POKUD JSTE VLOŽILI KOMENTÁŘ A NEZOBRAZIL SE, TAK MOŽNÁ SPADL DO SPAMU. KOMENTÁŘE PRAVIDELNĚ KONTROLUJI A POKUD TAM TAKOVÝ NAJDU, TAK JEJ HNED ZVEŘEJNÍM. DĚKUJI A PŘEJI KRÁSNÉ DNY.

19 října, 2023

Ještě před pár dny kvetly...

Máme tu podzimní dny a na loukách se ještě objevuje plno květů, které ve slunečných dech dopřávají včelám  i ostatnímu hmyzu  doplnit zásoby na zimu.
Kopretina luční
Pestřenka (lidově vosička) na květu kozí brady

Jetel horský
Řebříček velkokvětý
Jestřábník oranžový
Škarda luční
Také před domem na záhoku mi to kvetlo. Po prvním mrazíku už je vše spálené...







Bylo sucho a tak jsem ještě zalila alespoň tu růžičku...teď už nám prší.



34 komentářů:

  1. Jaru, to je ještě barev. Moc pěkné fotky.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Maruško moc děkuji. Přeji Ti krásný víkend.

      Vymazat
  2. Jaruško, krásně jsi vše nafotila a my se ještě můžeme tvary a barvami potěšit. Ten jetel se mi velice líbí.
    Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jiřinko moc děkuji za komentář a přeji Ti klidný večer a pohodový víkend.

      Vymazat
  3. Krásné fotky Jaruš asi posledních podzimních barevných kytiček....

    OdpovědětVymazat
  4. Krásné kytičky, Járo! U nás bylo jen na nule, kupodivu zatím vše drží, dokonce i bazalka, ta je na chlad supecitlivá...
    Měj příjemný den. Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Heleno moc děkuji. U nás už bylo místy pod nulou. teď nám prší, tak nemusím před zimou zalévat.

      Vymazat
  5. Taky byl už u nás ranní mrazík a téměř všechna kvítka na zahradě mi poznamenal. Takže už půjdou do biourny.
    Moc pěkné fotky !
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hani moc děkuji a přeji Ti krásný víkend.

      Vymazat
  6. To je hezké Jaruško, kolik kvítků jsi ještě viděla a vyfotila. Prima víkend přeji ⚛ ღ ♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Leni. já se toulám stále stejnými místy a tak koukám, co se děje kolem v trávě a také na záhonku před domem. děkuji Ti a přeji krásný víkend.

      Vymazat
  7. 🍁.🍂🍁Jaruško jo kytičky už budou odpočívat já jsem to už všechno uklidila hezký víkend ..

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Bětuš, já jsem hodně květů fotila právě na loukách. Na záhonku už astry vysoké odkvetly a kvete mi ještě růžička, ale tu budumuset brzy přikrýt.

      Vymazat
  8. Nádherná barevná paleta🌼🌺🌸
    Hezký víkend. Eva http://es-ideas.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  9. KOnec října a na louce se ještě najde kvetoucí kopretina. To normální není, ale příjemné určitě ano. Příroda je asi dost zmatená, měj se hezky a užij si víkend 😀😉

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evi, když se louky pravidelně sekají a pak se nechá vzrůst druhá tráva, tak tu máme kopretiny každý rok ještě vykvetou. Dokonce nám kvetou i na louce před domem. Jsou to poslední květy pro hmyz ještě před zimou.

      Vymazat
  10. Nádherné fotky. Netuším proč, ale u nás se kopretiny vytratily. Kolem Dyje rostly celé louky a dnes nic.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jari, tady jich teď kvete naoukach i kolem cest plno. Měj se pěkně

      Vymazat
  11. Lezarts
    Poslední záchvěvy léta v podzimu, oko potěší🌸

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Renatko máš pravdu. Já moc děkuji za komentář. Měj se moc pěkně.

      Vymazat
  12. Mám ráda ty květy, ať luční nebo zahradní, které se drží až do mrazů a jsou ozdobou i radostí. Že jsi to pěkně vyfotila i popsala už bylo řečeno, ale pochvala určitě potěší. 😉 😀

    OdpovědětVymazat
  13. Jaruško, kochám se. Díky za tu nádheru.

    OdpovědětVymazat
  14. Luční kytičky mám nejradši ,ale všechny jsou překrásné Jaruško.Hezký den 🎃👻❤️

    OdpovědětVymazat
  15. Nádherně jsi nám nafotila kytičky, potěšila jsi dušičku.

    OdpovědětVymazat
  16. Nádherné fotky kytek Jaruško ♥

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vložené komentáře a přeji příjemný den.