POKUD JSTE VLOŽILI KOMENTÁŘ A NEZOBRAZIL SE, TAK MOŽNÁ SPADL DO SPAMU. KOMENTÁŘE PRAVIDELNĚ KONTROLUJI A POKUD TAM TAKOVÝ NAJDU, TAK JEJ HNED ZVEŘEJNÍM. DĚKUJI A PŘEJI KRÁSNÉ DNY.

26 ledna, 2024

Pro potěšení

Nevlídné počasí mě uvěznilo doma a procházím spoustu starších fotografií.
 Pár z přírody jsem vybrala jen tak  pro potěšení.
Když kvete modřín...
Lišejníky na staré větvi
Mech kvete
Šťavel
Lodička z kůry
Fialka na kraji lesa
Bělásek řepový




42 komentářů:

  1. Jaruško, všechny ty snímky jsou moc hezké, ale ty lišejníky mám ráda, když je mohu v přírodě prohlížet.
    Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
  2. Ahojky Jaruško, pěkné fotečky jsi vybrala, už se těším na jaro ⚛ ღ ♥ hezký víkend ⚛ ღ ♥

    OdpovědětVymazat
  3. Jaru, moc pěkné fotky a taky se mi moc líbí ten lišejník.
    Hezký den

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Stáňo moc děkuji. Já ráda pozoruji takové zvlátní rostliny. Vždy zaujmou barvu i tvarem. Měj se moc pěkně.

      Vymazat
  4. Jaruško, fotky opravdu potěšily. Ty prostě umíš, ráda tvé fotky prohlížím. A už se nemohu dočkat, až se příroda začne probouzet.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Maruško moc děkuji za milá slova, které mě moc potěšila. Přeji ti krásné dny ve zdraví.

      Vymazat
  5. Jaru, to jsou naprost nádherné fotky. Kochám se.
    Měj příjemnou sobotu, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helenko moc děkuji a přeji ti krásné dny.

      Vymazat
  6. Ta příroda je krásná a ty to umíš zvěčnit Jaruš..👍😊

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evi moc děkuji. Přeji Ti krásné a pohodové dny.

      Vymazat
  7. Krásné fotky. Venku to teď barvami moc nehýří, takže je příjemné si tyto fotky prohlížet.
    Měj se hezky!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hani moc děkuji a přeji Ti krásné a pohodové dny.

      Vymazat
  8. Modřín, mech, lodička a vlastně jsou všechny super. Pěkný víkend.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Večernice moc děkuji. Ta lodička mě vrátila do dětství. Často jsme je pouštěli po vodě...Přeji ti krásné dny.

      Vymazat
  9. Jarunko, překrásné fotečky.

    OdpovědětVymazat
  10. Moc hezké fotky Jaruško ♥

    OdpovědětVymazat
  11. Kvetoucí modřín i smrk by člověk věci neznalý mohl považovat za květy nějaké exotické květiny. Za mne má modřín nejkrásnější květ

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vendy máš pravdu. Ani se nechce věřit, že z té krásy bude šiška...

      Vymazat
  12. Járo, kvetoucí modřín je opravdu nádhera. moc se mi líbí. Fotky opět nádherné 😀😉

    OdpovědětVymazat
  13. Jaruško zdravím a děkuji. Tvé fotky nádherné, potěšily oko i dušičku ♥

    OdpovědětVymazat
  14. Krásné fotky... Takhle kvetoucí modřín jsem asi neviděla a to jsme mívali modříny před domem. Ale dobře, že jsou už pryč. No fakt... Nejlepší na tom vidím, že v našich archivech se skrývá spousta fotografií - krásných a zajímavých a je dobré je uveřejnit bez ohledu na to, jaké je roční období. Takže já děkuji a zase se přijdu podívat. 👍

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hani já mám ráda takové drobnosti, které v přírodě zpozoruji. Některé detaily jsou až překvapivé...Děkuji za komentář a přeji ti krásný den.

      Vymazat
  15. Anonymní28/1/24 15:42

    Lezarts
    Krásné detaily potěší

    OdpovědětVymazat
  16. Ahoj Jaru,
    velmi krásné snímky. Moc Ti děkuji za písmenka na mém blogu a přeji pěkný týden...♥

    OdpovědětVymazat
  17. Jaruško, opravdu fotky pro potěšení. Děkuji. Měj pohodový vstup do nového týdne.

    OdpovědětVymazat
  18. Jarunko zdravím moc hezké fotečky líbí se mi už jsem doma byla jsem v nemocnici je to v pořádku také se opatruj ..🌞

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Bětuško moc děkuji a přeji Ti ať jsi brzy v pořádku.

      Vymazat
  19. Zdravím Jaruško, to jsou nádherné fotečky hlavně ten kvetoucí modřín jsem neviděla děkuji moc za tu krásu potěšila jsi mě a ještě díky za komentíky. Měj krásný nový týden a opatruj se♥🌹😘❣️ (◕‿◕)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ivetko moc děkuji a přeji Ti pohodové dny ve zdraví.

      Vymazat
  20. Opět nádherné záběry. Máš to správné očko na zachycení atmosféry.

    OdpovědětVymazat
  21. Jaruško prohlížení Tvých fotek si vždy užívám, paráda ♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Danuško moc děkuji a přeji ti krásné dny ve zdraví.

      Vymazat

Děkuji za vložené komentáře a přeji příjemný den.