POKUD JSTE VLOŽILI KOMENTÁŘ A NEZOBRAZIL SE, TAK MOŽNÁ SPADL DO SPAMU. KOMENTÁŘE PRAVIDELNĚ KONTROLUJI A POKUD TAM TAKOVÝ NAJDU, TAK JEJ HNED ZVEŘEJNÍM. DĚKUJI A PŘEJI KRÁSNÉ DNY.

17 ledna, 2024

Bilance za rok 2023

 Trochu jsem se podívala do roku 2023, abych zavzpomínala, kam jsme cestovali a co nového jsme viděli. V aplikaci Relive si také sleduji počty nachozených kilometrů během měsíce a  pak součet za celý rok. Nejvíce kilometrů samozřejmě nachodím po okolí města. Mám  svůj cíl... nachodit pěšky měsíčně sto  a více kilometrů. Záleží hlavně na počasí, ale také na mém momentálním zdravotním stavu. Přece jen už nejsem žádná juniorka a po té sedmdesátce přece nohy dříve bolí, ale udržovat si fyzickou kondici pomocí chůze, je potřeba.

Moje první delší výletní cesta byla 5. února 2023 do Starých Křečan.

 27. února jsem se vydala se svojí kamarádkou Hankou na Světlík k větrnému mlýnu

A pak ještě do Jiřetína pod Jedlovou na Křížový vrch, kde je nádherná křížová cesta.
Zimní Tolštejn z Křížové hory
10. března - Šluknov, Křížový vrch 
Šluknov, Karlovo údolí. Bývalý lázeňský areál by se měl dočkat opravy.
16. března, další Křížová cesta na Anenském vrchu u Lobendavy.
12. dubna jsem se v děčínské nemocnici podrobila operaci  a 5. května, jsme jeli do Děčína, abych si zjistila spojení od nádraží k nemocnici a tak jsem to měla jako krátký výlet.
10. května znovu Děčín, tentokrát na kontrolu do nemocnice a po kontrole jsme se vydali na vyhlídku Kvádrberk

21. května, znovu Děčín, tentokrát na floristickou výstavu.
31. května jsme jeli do Starých Splavů a odtud šli do Doks.
10. června jsme se vydali na hrad Grabštejn
25. června jsme znovu vyrazili do Děčína, tentokrát za růžemi do Růžové zahrady.
6. července jsme se jeli do České Kamenice podívat do otevřené kaple
Narození Panny Marie.

22. července jsem jela se synem do zoologické zahrady v Drážďanech.
5. září jsme vyrazili do Ústí nad Labem, kde jsem si nechala vyčistit snímač fotoaparátu.
9. září jsme vyrazili na výlet do Libochovic.
14. září jsme odjížděli na čtyřdenní pobyt na jih Čech a cestou jsme se zastavili
v Mníšku pod Brdy
14. září . Obora u Netolic. Na fotce dole je penzion, kde jsme byli ubytovaní
15. září a cílem našeho dalšího výletu byl zámek  Hluboká
15. září jsme jeli k zámku Ohrada, kde jsme navštívili hezkou zoologickou zahradu

16. září  a zámek Blatná
Blatná -  daňčí obora
16. září a zámek  Kratochvíle.
16. září , město Písek
17. září, hrad Zvíkov
17. září, zámek Orlík
21. září, Česká Kamenice
...a Děčín
24. září jsem se vydala sama na výlet po okolí města, 
směr Horní Jindřichov,  kam se moc často nedostanu.
25. září a náš výlet z Horní Kamenice pěší trasou do České Kamenice
1. listopadu a vyhlídka Wachberg 
1. listopadu - Kaple Nejsvětější Trojice u Mikulášovic
8. listopadu, procházka podzimním Děčínem

12. listopadu - výstup na Hvozd
Rozhledna na Hvozdu
To byl bohužel, poslední výlet roku 2023. 
Pak už mi zbyly jen procházky po okolí města.
Jen jsem prohlédla aplikaci a cíl za rok 2023 jsem splnila i když jsem některý měsíc toho nachodila víc, jindy méně. Celkem za celý rok jsem nachodila 1385 km.

Kvůli nemoci manžela máme teď plány na cesty jen omezené 
 a dovolenou letos neplánujeme vůbec. 

30 komentářů:

  1. Jaruško, ono se to spraví a zase bude dobře. Já to znám, když něco plánuji a kvůli léčbě mi to nevyjde.Ale zase si říkám, kdo to v mém věku má? Tak hlavu vzhůru, měla jsi moc úspěšný a bohatý rok.
    A manžel má jistotu, že se na tebe může 100 proc. spolehnout. Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jiřinko moc děkuji za milý komentář i podporu. Moc si toho vážím. Uvidíme. jak se to bude dál vyvíjet a zda s tím bude možné ještě cestovat. Je to běh na dlouhou trať a možná by pomohla operace, ale to je na manželově rozhodnutí. Děkuji Ti a přeji Ti moc krásné a pohodové dny hlavně ve zdraví.

      Vymazat
  2. Járo, pěkný přehled výletů a jestli zvládáš nachodit 100 km měsíčně, tak jsi dobrá. Myslím, že tolik nachodím jen v měsíci, kdy jsme na dovolené, i když mi fitness hodinky započítávají i cestu do práce a z práce :). A posledního půl roku je to u nás s chozením taky mizérie - manžela zlobí kyčel, takže toho moc neujde. Já ještě chodím do práce, takže přes týden v podstatě neprocházkuju a víkendy se snažíme trávit společně, takže případné výlety tomu přizpůsobuji, aby chození bylo spíš málo (takže návštěva skanzenu, autovýlet s krátkou procházkou po městě). Na letošek taky nic neplánuji - uvidíme, jestli se povede tu kyčel přivést k rozumu...
    Hezké výlety v letošním roce, ať už budou kamkoliv

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Stáňo moc děkuji za milý komentář. Já když jsem chodila do práce, tak jsem také na cestování čas neměla. ale cesta pěšky z prác i do práce se počítá. Je to chůze a o to jde. Přeji Ti krásné dny ve zdraví a pohodě.

      Vymazat
  3. Járo, tak to byl na výlety hodně bohatý rok. U nás toho manžel také moc nenachodí, takže plánování žádné, ono nějak bude, hlavně aby bylo zdravo 😊😃😊

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evi moc děkuji za milý komentář. Je to složité, když zdraví chybí, ale nic s tím v našem věku už nenaděláme. Děkuji TI a přeji krásné a pohodové dny hlavně ve zdraví.

      Vymazat
  4. Anonymní17/1/24 17:55

    Lezarts
    To je pořádně nachozených i nafocených hezkých destinací!
    Hlavně, ať letos slouží zdraví!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Renatko moc děkuji za milý komentář. Možná se občas někam vydám se synem nebo s kamarádkou, ale manžel zatím cestovat nemůže. S přibývajícími roky a ubývajícím zdravím se už vše hůř plánuje. Přeji Ti krásné a pohodové dny hlavně ve zdraví.

      Vymazat
  5. Přeji Jaruš ,abys v letošním roce nachodila nejméně tolik kilometrů jako loni a zdraví sloužilo nejenTobě ale i manželovi. 🍀🔆👍

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evi moc a moc děkuji za přání a také Ti přeji hlavně pevné zdraví.

      Vymazat
  6. No klobouk dolů. Sto kilometrů za měsíc. Někdy budu muset změřit kolik nachodím já. Krásně jsi shrnula tvoje výlety. Přeji, ať máš i letos spoustu míst k vycházkám.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jari moc děkuji. Škoda že nám minulý rok končil a nový začal nemocemi...ale snažíme se s tím vyrovnat. Já už jsem v pořádku, u manžela to bude na dlouho...Bohužel, ale i s tím se snad bude možné srovnat a vydat se na méně náročné cesty. Přeji Ti krásné dny hlavně ve zdraví.

      Vymazat
  7. Járo pěknou rekapitulaci jsi připravila. Navštívila jsi krásná místa a měla jsi hodně pohybu. Každý doktor říká, že chůze je ten nejlepší pohyb. Přeju ti, abys měla ten letošní rok stejně úspěšný jako ten loňský. Budeme se těšit na tvé pěkné foto reportáže a pamatuj, všechno má svůj čas, jenom musíme být trpělivý. Držím palce ne lepší časy. Zdraví Večernice.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Večernice moc a moc děkuji za povzbudivá slova. Přeji Ti moc krásné a pohodové lednové dny a hlavně také to zdravíčko je třeba a to v každém věku..

      Vymazat
  8. Moc hezká rekapitulace. Nachodila jsi toho dost a dost. Já chodím ráda, ale už nějaké velké plány nedělám, dovolené neplánuji. Co přijde, to bude. Mému muži se už na nějaké dlouhé výšlapy nechce, nenutím ho. No a mně nevadí jít sama, někdy máme takové menší výlety s kamarádkami.
    Přeji manželovi, aby byl v rámci možnosti co nejdříve v relativní pořádku. Prostě toho zdraví je třeba.
    Měj klidné dny!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hani moc děkuji. Prostě se musíme smířit s tím, že nám roky přibývají a sil ubývá. Nedá se nic dělat. V životě jsem moc cestovat nemohla a teď když by to šlo, tak nás omezují nemoci..Nic neuděláme. Měj se hezky a přeji Ti krásné dny hlavně ve zdraví.

      Vymazat
  9. Járo, máš můj neskonalý obdiv! Chodím ráda, ale tolik jsem toho určitě neušla. Musím se podívat, kolik vlastně...
    Je vidět, že tě to těší a potřebuješ to k životu. Moc ti přeji hodně dalších kilometrů.
    Pa, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helenko moc děkuji. Vím, že jsem toho nejvíce nachodila tady po okolí města hlavně v přírodě, ale pořád je to pohyb venku a to se počítá. Děkuji Ti a přeji Ti krásné dny ve zdraví.

      Vymazat
  10. Pěkné výlety.... no Mníšek moje srdcovka ;-)

    OdpovědětVymazat
  11. Milá Jaruško tolik krásných výletů a nachozených kilometrů !!! To jseš borec. Přeju hlavně zdraví Tobě i manželovi, to je nejvíc a zase nějaké pěkné výlety, ať se tu můžeme potěšit pohledem na ně. Lenka

    OdpovědětVymazat
  12. Jaruško, moc krásné fotečky ⚛ ღ ♥ hodně zdravíčka přeji a také aby Ti to stále tak dobře šlapalo.

    OdpovědětVymazat
  13. Jsi šikulka, tolik výletů a hlavně kilometrů jsi ušla ♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Danuško moc děkuji. Krásný víkend přeji.

      Vymazat
  14. Jsi borec a máš u mne valikánský obdiv kolik kilometrů jsi Járo našlapala. Je fajn, že jsi vložila vzpomínku a hlavně ti ze srdce přeji ať máš další výšlapy aj zážitky na které se budu zase těšit i když mě právě rozboleli nohy hihi. Jsi borkyně a opravdu smekám♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ivetko moc děkuji. Ono to někdy nejde kvůli počasí, jindy kvůli nemoci, ale pohyb je potřeba a chůze je té nepřirozenější a nezdravější pohyb. Hezké dny přeji.

      Vymazat
  15. Nádherné vzpomínkové fotky Jaruško, v září jste cestovali v okolí mého bydliště, v Blatné mám ortopeda a znám se osobně s baronkou zámku Janou , do Písku jezdím na nákupy , na rúzné slavnosti, kina a také k doktorům . Tato místa jsou 15 km od mého bydliště, jen každý jiným směrem.♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Květuško vím. Psala jsi to a díky tvým tipům jsme některá místa navštívili. Díky a přeji ti hezké dny.

      Vymazat

Děkuji za vložené komentáře a přeji příjemný den.