POKUD JSTE VLOŽILI KOMENTÁŘ A NEZOBRAZIL SE, TAK MOŽNÁ SPADL DO SPAMU. KOMENTÁŘE PRAVIDELNĚ KONTROLUJI A POKUD TAM TAKOVÝ NAJDU, TAK JEJ HNED ZVEŘEJNÍM. DĚKUJI A PŘEJI KRÁSNÉ DNY.

26 října, 2023

Na Strážný vrch

 23. října 2023...

  a krásný slunečný den, který jsem využila na příjemnou procházku, ale tentokrát na východní stranu města  až na Strážný vrch, kam moc často nechodím. Zároveň fotky použiji také jako příspěvek do mé  podzimní výzvy.






Vrchol Strážného vrchu spásají ovce. Křížová cesta je přístupná.
 Je tam ponecháno místo.
 Já jsem tentokrát jednotlivá zastavení nefotila,
 protože je mám na druhém blogu.

Pravoslavný chrám Stětí sv. Jana křtitele. 
Rovněž o jeho historii se můžete dočíst na mém druhém blogu. zde:









Jsou tu na loukách drobné vodní plochy. Voda z nich se používá pro napájení skotu.













Mandava v části města Horní Jindřichov a opravený barokní most.

Sv. Zachariáš
Sv. Jan Křtitel
To byla má pondělní procházka. Další podzimní fotografie jsem pořídila v české Kamenici, ale to už bude v dalším příspěvku. 
Přeji vám příjemné podzimní dny.



28 komentářů:

  1. Jaruško, parádní fotky, to jsi měla na svých toulkách nádherné počasí. Hezké dny přeji ⚛ ღ ♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Leni moc děkuji a přeji Ti příjemný víkend.

      Vymazat
  2. Nádherné fotky Jaruš.Podzim jako malovaný.Příroda se snaži nám zpřijemnit podzimní náladu,tak si toho ještě užijme.Pěkné slunné dny přeji.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evi moc děkuji., Ono se to tak nějak zbarvilo během několika dní. Až mě to překvapilo. Přeji Ti hezké dny hlavně ve zdraví.

      Vymazat
  3. Jaruško, nádherné fotky jako vždy. Některé vypadají jako malované obrazy. Měj pohodové dny.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marti moc děkuji a přeji Ti mpoc hezké dny. Opatruj se, ať jsi brzy fit.

      Vymazat
  4. Nádherné místo, parádní počasí a skvostné fotky! Járo, tento příspěvek jsem si fakt užila.
    Měj pohodový den. Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helenko moc a moc děkuji a přeji Ti krásný podzimní víkend.

      Vymazat
  5. Jako vždy krásné fotky. Moc ráda jsem se podívala.
    Měj klidný den'!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hani moc děkuji a přeji Ti krásný víkend i když nám prší. Opatruj se.

      Vymazat
  6. Pěkná procházka, zaujaly mě mraky, jsou tak nádherné, ale příroda a ten barokní most jsou také pěkné. Krásné podzimní dny.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Večernice, moc děkuji. Před deštěm bylo i velice zajímavé světlo, protože sluníčko se prodíralo přes slabou můhavou clonu a barvilo ji do růžové až ostré bílé. Měj se moc pěkně.

      Vymazat
  7. Lezarts
    Oblaka, jak zavěšená nad divadelními kulisami, které nabízí příroda ke své podzimní premiéře!
    Tvoje režiserské umění a výkon fotoaparátu, zaslouží aplaus ve stoje!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Renatko, děkuji za ta nádherná slovíčka. Přeji Ti moc krásný víkend i když opravdu dušičkový. Měj se moc a moc hezky a opatruj se doma v teplíčku.

      Vymazat
  8. jako vždy precizní reportáž. Ty mraky jsou kouzelné. Krásné fotografie. Přeji hezký víkend

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji a přeji příjemné podzimní dny.

      Vymazat
  9. Járo, moc hezké podzimní fotky. Já zatím do výzvy nemám skoro nic (jen "nouzové" foto z okna, ale ráda bych něco jiného). Nejdřív jsem čekala, až se začnou trochu vybarvovat stromy, no a pak jsem si pořídila neschopenku, takže jsem víkend místo na chatě strávila doma (a to bylo počasí na focení jako dělané a u přehrady se fotí dobře). Snad nafotím teď něco na chalupě.
    Měj se fajn

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Stáňo, ještě je dost času do příští neděle. Hlavně Ti přeji brzké uzdravení a těším se na fotografie. I ty z okna můžou být zajímavé. Děkuji za komentář a přeji pohodový sváteční večer a hezkou neděli.

      Vymazat
  10. Jaruško to je nádhera,ty mraky..umíš to hezky nafotit.Krásná procházka 👻🎃❤️

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jindřiško moc děkuji za milá slovíčka a přeji Ti krásné dny.

      Vymazat
  11. Jaruško, ta obloha je krásným doplňkem přírody. Nádherné fotky.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Maruško to zvláštní světlo způsobily dvě vrstvy oblačnosti. Ta vysoká, kterou sluníčko ještě prostupovalo a pak ty obláčky pod ní působily až magicky. Děkuji Ti za milý komentář a přeji Ti krásnou neděli i nový podzimní týden.

      Vymazat
  12. Jaruško, nejen tvé, ale i ostatních blogerek příspěvky musím zpětně časem projít, Mám pár dní absenci a vidím, že mi mnohé uteklo. Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jiřinko, zase je dobře, že sis užila zájezdu. Měj se pěkně.

      Vymazat
  13. Díky za tu nádheru, prohlížení fotek jsem si užívala ♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Danuško, děkuji za komentář a přeji ti krásný den

      Vymazat
  14. V krásném počasí a v pěkné přírodě jsi uděla moc hezké fotky, u nás celý den prší ♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. .Květuško děkuji. To bylo také před deštěm. Měj se hezky.

      Vymazat

Děkuji za vložené komentáře a přeji příjemný den.