POKUD JSTE VLOŽILI KOMENTÁŘ A NEZOBRAZIL SE, TAK MOŽNÁ SPADL DO SPAMU. KOMENTÁŘE PRAVIDELNĚ KONTROLUJI A POKUD TAM TAKOVÝ NAJDU, TAK JEJ HNED ZVEŘEJNÍM. DĚKUJI A PŘEJI KRÁSNÉ DNY.

09 března, 2023

Jaro je tu...ale zima stále vládne.

Jaro je tu...ano teprve to meteorologické, ale je. Mně sice teprve teď "rozkvétá" vánoční hvězda, kterou jsem loni dostala, ale před okny už se objevili čížkové a po ránu vesele prozpěvují. 
Pár záběrů na ptáčky si nemůžu odpustit.


Mladý kos si nechává omývat křídla drobným deštěm
Dva páry hýlů se pravidelně střídají na krmítku a někdy se tu objeví ještě další...
V lese jsem nafotila sýkoru parukářku
Čížek lesní mě pozoroval, jak dosypávám slunečnici a přidávám zrní, které vyházely andulky.
Rozkvetlé talovíny, sněženky i bledule v noci zasype sníh a ráno sníh zase roztaje.







Čemeřice už má na květ hodně dlouho, ale chladno jí zatím nedovolilo květy otevřít.






Doma mi dělají radost tulipány
Kvetou mi tři orchideje, čtvrtá právě odkvetla a pátá se zatím ani nesnaží...

Těším se na teplé a slunečné dny, na to opravdové jaro.
 Zatím máme spíše období dešťů.

 

23 komentářů:

  1. Tvoje fotky ptactva jsou vždycky úžasné. Čemeřice se mi taky se svými květy krčí při zemi a čeká na ten správný čas, kdy květ otevře. Sněženky taky kvetou a kvitek bledule jsem zaregistrovala jenom jeden :-).
    Měj se hezky!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  2. Krásné záběry ptáčků, hýl vede. Také se těším na zahrádku, ale je zima a květy krokusů jsou zavřené, nemají sluníčko. Snad se dočkáme. Pěkný den.

    OdpovědětVymazat
  3. Jarunko ahoj no orchideje máš nádherné i ta hvězda ti krásně rozkvetla mne to vždycky zvadla nedařilo se mi ji zachovat pěkný den přeji opatruj se a už se těším na jaro ..

    OdpovědětVymazat
  4. Jaruško, ta vaše ornitologická stanice - to je zážitek! a květiny máš krásné, ty doma i venku, tak to má být, sníh a pak jaro, rostliny mají prý z rozteklého sněhu a ledu nějaké výhody, než jen z obyč.vody? Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jiřinko moc děkuji. Ano, ptáčků tu máme dost, druhů, jen sýkorky už se věnují hnízdění a tak jich přilétá málo. Přeji Ti krásný večer.

      Vymazat
  5. Jaruško, krásné fotky. 👍👍👍 Jak ptáčků, tak i jarních kytiček. Stejně tak i květin, které máš doma. Několikrát se mi podařilo, aby vánoční hvězda nezašla. Ale nikdy se mi nepodařilo, aby měla červené listy. Vždy byly jen zelené.
    Měj hezké dny.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Alenko, já tu chudinku opatruji již třetím rokem a letos se poprvé takto začervenala. Budu ji už muset přesadit do většího květináče. Pořád je v tom malinkatém ve kterém jsem ji dostala. Děkuji za komentář a přeji Ti krásný večer.

      Vymazat
  6. Járo, pípáčci nezklamali a zasněžené kytičky, to jsou krásné fotky. Myslím, že kosáci jsou neskutečně čistotní, ten u tebe se sprchuje a u nás se přes léto moc rádi ráchají v jezírku 😀 Přeji klidné dny a zdravím, pá 😀

    OdpovědětVymazat
  7. Járo, překrásné fotky - jak ptáčků, tak kytiček. Jaro je velmi nesmělé, teploty kolísají, i moje čemeřice se taky nemají k rozpuku... Snad se dočkáme.
    Přeji příjemný den. Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helenko, děkuji. Já už se také tesim, ale v dubnu mě čeká operace a pak se uvidí, jak se po ní rychle vzpamatuji a zda bude vše O K. Já věřím, že ano.

      Vymazat
  8. Moc krásné fotky Jaruško, pěkná výzdoba a krásné orchiejky ⚛ ღ ♥ hezký víkend ⚛ ღ ♥

    OdpovědětVymazat
  9. Moc pěkné fotky, pěkně Ti kvetou orchideje, ptáčci jsou užasní a krásně kvetou i první jarní květiny ♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Květuško moc děkuji. Měj se moc pěkně.

      Vymazat
  10. Nádherné fotečky i máš krásné Orchidejky, ta co zatím nedělá nic zkus jí přemístit na jiné místo nebo jí dej do tmy na tři dny aby dostala šok..mě kvetou teď jako blázen ale u syna v pokojíku tam jsem je přemístila a opravdu se daří.🌞🌼

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ivetko, to je loni osazená ze vzdušného kořene, tak že musím počkat až dospěje. Zatím tvoří kořeny do substrátu, ale vzdušné kořeny ještě nemá a dokud si je nevytvoří, tak nevykvete.

      Vymazat
  11. Opět nádherné fotky ptactva, ale i kytiček, paráda ♥

    OdpovědětVymazat
  12. Nádhera, krásní ptáčci zpěváčci, květy rašící ze sněhu a skvostné orchideje. Také vždy nějaké máme, ne však 5 květináčů, ale dva nebo tři. U nás v paneláku se jim kupodivu daří.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Miloši moc děkuji a přeji Ti krásné dny.

      Vymazat

Děkuji za vložené komentáře a přeji příjemný den.