POKUD JSTE VLOŽILI KOMENTÁŘ A NEZOBRAZIL SE, TAK MOŽNÁ SPADL DO SPAMU. KOMENTÁŘE PRAVIDELNĚ KONTROLUJI A POKUD TAM TAKOVÝ NAJDU, TAK JEJ HNED ZVEŘEJNÍM. DĚKUJI A PŘEJI KRÁSNÉ DNY.

25 srpna, 2024

Východ slunce.

 Dnes, 25. srpna 2024 jsem brzy ráno vyrazila do luk nafotit po delší době východ slunce. Na obloze byl sem tam mráček a ty barvy už se "sklání" k podzimu. Bohužel mě začíná zlobit foťák a tak něteré fotografie nevyšly zrovna podle mých představ, tak že se za kvalitu předem omlouvám.








...a ještě pár květů ze zahrad, kolem kterých jsem se vracela z procházky domů.




Mám hodně fotoúlovků motýlů z minulých dní, ale to zase příště....

44 komentářů:

  1. Jaruško, to se ti moc povedlo. Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
  2. Anonymní25/8/24 20:36

    To jsou tak krásné záběry. Moc pěkně nafoceno n
    Eva http://es-ideas.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  3. Járo nádhera, krásně jsi zachytila východ slunce a květinu. Měj se fajn. Zdraví Večernice.

    OdpovědětVymazat
  4. Krásné jsou ty Tvoje fotky !
    Zdravím !
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  5. Jaruško, nádhera přímo výstavní. Měj pohodové dny.

    OdpovědětVymazat
  6. Járo, tvé fotky... ach! To je vždycky jako pohlazení...
    Děkuji a přeji příjemný den. Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helenko moc děkuji. Mám ráda za brzká rána v přírodě, kdy vše voní a je klid. Ještě jednou moc děkuji a přeji Ti krásný poslední srpnový víkend.

      Vymazat
  7. Skvostné záběry.To se hned tak nepodaří. A květinky v protisvětle, ty prostě umíš.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Maruško moc děkuji. Mám štěstí, že to mám nahoru do luk tak deset minut chůze. Jen se musím přemluvit a vstát včas, abych ten vychi stihla. I když teď už to bude snadnější, protože se dny rychle krátí. Děkuji moc s přeji Ti krásný víkend.

      Vymazat
  8. Jaru, mně se tvé fotky moc líbí.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Stáňo, moc děkuji. Začíná mě zlobit foťák a nastavení clony někdy dělá problém, jindy nezaostří, jak by měl...hodně fotek, které mohly být i lepší, jsem musela "vyhodit".

      Vymazat
  9. Járo, fotky jsou nádherné, ty to umíš o tom žádná. Měj se hezky, moc zdravím 😊👍

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evi, moc děkuji. Přeji Ti krásný víkend.

      Vymazat
  10. Fotky kytiček jsou hezké, ale ty s tím sluníčkem jsou vskutku nádherné!!! Takhle fotit neumím, takže za mě SUPER! Přeji hezký den.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji moc. Bylo zajímavé seskupení mraků, které lámalo sluneční paprsky. Byl to úchvatný pohled. Jen foťák už občas stávkuje při nastavení clony a citlivosti.. už má chudák odslouženo. Přeji ti krásný víkend.

      Vymazat
  11. Jedna fotka hezčí,než druhá Jaruško,umíš to 🥰🌞🍀

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jindřiško moc děkuji a přeji Ti krásný víkend.

      Vymazat
  12. Anonymní26/8/24 18:26

    Lezarts
    Východ slunce se vydařil i fotografie květin!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji Renatko. Občas si takto ráda hraju. Louky poskytují mnoho materiálu pro focení. Přeji Ti krásný víkend.

      Vymazat
  13. Vše se vydařilo na jedničku,moc hezké..👍

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evi moc děkuji a přeji Ti krásný víkend.

      Vymazat
  14. Jaruško, tak to je ovšem nádhera 😍😍

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji. Hezký víkend přeji. U nás se ochladilo a je to příjemné.

      Vymazat
  15. Jari, fotky jsou parádní, jedna lepší než druhá, takže jaké zlobení foťáku. 😊 Na fotkách z Jeseníků jsem viděla, jaké máš "dělo", to přece musí udělat parádní výsledek. 😉

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hani, fotím lehkou zrcadlovkou Nikon D5600. Opravdové "dělo" je dost těžké a hlavně opravdu těžké jsou objektivy kvůli sklům. Můj Nikon je foťák z té nejlevnější řady, který už má "své za sebou". Je to jemná elektronika a je samozřejmé, že ty úplně špatné fotky mažu a nezveřejňuji. Hlavně to zlobí jen někdy, tak že po poradě s naším synem (odborníkem na fotoaparáty), se dá oprava těžko provést, protože se závady neobjevují pravidelně. Tak jsme foťák jen pořádně vyčistili, ale víc s tím zatím dělat nejde. Měj se moc pěkně.

      Vymazat
  16. Jaruško zdravím, všechny fotečky úžasné na velikánskou jedničku ♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Danuško moc děkuji. Krásný víkend přeji.

      Vymazat
  17. Ahoj Jaruško to jsou moc hezké fotečky,prostě máš na to ruku jak se říká. Výdycky si je ráda projdu nemaji chybu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Romanko, moc děkuji. Přeji Ti krásný den.

      Vymazat
  18. Jarunko tak to je nádherááááááááááá jsi jako včelka pilná hned po ránu moc hezké děkuji a hezký den přeji..

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Bětuško moc děkuji. Krásný víkend přeji.

      Vymazat
  19. Fotečky super ⚛ ღ ♥ Povedlo se ⚛ ღ ♥

    OdpovědětVymazat
  20. Ahoj Jaruško, mám pocit, že jsem tady už komentář nechala, ale možná jen spadl do spamu. Moc krásné fotky se ti povedly, hlavně ten východ slunce... Nádhera 😍

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahojky Šárko. Máš pravdu. Byl ve spamu. Já na počítač nechodím pravidelně a tak jsem na to včas nepřišla. Teď jsem jich měla ve spamu dokonce 11! Moc děkuji za Tvoji přízeň i milé komentáře a přeji Ti krásný víkend.

      Vymazat
  21. Tak nevím, buď jsem se pořádně neodklikla nebo jsem taky ve spamu. Fotečky moc pěkné. Já teď chodila do práce na pátou a to ještě sluníčko spalo. Ostatně pomalu zas budu východy vídat jen při cestě do práce a pak z oken jídelny ....

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vendy, děkuji. Ano, komentář byl ve spamu. Kontroluji to, tentokrát jich tam bylo dokonce 11. Měj se hezky.

      Vymazat

Děkuji za vložené komentáře a přeji příjemný den.