾🍾🍾🍾🍾

12. Jaruško všechno nejde říci slovy co bych Ti dnes chtěla přát.Přeji Ti hodně zdravíčka a to nejkrásnější co jen život může dát....krásné narozeniny🎂🥳...opět jste měli krásný výlet a fotečky jsou super:-))

13. V Děčíně jsem byla jen jednou a to v rámci svatební cesty :-)))), takže Tvoje fotky jsem si moc ráda prohlédla,protože si město už nepamatuji.
    Jo,jo - pokud budete mít možnost do ZOO ve Dvoře Králové zajeďte. Opravdu je pěkná.
    Měj se hezky !
    Hanka

14. Hani moc děkuji. Tam jedině s někým autem. Vlakem se tam nedostaneme. Je to moc přestupů a čekání na připojení.

15. Budu se tam muset zase někdy dostat. Ty děláš Děčínu a okolí skvělou reklamu. Je tam nádherně.

16. Připojuji se k Marušce, opravdu děláš Děčínu a okolí super reklamu, je u Vás nádherně ♥

17. Už jsem ty zámky obdivoval v dřívějším článku, ale takto shora mají úplně jiné kouzlo. A po náročném výletu je káva (a nejlépe se zákuskem na dodání energie) nejlepším řešením :).

Děkuji za vložené komentáře a přeji příjemný den.