POKUD JSTE VLOŽILI KOMENTÁŘ A NEZOBRAZIL SE, TAK MOŽNÁ SPADL DO SPAMU. KOMENTÁŘE PRAVIDELNĚ KONTROLUJI A POKUD TAM TAKOVÝ NAJDU, TAK JEJ HNED ZVEŘEJNÍM. DĚKUJI A PŘEJI KRÁSNÉ DNY.

05 listopadu, 2022

Na chvíli v České Lípě

Cestou do Žandova, kam jsme jeli uctít památku mé loni zesnulé sestry, byla zastávka v České Lípě, kam jel syn s rodinou k zubaři. Při čekání jsem se procházela parkem a pořídila pár fotografií. Byla docela zima a mlha lezla až do morku kostí...Ještě, že jsem nemusela čekat dlouho.
Kostel Mistra Jana Husa

Památník Hermana Lönse, spisovatele zálesáckých příběhů, 
byl v parku odhalen  17. září 1933
V parku je hezký rybníček a v něm červené rybičky


Naproti parku je Židovský hřbitov. Fotila jsem otvorem ve dveřích.

*****
Dál jsme pokračovali do Žandova, ale to už jsem fotila jen mobilem a přes okna auta.

Cesta do obce Stružnice

Kostel sv. Vavřince ve Stružnici - Jezvé

Zámek Horní Police
Kostel sv. Bartoloměje v Žandově. 
Tady byl cíl naší cesty a pak už jen cesta domů...
Nová Huť v Lužických horách. To už jsme byli skoro doma...
Hezké podzimní dny přeji.



20 komentářů:

  1. Járo, úplně je cítit ten chlad, který ten den panoval, ale snímky máš pěkné navzdory tomu. A ten s kachnou a rybkami je moc povedený. Přemýšlím, jak jste jeli zpátky, zase přes Lípu? Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jiřinko, museli jsme přes Lípu. Na Českou Kamenici je to pořád zavřené. Děkuji a přeji ti hezký večer.

      Vymazat
  2. Jaruško moc nádherně vyfocené jsi šikulka.

    OdpovědětVymazat
  3. Jaruško, jako vždy moc pěkné fotografie z pěkných míst. Děkuji a měj pohodovou neděli.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marti moc děkuji. Počasí nám moc nevyšlo. Bylo opravdu dušičkové. Děkuji a přeji Ti příjemné dny.

      Vymazat
  4. Park je moc hezký a ještě s rybníčkem.To bylo dobře,že jsi měla,kde využít čas čekáním.
    Já,když jdu k zubaři je to pomalu na celé dopoledne.Jde to strašně pomalu
    Jaru,hezkou neděli

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jitu děkuji. Mladí byli objednaní na preventivní kontrolu a za chvíli byli zpět a pokračovali jsme do Žandova..

      Vymazat
  5. Járo, ten podzimně zbarvený park je moc hezký, židovské hřbitovy mám moc ráda, tu a tam je taky fotím jen přes branku...
    Přeji hezkou neděli, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helenko, já jsem tam jezdila sedmnáct let k lékaři a Č. Lípu mám docela prochozenou. Tento park také znám, a po letech jsem se tam ráda podívala. Děkuji Ti a měj se pěkně.

      Vymazat
  6. Zdravím Jaruško, moc pěkné fotky. Vidíš ani jsem nevěděla o tom kostelu jak se jmenuje.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Leni děkuji. Je to kostel Československé církve husitské, proto kostel Mistra Jana Husa. Vedle je ještě fara a naproti přes ulici židovský hřbitov. Měj se moc hezky.

      Vymazat
  7. Nádherné fotky a místa Jaruško ♥

    OdpovědětVymazat
  8. Nádherné fotky i místa k focení Jaruško ♥ myslím , že jsem komentovala ♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano, Květuško, komentář byl ve SPAMu. Už je tu také. Děkuji Ti moc.

      Vymazat
  9. Krásné fotečky aj ty rybičky jsou úžasné děkuji Járo za pěknou podívanou.

    OdpovědětVymazat
  10. Jaruško překrásnéééé ♥

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vložené komentáře a přeji příjemný den.