POKUD JSTE VLOŽILI KOMENTÁŘ A NEZOBRAZIL SE, TAK MOŽNÁ SPADL DO SPAMU. KOMENTÁŘE PRAVIDELNĚ KONTROLUJI A POKUD TAM TAKOVÝ NAJDU, TAK JEJ HNED ZVEŘEJNÍM. DĚKUJI A PŘEJI KRÁSNÉ DNY.

12 ledna, 2024

První letošní procházka.

 Téměř po měsíci a půl jsem konečně měla volnější odpoledne a mohla si vyjít po obědě na procházku. Měla jsem dvě hodinky času a tak jsem se snažila je využít a načerpat sílu a energii z přírody do dalších dnů.
Vím, že krajina teď není zrovna fotogenická, 
ale pro mě bylo důležité hlavně sluníčko. 
Pohled k Dymníku.
Zaujala mě námraza v trávě.


Rybník U Natury

Na hladině je také zajímavá námraza.


Rybník Racek






Na ledě se klouzala babička s vnoučkem. 
Na to, že pořádně mrzlo teprve jeden den, 
mi to přišlo docela nezodpovědné.



Rybník Tůň







Zpět u Racku. 
Všimla jsem si, že přepadová stěna protétá a vytvořily se tu ledopády.







Na louce odpočívalo stádo devíti srnek. 
Kochala bych se přírodou dál, ale čas pro moje volno se chýlil ke konci a
 musela jsem pospíchat domů...
Moje procházka skončila a snad se mi poštěstí dostat se brzy na další.

42 komentářů:

  1. Járo, nádherné zimní fotky. Doufám, že ti procházka se sluníčkem v zádech dodala potřebnou energii. Měj se hezky, moc zdravím 🙋‍♀️💓

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evi moc děkuji. Dnes máme zase nasněženo, ale ven se nedostanu...Přeji Ti krásnou neděli.

      Vymazat
  2. Jaruško, konečně! se ti podařilo vystartovat do přírody a právě včas, ty námrazy a ledíky jsou opravdu moc fotogenické.Nádherný den a tys ho zachytila parádně. Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jiřinko moc děkuji. Trochu mi to dodalo sílu, ale teď zase doma spíše čerpám...Přeji ti krásnou neděli.

      Vymazat
  3. Jarunko zdravím moc hezké fotečky jako vždy no u nás máme ještě hodně sněhu opatruj se a jak je manželovi určitě už lépe zdravím..

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Bětuš moc děkuji a přeji Ti krásné a pohodové dny.

      Vymazat
  4. Járo, hezké mrazivé fotky. Sice je škoda, že není nasněženo, ale i tak to byla hezká procházka - mám ráda hladiny rybníků. A obdivuji, jak se ti povedla nafotit námraza.
    Hezký den

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Stáňo moc a moc děkuji za milý komentář. Přeji Ti krásné a pohodové dny a hlavně zdravíčko.

      Vymazat
  5. Járo, mám s tebou velkou radost, že ses mohla vypravit ven právě za takového počasí. Překrásné fotky!
    Moc děkuji a posílám pozdravy, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helenko moc děkuji. Jeden den mi to našěstí vyšlo. Sice jen na dvě hodinky, ale uvidíme, co bude dál...Přeji Ti krásnou neděli.

      Vymazat
  6. Moc hezké fotky. Tak ať se možnost takových procházek stále zvětšuje.
    Klidné dny !
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hani moc děkuji. Už mi to toulání docela chybí. ale nedá se nic dělat. Manželovo zdraví a jeho pohodlí při léčbě, je teď na prvním místě. Přeji ti hezkou neděli.

      Vymazat
  7. Na tvých fotkách je i zima krásná. I mě začíná chybět sluníčko. Přes týden je to pasé a na víkend se zatáhne. Měj se moc krásně.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jari moc děkuji. U nás dnes nasněžilo a celý den je tma. Měj krásnou neděli a příjemný nový týden.

      Vymazat
  8. Námraza je nádherná, ale i to sluníčko je příjemné. Doufám, že jsi dobila baterky a budeš mít z čeho čerpat energii. Přeju ti pohodové dny a zdraví Večernice.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Večernice moc děkuji za podporu a přeji Ti krásné lednové dny.

      Vymazat
  9. Anonymní13/1/24 13:18

    Lezarts
    Přijemné nadechnutí! Doufám, že se Ti zase brzo podaří “únik” do přírody.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Renatko moc děkuji. Ráda bych se zase toulala přírodou, ale uvidíme, jak se bude manželův stav dál vyvíjet. Přeji ti krásné lednové dny v pohodě a ve zdraví

      Vymazat
  10. Krásné feotečky Jaruško, námraza se mi líbí. Měla jsi pěknou procházku ⚛ ღ ♥

    OdpovědětVymazat
  11. Jaruško, říkáš, že příroda teď není fotogenická, ale ty jsi nafotila nádherné fotky. Snad zase budeš moct brzy vyrazit. Měj pohodové dny.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marti moc děkuji. Přeji Ti krásné a pohodové dny.

      Vymazat
  12. Jarunko, krásná příroda byla to krásná procházka.

    OdpovědětVymazat
  13. Jaruško, krásná procházka,u ná taje sněhu jsme měli hodně a. mrazy i -20st.Dneska bylo nad nulou a taje.Hezký večer...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jindřiško u nás napadl sníh nový a teď je -1°C. Uvidíme, jak bude zima pokračovat. Jen já se zatím asi na další procházky moc nedostanu. Přeji Ti krásný večer.

      Vymazat
  14. Krásná procházka a ty "mrazivé" fotky jsou jak od malíře. Nádhera!!!! Posílám moc pozdravů a přeji hezký týden.

    OdpovědětVymazat
  15. Jaruško, nádhera. ty umíš z té krajiny vytáhnout krásné obrazy a vždy najdeš něco pěkného a zajímavého. Moc ti přeji, aby se brzy vše normalizovalo a měla jsi i více možností k procházkám a výletům.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Maruško moc děkuji. Mnžel je na tom trochu lépe a začal se vyrovnávat s novou skutečností a tak možná už budu mít i více volna na procházky. Děkuji a přeji Ti krásné dny.

      Vymazat
  16. Jaruško zdravím, překrásné zimní fotečky, také já Ti přeji aby se začalo vše vracet do normálu a Ty mohla vyrazit do přírody, kterou máš moc ráda ♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Danuško moc děkuji ap řeji Ti krásné dny.

      Vymazat
  17. Úžasná procházka. Nemám ráda zimu, ale když mrzne, je sníh a svítí sluníčko, má to svoje kouzlo. Krásné dny, Jarusko 😊

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Šárko moc děkuji a přeji ti moc hezké dny.

      Vymazat
  18. Ahoj Jaru,
    ty opravdu čaruješ! Máš nádherné fotky. Ta námraza je kouzelná. Posílám pozdrav a poděkování za přání k svátku. Měj klidné dny...♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Aličko moc děkuji za milý komentář a přeji Ti krásné a pohodové dny hlavně ve zdraví.

      Vymazat
  19. Krásné zimní fotky Jaruško♥ jistě procházka byla super ♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Květuško moc děkuji. Už jsem to opravdu potřebovala a docela mi to pomohlo. Přeji ti hezké dny ve zdraví.

      Vymazat
  20. Anonymní16/1/24 21:12

    Vija
    Moc hezké fotky, námraza je nádherná. Kdo umí ten umí. J.

    OdpovědětVymazat
  21. Zdravím Járo, nádherná příroda i překrásné záběry kterými se zde kochám, nezapomněli ani srnky na tebe a je fajn že jsi vyrazila, alespoň trochu vypnout viď i já občas vypadnu alespoň k sousedce. Děkuji za tu krásu a ta námraza se mi líbí moc.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ivetko moc děkuji. Přeji Ti super krásné dny a hlavně ZDRAVÍ

      Vymazat

Děkuji za vložené komentáře a přeji příjemný den.