POKUD JSTE VLOŽILI KOMENTÁŘ A NEZOBRAZIL SE, TAK MOŽNÁ SPADL DO SPAMU. KOMENTÁŘE PRAVIDELNĚ KONTROLUJI A POKUD TAM TAKOVÝ NAJDU, TAK JEJ HNED ZVEŘEJNÍM. DĚKUJI A PŘEJI KRÁSNÉ DNY.

02 listopadu, 2023

Hřbitovní kvítí (Plaisir d'amour) - Rangers

Dnes vzpomínáme na své blízké, kteří již mezi námi nejsou.
Právě na ně vždy vzpomínám při této nádherné písničce.

20 komentářů:

  1. Jaruško, děkuji ti moc - ty víš za co. Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jiřinko, není zač. Pro mě to není problém. Krásný večer.

      Vymazat
  2. Moc krásné vzpomínání Jaruško ⚛ ღ ♥

    OdpovědětVymazat
  3. Každý, kdo ztratíme ne jednoho, ale více svých blízkých, si "zvolíme" svůj způsob vzpomínání na ně. Jak napsal F. Hrubín - Kdo v srdcích žije, ten neumírá. I taková skladba nebo písnička si najde své posluchače. Děkuji.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hani, já jsem si od počátku pouštěla Rangers a tato písnička se moc líbila mojí mamince. Tak že při ní vždy vzpomínám na všechny, které jsem měla tolik ráda. Krásný víkend přeji.

      Vymazat
  4. Krásné vzpomínáni Jaruško 🤍 Je to smutné,ale já mám ten čas ráda.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jindřiško, v těchto sychravých dnech tak nějak vzpomínáme častěji.

      Vymazat
  5. Járo, pár lidí mi moc chybí, vzpomínám na ně nejen tyto dny...
    Měj se moc hezky, H.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helenko také mi chybí blízcí - moji i manželovy rodiče, oba moji sourozenci, svagr i švagrová a mnoho známých přátel, které jsem měla ráda. také jsem si vzpomněla na blogerky Olinku a Růženku.

      Vymazat
  6. Rangers byli moje srdcovka dlouhá, dlouhá léta. Nevynechaly jsme s kamarádkou žádný dostupný koncert a doma mám všechny jejich desky .... tahle písnička je jednou z mnoha, kterou jsem hrávala u táboráku na kytaru.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vendy, tak já Rangers si pouštím dodnes.Mám je na LP deskách a CD. Byla to moje oblíbená skupina a smrt Antonína Hájka a později Milana Dufka mě opravdu zasáhly. Jejich písničky měly melodie a nádherné texty, které vždy mají co říci. Přeji Ti krásný víkend.

      Vymazat
  7. Krásná písnička Jaruško ♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Květuško, Rangers mají krásné všechny písnička, ale tato se líbilila mojí mamince, hlavně to místo, kde je houslové sólo. Přeji ti krásný víkend.

      Vymazat
  8. Járo, krásná písnička se vzpomínkou na ty, kteří už nejsou mezi námi. Na ty nejbližší si vzpomenu mockrát. Přeji pěkný víkend i když je počasí uplakané, prostě dušičkové, pá 😉

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evi já mám od Rangers ráda všechny písničky. Mají moc pěkné texty.

      Vymazat
  9. Nádherné vzpomínání ⚛ ღ ♥

    OdpovědětVymazat
  10. Nádherné vzpomínání ♥

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vložené komentáře a přeji příjemný den.