POKUD JSTE VLOŽILI KOMENTÁŘ A NEZOBRAZIL SE, TAK MOŽNÁ SPADL DO SPAMU. KOMENTÁŘE PRAVIDELNĚ KONTROLUJI A POKUD TAM TAKOVÝ NAJDU, TAK JEJ HNED ZVEŘEJNÍM. DĚKUJI A PŘEJI KRÁSNÉ DNY.

01 ledna, 2023

Vlci ve Šluknovském výběžku

 Fotografie pořídila  paní Monika Suržinová při procházce lesem v minulých dnech. Přesné místo autorka nechce zveřejňovat. Musím se opravit, tady se jedná o jednoho vlka vyfoceného na dvou různých místech.



Děkuji autorce za možnost sdílení těchto nádherných fotografií.


42 komentářů:

  1. Přiznám se, že tam bych měl strach vstoupit do lesa. Říká se sice, že vlci jsou vůči lidem plaší, ale co když budou mít velký hlad? A v tom postoji na poslední fotografii to na plachost vůbec nevypadá.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já osobně bych se také bála, ale prý utečou. Kousek od nás loni u jednoho domu těsně u lesa ho také nafotili, jak tam roztrhal srnu. Mysleli si původně, že se jedná o toulavého psa a šli to nahlásit, aby psa odchytili, že by mohl pokousat cyklisty nebo turisty. Nakonec se zjistilo, že to byl vlk.

      Vymazat
  2. Járo, to je opravdu pěkné, žes nám je ukázala, přeposílám manželovi, ten má vlky rád.
    Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jiřinko, já bych se ho bála potkat... i když prý jsou plaší a utečou. Ale kdo ví.

      Vymazat
  3. Anonymní1/1/23 21:52

    Lezarts

    Překvapení, asi bylo oboustranné?! Nevím, co by semnou takové setkání udělalo? Asi bych měla strach, že skončím, jako Červená Karkulka😁

    OdpovědětVymazat
  4. Úžasné fotky! Děkuji za sdílení a přeji příjemný den, Járo! Helena

    OdpovědětVymazat
  5. Jaruško, to je celkem vzácné potkat vlky. Většinou jsou fotografie jen z fotopastí, protože vlci jsou hodně plaší. Díky za sdílení a měj pohodový vstup do nového týdne nového roku.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marti moc děkuji, osobně bych ho potkat nechtěla, ale už ho viděli i jedni známí, co bydlí u lesa když ulovil srnu. To bylo ale hodně brzy ráno.

      Vymazat
  6. Krásné fotky!!!
    Hezký den,Járo !
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  7. Týýýýý jó to byl asi zážitek, parádní fotky. Hezký den Jaruško ⚛ ღ ♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Asi ano Leni, ale já ho potkat, tak nevím. Asi bych ho vyfotit nestačila, protože bych se strašně bála.

      Vymazat
    2. Jaruško, to já také bych se bála. Sice píšou, že jsou plachý, ale ............

      Vymazat
    3. No právě...člověk nikdy neví.

      Vymazat
  8. krásné fotky Jaruško, tam bych místo focení zmizela pryč

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Květuško, já taky. Já se bojím i psů natož vlka!

      Vymazat
  9. Ahoj Jarunko, tak to jsou krásné fotečky .

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zdeni díky a měj se hezky. Fotky nejsou moje, ale hezké jsou to je fakt.

      Vymazat
  10. Járo, fotky jsou nádherné, moc děkuji. Přiznám se, že já bych takové setkání klidně oželela 😉😊

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evi, já také. Ale víme, že tu vlci prostě jsou. Bojím se, abych je při mých toulkách také nepotkala. To by se ve mně krve nedořezal...

      Vymazat
  11. Jsou krásní,ale potkat bych je nechtěla.Bála bych se jich.
    Jaru,hezký večer

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jitu, já bych se taky bála i když se tvrdí, že jsou plaší a utečou. Člověk nikdy neví...

      Vymazat
  12. To je hezké,ale také bych se asi bála.Ale horší by byl medvěd u nás v Beskydech se sem tam projde.Hezký večer Jaruško.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jindřiško, to je fakt. Medvěda bych také potkat nechtěla, ale ani toho vlka.

      Vymazat
  13. Anonymní3/1/23 10:25

    Fotky jsou úžasné. Vlci jsou i v Beskydech a vždy, když jdu do kopce ve Starých Hamrech, tak si říkám, kolik těch vlků mne sleduje? A strach nemám, říkám si, že bych byla velké sousto pro ně. Zdraví Iwka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Iwi moc děkuji za komentář. Já jsem slyšela vlka po ránu výt a není to nic příjemného. Ale prý jsou to velmi plachá zvířata a utečou. Tak snad se s nimi nepotkáme. To bych asi strach měla.

      Vymazat
  14. Járo, tak to bych se asi strachy po*** (◕‿◕) člověk nikdy neví jinak to jsou nádherné záběry moc se mi líbí.❣️🌹

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ivetko, já jsem se s ním nesetkala a jsem ráda. Také bych se bála. A Víme, že tu jsou, ale také o setkání s ním nestojím.

      Vymazat
  15. Krásné fotky! Vlk je plachý a sám se člověka většinou bojí....ale asi bych měl smíšené pocity....

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moje řeč. Osobně bych se s ní m setkat nechtěla a paní Moniku obdivuji.

      Vymazat
  16. Jaruš, musím napsat po pravdě své pocity. Ano, fotky jsou krásné, takové bych nepořídila a vlastně je ve volné přírodě ani nechci pořídit. Proč? Asi nejsem ten pravý milovník přírody, když nevítám návrat vlků nebo medvědů (a čeho ještě?) do naší přírody. Píšu po pravdě, že jsem raději bez jakýchkoliv obav navštěvovala naše hory a lesy. Jsme malá země, nemáme rozlehlé a neobydlené pláně, tak se s tím nějak nemohu smířit. A spoléhat na to, jestli vlk uteče nebo ne, ani nechci. Já mám také Beskydy nejblíže a jsem ráda, že jsem si je užila ještě před tímto obdobím. ☺

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hani, mám podobný názor. Myslím, že tu vlci zbytečně přidělávají starosti zdejším chovatelům ovcí a krav. Jsou tu hlavně pastviny a oni nezabijí jednu ovci, ale hned několik a další velmi těžce zraní a ty ovce hrozně trpí, než jsou utraceny. Maso se musí likvidovat kvůli vzteklině, a ty náhrady dostanou farmáři až po dlouhém papírování. Vlci sem prostě nepatří. Tečka. Myslím, že by se měli střílet. Z jejich přítomnosti také nadšená nejsem. Jen jsem fotky sdílela proto, že tu vlci opravdu jsou a byli viděni i když toto prý je jen ten jeden stejný, nevím...

      Vymazat
  17. Járo, asi bych se taky bála, my měli co dočinění s divočákem, ten den jsme do lesa už nevkročili, šli jsme brzy po ránu, aby v lese nikdo nebyl jen tich a slunce, no prošli jsem jen starou zástavbu a jeli domů.
    Přeji spokojený rok 2023 a hlavně zdraví. J.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Divočáků je tu také hodně a také mám smíšené pocity i když jdu do luk a vidím, že je z nich oraniště...Vše rozryté od divočáků jak tam loví myši. Také Ti přeji v novém roce hlavně hodně zdraví a štěstí.

      Vymazat
  18. Jarunko zdravím no také bych se bála utekla bych ale jsou nádherné hezké dny přeji opatruj se.♥♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Bětuško děkuji za komentář a přeji Ti hezký den

      Vymazat
  19. Úžasné fotky, ale já bych utíkala, nebo strachy přimrzla a nemohla se pohnout? Šikovná a duchapřítomná paní Monika ♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Danuško, také nevím, jak bych se zachovala. Bojím se psů a vidět vlka, nevím...Měj se hezky

      Vymazat

Děkuji za vložené komentáře a přeji příjemný den.