POKUD JSTE VLOŽILI KOMENTÁŘ A NEZOBRAZIL SE, TAK MOŽNÁ SPADL DO SPAMU. KOMENTÁŘE PRAVIDELNĚ KONTROLUJI A POKUD TAM TAKOVÝ NAJDU, TAK JEJ HNED ZVEŘEJNÍM. DĚKUJI A PŘEJI KRÁSNÉ DNY.

01 února, 2024

Cesta na Dymník, 2. část

 Cestou nahoru na Dymník jsem míjela louky plné vody.

Čekal mě výšlap nahoru a sluníčko už bylo docela nízko, 
tak že jsem musela přidat do kroku, abych se stihla do setmění vrátit domů.
Trať na Krásnou Lípu
Sluníčko a fascinující hra světel a stínů...Já jsem cvok, 
který takové proměny světel a stínů, miluje.



Pohled na město

Mezi stromy prosvítá Augustova věž.
Fotografie rozhledny, Augustovy věže je z minulého roku. 
Tentokrát jsem nahoru nešla.
Parkoviště na Dymníku a v pozadí Kamenná hvězda nebo také Kamenný strom života.
Koho zajímavají podrobnosti najdete je na mém druhém blogu zde:

Pohled k Vlčí hoře

Stíny Kamenné hvězdy jeden je i můj i když žádná hvězda nejsem...


Sluníčko se rychle sklánělo dolů a tak nastal čas jít domů i když se mi tu líbilo.
Co kdyby manžel něco potřeboval... 




Výletní chata s restaurací na Dymníku. Je tu  i ubytování...
Myslím na Jiřinku. Dokud v Rumburku bydlela, tak sem často chodila.

Přituhuje, sluníčko se schovalo za kopec o barvy obzoru se změnily.
Zastavila jsem u přejezdu, Projel vlak z Kolína.
Abych nemusela projít městem, odkud se ozývaly petardy, 
"vzala" jsem to domů kolem rybníku Cihelna. Rychle se stmívalo.
Ještě mokřad bývalého rybníku ve Výtopní ulici. 
Domů jsem dorazila ještě na světla. 
Moje procházka dlouhá přes 10 km byla perfektní.
Do konce měsíce mi chybělo ujít ještě pár kilometrů, ale i to jsem nakonec splnila a měsíční cíl ujít 100 km a více...jsem nakonec dodržela.


28 komentářů:

  1. Milá Járo, blahopřeji k získání stanovených km
    a nechápu, jak jsem mohla na Dýmníku tancovat - když se dnes podívám na své oteklé kotníky a vzpomenu na tehdejší botky na podpatku! - vždyť je to jen před chvílí...hihi. Přišli jsme tam mezi prvními a odcházeli ze zábavy mezi posledními... Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jiřinko, my jsme tam byli tancovat jen jednou a to už jsme měli nejstaršího Pepu a hlídala ho babička. Pak už bylo jen "tancování doma" hihihi...Pak nám tam kluci jako dárek zaplatili slanostní večeři: manželovi k 65. narozeninám a mně k svátku. Na to nikdy nezapomenu. Rezervovaný stůl, krásně prostřený, posypaný lístečky růží, jemná hudba, slavnostní přípitek a výborné jídlo včetně dezertu, to bylo něco... a pak taxi domů, abychom nemuseli jít domů potmě. To jsou okamžiky, na které se nezapomene nikdy.

      Vymazat
  2. Anonymní1/2/24 21:39

    Lezarts
    Bravo za sportovní výkon a také za nádherné pohlednice!!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Renatko moc děkuji a přeji Ti krásný večer.

      Vymazat
  3. Jarunko, nádherné fotečky a děkuji za návštěvu na mém blogu a za krásné komentíky.

    OdpovědětVymazat
  4. Jaru, ty podvečerní fotky jsou krásné. S těmi nachozenými kilometry jsi dobrá. Já v pracovních dnech moc nestíhám a pokud jdu o víkendu na výlet, tak s manželem, který je momentálně limitován bolavým kyčlem, takže najednou ujde tak 5 km. Oba doufáme, že se to zlepší - chození je naše společné hobby.
    Hezký den

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Stáňo, já když jsem chodila do práce, tak jsem také na toulání neměla čas...to je pochopitelné. Kilometry se snažím nachodit až teď poslední roky, protože před tím jsem na tom zase nebyla zdravotně nejlépe. Děkuji za komentář a přeji ti krásné dny.

      Vymazat
  5. Jaruško, nádherné fotografie a krásný výšlap 🍀

    OdpovědětVymazat
  6. Jaruško, krásné, opět. Měj pohodové dny.

    OdpovědětVymazat
  7. Tak klobouk dolů před nachozeými kilmetry,jsi dobrá Jaruš,pořidila jsi krásné záběryPřeji další hezké vycházky. 🌞

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evi moc děkuji za milý komentář. Držím se tak ve svém věku v leoší fyzické kondici. Když pár dní nevylezu ven, tak se pak sotva hýbu...Přeji ti krásné a pohodové dny.

      Vymazat
  8. Jsi prostě dobrá! Nejen jako fotografka !
    Měj hezký den !
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hani moc děkuji a přeji ti moc krásné dny ve zdraví.

      Vymazat
  9. Anonymní3/2/24 15:14

    Ty tvoje fotky mě stále baví.
    Nádherné jsou. Ty to prostě s tím foťákem umíš)))
    Eva http://es-ideas.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evi moc děkuji za pochvalu, Moc mě potěšila. Přeji ti krásné dny víkendu i když jsou deštivé, ale v teple domova může být také příjemně.

      Vymazat
  10. Pěknou procházku jsi měla Jaruško, hezké fotky ⚛ ღ ♥

    OdpovědětVymazat
  11. Jejky také mě se ty proměny světel a stínů mooooc líbí, jsi šikulka ♥

    OdpovědětVymazat
  12. Moc pěkné fotky, tak to bych já už neušla Jaruško♥ měj se hezky ♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Květuško moc děkuji. No ono je to o každodenním chození. Já jdu pomalu, ale jdu...u toho si fotím a relaxuji. Nikam nespěchám a o tom to je. Škoda, že manžel se teď nemůže kvůli zdravotním problémům, vzdálit z domova na víc než dvě hodiny..Na Dymník je to kopec ..no ale dá se. Se synem jsem na podzim lezla na Hvozd a to byla síla i pro mě.

      Vymazat
  13. No páni to je něco Járo a máš můj obdiv fakt jsi dobrá, to já projdu obchody s mužem a jsem vyřízená hihi...mo krásné fotečky.👍 (◕‿◕) (❁´◡`❁)Hezký víkend přeji, já marodím Járo.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ivetko děkuji za milý komentář a hlavně Ti přeji brzké uzdravení. Doufám, že to není nic vážného, jen viróza, ale i ta umí pořádně potrápit

      Vymazat

Děkuji za vložené komentáře a přeji příjemný den.