POKUD JSTE VLOŽILI KOMENTÁŘ A NEZOBRAZIL SE, TAK MOŽNÁ SPADL DO SPAMU. KOMENTÁŘE PRAVIDELNĚ KONTROLUJI A POKUD TAM TAKOVÝ NAJDU, TAK JEJ HNED ZVEŘEJNÍM. DĚKUJI A PŘEJI KRÁSNÉ DNY.

09 ledna, 2024

Černobíle

 Tentokrát jsem si trochu hrála a pár fotek předělala do černobílé.









40 komentářů:

  1. Nádhera!!! Poslední dobou mám černobílé fotky nejraději. Přeji hezké lednové dny. Eva

    OdpovědětVymazat
  2. Jaruško, zajímavé snímky. Ty kapky na pavučině vypadají jak od Swarovského.
    Hraj si dál, častěji. Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
  3. Anonymní9/1/24 20:31

    Lezarts
    Hezky jsi si prohrála, výsledek je podařený!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Renatko moc děkuji. Přeji příjemné dny.

      Vymazat
  4. Jaruško zdravím, to je nááádhera, moc krásně jsi si hrála, černobílé fota kouzelné ♥

    OdpovědětVymazat
  5. No páni, tedy Járo to je úžasné hlavně ta pavučina :-) jen tak dál hraj si dál mě se líbí černobílá fota. Jsi šikovná a díky že jsem se opět mohla pokochat.👍🌹Krásný celý týden přeji♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ivetko děkuji. Hrát si můžu, ale chce to čas a když to půjde, raději se půjdu projít ven. Měj se pěkně

      Vymazat
  6. Fotky jsou krásné a kdo se trochu o fotografii zajímá, ví, co "jsou" černobílá fota. Jen doufám, že to není odraz duševní pohody. Přeji klid a pohodu. 😊

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hani, to jsem jen zkoušela jak to bude vypadat. Jen jsem si tak hrála, protože jsem neměla co dát na blog. Měj se hezky

      Vymazat
  7. Jaruško, černobílé fotografie mají svoje kouzlo, mám je ráda. A tvoje fotky jsou skvostné jako vždy. Měj pohodové dny.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marti děkuji moc. Tvoje pochvala mě moc těší děkuji a přeji ti krásné dny.

      Vymazat
  8. Úchvatné, Járo! Napadlo mě to samé, co Jiřinku... Nádhera!
    Děkuji a přeji příjemný den. Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helenko moc děkuji. Měj krásné a pohodové dny.

      Vymazat
  9. Járo je dobře, že jsi si hrála, fotky jsou opravdu nádherné a pavučina asi vede. Také mám připravené nějaké ČB fotky, ale zatím jsou v čekárně. Krásný den přeje Večernice.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Večernice moc děkuji a přeji ti krásné dny.

      Vymazat
  10. Černobílé fotky mají svoje kouzlo !
    Hezký den !
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  11. Járo, krásné fotky. Zima má v černobílém pojetí zvláštní půvab a ta fotka pavučiny nebo mouchy - to tedy smekám...
    Měj se hezky

    OdpovědětVymazat
  12. Járo, černobílé ale neskutečně krásné 🍀

    OdpovědětVymazat
  13. Ozdobičky - moc povedené !
    Zdraví Marie

    OdpovědětVymazat
  14. Moc povedené,nádhera!👍

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evi děkuji moc. Měj krásné a pohodové dny.

      Vymazat
  15. Taky mě poslední dobou víc baví čb....

    OdpovědětVymazat
  16. Jaruško skvělé ⚛ ღ ♥ černo-bílé fotky mají svoje kouzlo ⚛ ღ ♥

    OdpovědětVymazat
  17. Ahoj Jarunko, tak to je překrásná příroda jsi šikovná fotografka.

    OdpovědětVymazat
  18. Mám ráda černobíle zpracované fotografie a ty tvoje se ti náramně povedly!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jani moc děkuji. Přeji Ti krásný víkend.

      Vymazat
  19. Černobílé fotky mají svou atmosféru, mám je moc ráda 😊

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Šárko moc děkuji a přeji Ti krásné dny.

      Vymazat
  20. Parádní záběry Jaruško ♥ řekla bych , že ty černobíle fotky mají větší kouzlo ♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Květuško moc děkuji a přeji Ti hezké dny ve zdraví.

      Vymazat

Děkuji za vložené komentáře a přeji příjemný den.