POKUD JSTE VLOŽILI KOMENTÁŘ A NEZOBRAZIL SE, TAK MOŽNÁ SPADL DO SPAMU. KOMENTÁŘE PRAVIDELNĚ KONTROLUJI A POKUD TAM TAKOVÝ NAJDU, TAK JEJ HNED ZVEŘEJNÍM. DĚKUJI A PŘEJI KRÁSNÉ DNY.

23 července, 2023

ZOO Drážďany - 1. díl

 Na výlet jsem se tentokrát vydala se synem, který se rozhodl pro návštěvu zoologické zahrady v Drážďanech. 

Hned u vchodu je výběh slonů.Pokud se chtějí sloni schovat mimo tento výběh, mají tu dveře na fotobuňku.  Jenže byl čas krmení a přišel ošetřovatel s dobrotami.

Focení přes sklo je náročnější...


K výběhu lvů...

Je tu jen lvice.
Vyhlídka do dalšího výběhu slonů
Tady mají sloni výhled do lesa. 
Zesílená část vypadá, jako by tam byly umístěny zámečky.

Na druhé straně odpočívá lvice

Tady jsou drobná terária strašilek, kobylek a pavouků. Tam se fotit nedalo.
My jsme pokračovali dál k venkovním výběhům
Byli jsme tu před polednem a byl čas krmení...žirafy také vyhlížejí  ošetřovatele..


Zebry už oběd mají


Mají tu hodně mláďat

Mládě velblouda









Příště se podíváme na ptactvo a další druhy.

28 komentářů:

  1. Jaruško, tak to by bylo něco pro mého manžela, ač jsme v Drážďanech byli tolikrát, do ZOO jsme nešli.Přitom to vypadá, díky tvým foto, že je na co koukat. Díky. Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jiřinko moc děkuji. Výhoda této ZOO je hlavně ta, že není do kopce, ale vede po rovině a pohledy na zvířata shora umožňují postavené vyhlídky.

      Vymazat
  2. Jaruško, děkuji za tu krásnou podívanou. Zvířátka nej.... Prima léto ⚛ ღ ♥

    OdpovědětVymazat
  3. Krásná podívaná na zvířátka,super....Návštěvy ZOO mám moc ráda,hezké léto přeji...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tato zoologická zahradě je opravdu nádherné. Děkuji a přeji ti krásné dny.

      Vymazat
  4. V ZOO jsem hodně dlouho nebyla, tak jsem si jí prošla s tebou. Měj se krásně.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Drážďanská ZOO není velká, ale je krásná a čistá. Moc se mi líbila.

      Vymazat
  5. Anonymní23/7/23 18:37

    Drážďanskou Zoo známe, jezdíme tam docela často. Líbí se nám. A v Drážďanech jsme byli zrovna v pátek. Eva http://es-ideas.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  6. Hezké fotky. Nejvíc se mi líbil malý velbloud - je strašně roztomilý.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Stáňo ten malý velbloud bílý je opravdu roztomilý a bylo zajímavé jej pozorovat, jak se z lehu snažil postavit. Docela jsme se nasmáli, že jsem ani nestačila fotit.

      Vymazat
  7. Ahoj Jaruško tak tam jsem ještě nebyla ale aspoň prošla opět tvé fotečky. Já něco nafotila v Českém ráji bylo krásně a fotečky přidám na blog.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Romanko moc děkuji. Ano, Český ráj má opravdu co nabídnout. Jezdívali jsme tam dost často, ale po úpravách v jízdních řádech vlaků a mnoha rozdílných dopravců, je to pro nás teď složité, protože spoje na sebe nenavazují jako dřív. Měj se moc krásně a těším se na fotky.

      Vymazat
  8. Jaruško, moc děkuji za kouzelné fotky. V Drážďanech jsem byla nepočítaněkrát, ale v ZOO nikdy a moc se mi líbí! Docela bych si udělala výlet.
    Přeji příjemný den, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helenko Drážďany jsou nádherné město, hlavně ta historická část, které byla znovu postavená. ZOO je na okraji nové části města a je moc hezká a prohlídka nenáročná.

      Vymazat
  9. Anonymní24/7/23 07:10

    Lezarts

    Pěkně nafocené! Vypadá to na hezké ZOO.

    OdpovědětVymazat
  10. Anonymní24/7/23 08:50

    Hezké to tam mají. A hezké jsou i Tvoje fotky!
    Hanka-bavi-mne-to

    OdpovědětVymazat
  11. Jarunko moc děkuji za krásné fotečky pokochala jsem se je to tam opravdu krásné užívej se hezké dny než začne pršet opatruj se..

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Bětuško moc děkuji. Je tam opravdu krásně. Měj se moc pěkně.

      Vymazat
  12. Jaruš, je fajn, když syn "vytáhne" mámu do ZOO a když do Drážďan, tím líp. Já, až tam pojedu, půjdu asi do galerie, ale to nic nemění na tom, že zoologické zahrady jsou fajn, což potvrzují Tvoje fotky. ☺

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hani já jsem ve Zwingeru byla hned několikrát a na to je potřeba opravdu tam jet vícekrát a mít dostatek času. Hlavně je úžasná obrazová galerie. Je tam spousta originálů starých mistrů a nesmí se tam fotit kvůli zabezpečení a také kvůli možnému poškození světlem.. Aspoň já jsem tam při poslední prohlídce ani foťák s sebou neměla. Měj se moc krásně.

      Vymazat
  13. Jaruško opět nádhera, jsi šikulka, nejen oči i dušička potěšena ♥

    OdpovědětVymazat
  14. Nádherné fotky a i Zoo ♥

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vložené komentáře a přeji příjemný den.