POKUD JSTE VLOŽILI KOMENTÁŘ A NEZOBRAZIL SE, TAK MOŽNÁ SPADL DO SPAMU. KOMENTÁŘE PRAVIDELNĚ KONTROLUJI A POKUD TAM TAKOVÝ NAJDU, TAK JEJ HNED ZVEŘEJNÍM. DĚKUJI A PŘEJI KRÁSNÉ DNY.

22 října, 2023

Sobotní toulky...

 Krásné sobotní ráno mě vylákalo na procházku do luk. Po návratu jsem se pustila do vaření a pečení, ale pak jsme kolem třetí hodiny odpolední vyrazili s manželem na Dymník. Sluníčko je ostré a musím přiznat, že se mi teď moc dobře nefotí. 

Nejdříve tedy pár z rána...

Nad vodárnou


***
A teď odpolední  -  z cesty na Dymník
Rybník Cihelna


Restaurace na Dymníku je vyhlášená svojí kuchyní a jezdí sem plno strávníků,
 hlavně ze sousedního Saska.( D)
Tady už jsou stromy v podzimních barvách

...a některé už holé...

Kamenná hvězda nebo též kamenný strom života. Už jsem tu o tomto místě psala.
Vlčí hora

Pro nás je to tak trochu chrám v přírodě. Místo, ač bylo uměle vytvořené,
 vyzařuje  zvláštní energii. Alespoň já to tak cítím.

Sluníčko se už rychle sklání k západu. K rozhledně už jsme nešli, protože jsme chtěli domů dojít za světla.





Zpět u rybníku Cihelna



Barevné Antonínovo údolí.
Stále můžete přidávat příspěvky, pokud se zúčastníte mé výzvy. jen prosím, abyste do názvu uvedli že se jedná o  "Podzimní výzvu".  Čas je do 5. listopadu.
Přeji vám moc hezké dny.

40 komentářů:

  1. Járo, pastva pro oko, nádhera. Hned první fotka je krásná a ty od rybníka nemají chybu. Ty to prostě umíš. Měj se hezky, pá 🙋‍♀️😉

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evi moc děkuji za milý komentář. Přeji Ti krásné dny.

      Vymazat
  2. Lezarts
    Tolik nádherných záběrů!!!

    OdpovědětVymazat
  3. Milá Járo, dnes musím napsat delší komentář: pro mne je Dýmník místo, kde jsem se natancovala s manželem a chodili jsme tam první a poslední domů ( s přáteli ) a prostě je to mé mládí - škoda, že jsem v té době neznala tebe a Alenku/Signoru.Jinak ten druhý snímek rybníka Cihelny s mraky jako po projetí traktoru se mi moc líbí a není sám! Na zítra držím palce! Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jiřinko, já jsem tam moc často v mládí nechodila. Děkuji Ti a přeji krásné dny.

      Vymazat
  4. Jaru, možná se ti nefotí dobře, ale ty fotky jsou moc pěkné.
    A doufám, že se mi povedlo prolomit zakleté komentáře (nešly mi vkládat) a už zas budu moci komentovat.
    Hezký den

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Stáňo moc děkuji a přeji Ti lříjemné dny.

      Vymazat
  5. Krásné záběry)))
    Na fotkách vůbec není vidět, že se ti teď špatně fotí🌞
    Eva http://es-ideas.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evi moc děkuji. Musím moc často upravovat citlivost, časy i clonu...je to teď na focení takové náročnější, zvláště když se mění světlo. Měj se moc pěkně..

      Vymazat
  6. Járo, to je taková nádhera! To světlo, ty barvy, úchvatné!
    Děkuji a přeji příjemný den. Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helenko moc děkuji a přeji Ti moc hezké dny.

      Vymazat
  7. V sobotu bylo ukazkově, ale ráno to u nás moc nevypadalo na pěkný den, který se nakonec vyloupl. Jaru, krásná procházka a nádherné fotky.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. MAruško moc děkuji a přeji Ti příjemné dny.

      Vymazat
  8. Krásná procházka a už jsou tam zlaté barvy podzimu a obláčky byly pěkně načechrané. Přeju krásné dny.

    OdpovědětVymazat
  9. Moc krásné fotky. U nás taky bylo v sobotu hezky, já to využila k práci na zahradě :-).
    Měj se hezky!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hani moc děkuji. My už zahradu nemáme a jsem docela ráda. Můžu ten čas využít jinak. Měj se moc hezky.

      Vymazat
  10. Sobotní den byl krásný a Tobě se tradičně povedly hezké fotky. Člověk žasne tad tím, kolik je té naší krajině české, moravské i slezské rybníků - malých i větších.
    Přeji další dny s pěkným počasím.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hani, jen dříve tu těch rybníků a rybníčků bylo mnohem víc. Některé byly zasypány, některé zarostly a je to škoda. Jen já si jich pamatuji několik, které zcela zmizely nebo jsou tak zarostlé, že kdo o nich neví, tak ani netuší, že tam za porostem nějaký rybníček je.. Děkuji za komentář a přeji Ti krásné dny.

      Vymazat
  11. Hezký večer Jaruško ⚛ ღ ♥ moc krásn= fotky. Příroda užb začala malovat. Nádhera. ⚛ ღ ♥

    OdpovědětVymazat
  12. Krásný večer Jaruško a moc děkuji za milá slovíčka. Kouzelné podzimní fotky a ty barvy, nádhera. ♥

    OdpovědětVymazat
  13. Jaruško tak to jsou nádherné fotečky jo sobota byla ještě krásna bylo teplo pak se to zkazilo a v neděli už pršelo ale pondělí zase krásně hezký týden přeji ..

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Bětuško, počasí je teď proměnlivé, ale mně osobně to nevadí. Já si to příjemné najdu i dešti...Děkuji za koemtář a přeji Ti krásné dny.

      Vymazat
  14. Jaruško, díky za tu krásu. Ráda jsem se aspoň virtuálně prošla. Měj pohodové dny.

    OdpovědětVymazat
  15. Krásné! Fajn že to je do pátého. Snad najdu náladu na focení. Jak jsem teď podvakrát intenzivně fotila, nějak jsem úplně ztratila chuť k dalšímu focení....

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vendy, Ty určitě něcé hezkého nafotíš. Je času dost. Těším se na příspěvek a přeji Ti dobré světlo a hezké počasí.

      Vymazat
  16. Ahoj Jaruško, jsem zpátky , máš nádherné fotky z vycházky , také bych se šla procházet, ale já bych to nedala. Omlouvám se, že všechno asi neokomentuji, zatím dost odpočívám ♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Květuško moc děkuji a přeji Ti brzké uzdravení a hlavně vše chce čas a klid. Bude zase dobře. Přeji Ti pokohodové a klidné dny a opatruj se.

      Vymazat
  17. Jaruško, pořídila jsi překrásné fotky. Já jsem se zrovna připojila k tvé výzvě, ale foťáček mi moc pěkně nefotí, ale snaha byla.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helenko děkuji za účast ve výzvě. Vážím si toho. Výzva není soutěži ve fotografování - vždyť fotíme pro radost, ale o tom, jak si užíváme barevné krásy podzimu a také abychom se vzájemně potěšili pohledy na různá místa naší zemičky. Přeji dobré světlo a těším se na Tvé příspěvky.

      Vymazat
  18. Ahoj Jaru,
    velmi krásné snímky. Přeji ti pěkné, klidné dny...♥

    OdpovědětVymazat
  19. Jaruš,krasný podzimni výlet s krásnými fotkami.Přiroda barevně čaruje,užij si toho ještě než se to nenavratně změní.Přeji klidné dny plné pohody.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evi moc děkuji. Pokud neprší, tak vyrážím do přírody každý den. zastaví mě jen nepříznivé počasí...Děkuji za komentář a přeji Ti moc hezké dny ve zdraví

      Vymazat
  20. Úžasné snímky Jaruško ♥

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vložené komentáře a přeji příjemný den.