POKUD JSTE VLOŽILI KOMENTÁŘ A NEZOBRAZIL SE, TAK MOŽNÁ SPADL DO SPAMU. KOMENTÁŘE PRAVIDELNĚ KONTROLUJI A POKUD TAM TAKOVÝ NAJDU, TAK JEJ HNED ZVEŘEJNÍM. DĚKUJI A PŘEJI KRÁSNÉ DNY.

30 ledna, 2024

Sobotní focení

V noci vstávám s manželem a protože se obloha vyjasnila svítil nám do kuchyně Měsíc.
Jen Vlčí úplněk, který byl 25. ledna, jsem nafotit nemohla, protože byla obloha zatažená. Tady už Měsíc couvá, ale mezi mraky se občas ukázal .
Sobota ráno 27. ledna. Po obloze se stále  honily mraky.
Odpoledne jsem si vyšla na procházku do luk. Jen už bylo docela pozdě, 
ale dřív jsem se ven nedostala.

Došla jsem k lesu, prošla kolem, abych se dostala do luk a na cestu zpět domů.


Na těchto loukách se většinou pasou srnky. 
Jen že přes den sem chodí hodně lidí se psy a tak se srnky skrývají v lesíku .
Navíc na horní louce jeden z pejskařů před pár dny nafotil vlka. 
Že tu vlci opravdu jsou, už vím z více zdrojů.
Pohled na Lužické hory.

Sluníčko zapadá za Dymník
Jakmile sluníčko zapadne, tak se rychle stmívá.
Moje volné  dvě hodiny na procházku vypršely a tak jsem pospíchala  domů.
Na další už delší procházku,  jsem vyrazila v neděli. To už bude další příspěvek.




40 komentářů:

  1. Jaruško, povedené fotky. Dnes jsem jela ráno do Prahy v osm a návrat v půl páté. mám dost. Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jiřinko moc děkuji. Je pravda, že z města víc bolí nohy z těch dlažeb, než když se chodí po loukách po měkkém... Děkuji a přeji Ti krásný večer.

      Vymazat
  2. Jaruško, překrásné fotečky jsi šikulka.

    OdpovědětVymazat
  3. Anonymní30/1/24 18:57

    Opět moc pěkné záběry )))
    Eva http://es-ideas.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  4. Anonymní30/1/24 19:45

    Lezarts
    To jsou zase krásné fotografie!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Renatko moc děkuji a přeji ti krásné dny.

      Vymazat
  5. Jaruško, moc hezké fotky.
    Je fajn projít se v přírodě a pročistit hlavu.
    Přeju pohodové dny.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ilonko máš pravdu. Děkuji a přeji Ti krásné dny.

      Vymazat
  6. Ahoj Danu, moc pěkné snímky. Měj se fajně a opatruj se...♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Aličko moc děkuji a přeji Ti krásné dny.

      Vymazat
  7. Hezky jsi fotila Jaruško, krásný večer....

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jindřiško moc děkuji. Měj se moc pěkně.

      Vymazat
  8. Páni to jsou opět úžasné fotky i ten měsíc super.Krásný večer Jaruško.👍😇🙋

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ivetko moc děkuji a přeji ti příjemné dny.

      Vymazat
  9. Jaruško, opět krásné fotky. Dokážeš úžasně zachytit kouzlo okamžiku.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jari moc děkuji. Příroda umí vždy potěšit. Přeji ti moc hezké dny ve zdraví.

      Vymazat
  10. Ahoj Jaruško, překrásné fotečky, moc potěšily. Děkuji za Tvé milé komentíky ♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Danuško moc děkuji a přeji Ti pohodové dny.

      Vymazat
  11. Překrásné fotky jako vždycky, Járo! je radost k tobě nakouknout.
    Děkuji a přeji příjemný den. Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helenko moc děkuji. Vím, že chodím pořád stejnými místy, ale ony se v každém ročním období a pokaždé v jiném světle vybarvují různě a jinak... Ty proměny já miluji. Děkuji za komentář a přeji Ti krásné dny ve zdraví.

      Vymazat
  12. Měsíc se to povedl a záběry z přírody jsou skvělé. Pohodové dny přeje Večernice.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Večernice moc děkuji a přeji Ti krásné, pohodové dny.

      Vymazat
  13. Anonymní31/1/24 11:13

    Vija
    Moc hezké fotky. J

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jani moc děkuji. Měj se moc pěkně a opatruj se.

      Vymazat
  14. Opět nádherné focení :) Zdravím, Jaruško :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Šárko moc děkuji a přeji ti moc hezké dny.

      Vymazat
  15. Tady se po loukách (pokud nějaká je) chodit nedá. Je to tak rozmáčené že podkluzují nohy až hanba. Občas to i žere boty....vlk asi koukal kam se to dostal! ;-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vendy, tady jsou většinou mokřadní louky, tak že také hodně promáčené. Na procházky to chce kvalitní obuv a já už mám v mokřadech vyhledané cestičky kudy vím, že projdu a nezapadnu po kolena do bahna. V lukách jsou vodárny a tam se voda stahuje, ale okolí je vždy mokré . Dříve tu byly potůčky, kam voda stékala, ale teď se o to nikdo moc nestará, tak že se voda rozlévá do luk. Soukromý zemědělec to jednou ročně poseká a má vystaráno. Některá místa se ale už roky nesekala. "Zelení" tomu říkají "Motýlí louky", ale rostou tam samé bodláky a mokřadní trávy. Pro mě je to zanedbaný kus krajiny. Jinak vlci tu jsou už několik let a dost lidí je vidělo a dokonce i nafotilo. Prý jsou plaší a vždy utečou. Já jsem je neviděla, jen jsem je slyšela po ránu výt...Moc příjemné to zrovna není.

      Vymazat
    2. To věřím, ono není příjemné ani když vyje pes.... Jen nějak zapomínáme že oni tu byli dřív než my, a teď se je snažíme zas vypudit.

      Vymazat
  16. Jak už bylo víckrát řečeno, záběry jsou prímové, ale s tím sluníčkem je to radostnější a člověku to dodá energii. Úplněk jsem fotila dva večery od nás z balkonu, docela se povedlo, ale mám to ještě ve foťáku.
    Dávej na sebe při procházkách pozor. 👍

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hani děkuji a přeji ti krásné dny ve zdraví.

      Vymazat
  17. Jaru, moc pěkné fotky. A příroda už na nich vypadá tak předjarně :).
    Hezký den

    OdpovědětVymazat
  18. Super fotky Jaruško, proměna oblohy se mi líbí ⚛ ღ ♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Leni moc děkuji a přeji ti krásné dny ve zdraví.

      Vymazat
  19. Moc pěkné fotky Jaruško ♥

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vložené komentáře a přeji příjemný den.