POKUD JSTE VLOŽILI KOMENTÁŘ A NEZOBRAZIL SE, TAK MOŽNÁ SPADL DO SPAMU. KOMENTÁŘE PRAVIDELNĚ KONTROLUJI A POKUD TAM TAKOVÝ NAJDU, TAK JEJ HNED ZVEŘEJNÍM. DĚKUJI A PŘEJI KRÁSNÉ DNY.

31 ledna, 2024

Cestou na Dymník

 Neděle 28. ledna 2024.

 Příjemný slunečný den i když trochu chladný.  Manžel je sice stále nemocný, ale už si mnohé obstará sám a tak mám možnost vyrazit i na delší procházky. Na tuto procházku mě doslova poslal, protože si všiml, jak vyhlížím z oken bytu sluníčko a vycítil, jak moc toužím jít ven, abych si také mohla splnit svůj měsíční cíl - tedy nachodit svých 100 km.Sice jsem chodila celý měsíc na krátké procházky většinou i bez focení, ale s omezením na krátký čas - tedy v intervalu dvou hodin...I tak se toho dá nachodit docela dost. S radostí jsem tedy poslechla a vyrazila na delší odpolední procházku až na Dymník. Bylo hezké jít a nebýt omezená časem dvou hodin...Jen jsem vyrazila až v půl druhé a ono se ještě brzy stmívá, tak jsem musela být do tmy zpátky doma.

Socha "Nepokořený" v parku Rumburské vzpoury.

V parku Rumburské vzpoury, pohůled ke kostelu sv. Vavřince. Vlevo je kaple Svatých schodů, která je součástí ochozu Lorety.
Po mnoha letech byl dokončen a otevřen most přes Mandavu v Sukově ulici,
 kudy vede hlavní příjezdová cesta k nemocnici. Budova za ním je
internát, který slouží pro všechny zdejší Střední školy.
Mandava
Mandava
V pozadí Dymník
Sukova ulice je zde unikátní Dělí ji totiž Pstružný potok na dvě...
Pstružným potokem rozdělená Sukova ulice.
Břidlicí obkládané chaloupky vždy upoutají moji pozornost.

Panna Marie s Ježíšem.

Ohlédnutí k plaveckému bazénu a pokračovala jsem dál...do kopce.
 To už nechám do dalšího příspěvku, aby toho nebylo moc najednou.

22 komentářů:

  1. Jsem ráda, že jsi dala záběry z města. Měla jsi pěkné počasí a to je hodně příjemné. Těším se na pokračování. Měj se fajn, zdraví Večernice.

    OdpovědětVymazat
  2. Járo, manžel ví, že tyhle procházky potřebuješ k životu a je velmi pozorný!
    Měj příjemný den. Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helenko on dokud mohl, chodil se mnou. Jen že teď je to vše složitější. I tak jsem ráda, že už se během dne naučil fungovat bez mojí pomoci. Musíme vydržet a uvidíme, co bude dál...Měj se moc hezky a děkuji za komentář.

      Vymazat
  3. Anonymní1/2/24 08:25

    Vija
    Mám ráda tvoje toulání krajinou. J

    OdpovědětVymazat
  4. Jaruško, na tu sochu jsem viděla ze svého bydlení. Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jiřinko, děkuji za komentář. Pohled do parku je pořád docela pěkný.

      Vymazat
  5. Jaru, hezký začátek procházky. Taky mám ráda chalupy s břidličovými štíty.
    Hezký den

    OdpovědětVymazat
  6. Jaruško,potřebovala jsi určitě takovou procházku a od manžela bylo pěkné vyjít vstříc.🍀

    OdpovědětVymazat
  7. Marti, máš pravdu. Pobyt venku mi opravdu hodně pomáhá a dodává sil.

    OdpovědětVymazat
  8. MOc krásné fotečky, chaloupka se mi líbí ⚛ ღ ♥

    OdpovědětVymazat
  9. Krásná procházka, kouzelné fotky, prohlížení jsem si užila ♥

    OdpovědětVymazat
  10. Nádherné snímky z toulek, krásné chaloupky ♥

    OdpovědětVymazat
  11. Krásné toulání milá Járo.👍 (◕‿◕) (❁´◡`❁)Hlavně se opatruj♥

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vložené komentáře a přeji příjemný den.