POKUD JSTE VLOŽILI KOMENTÁŘ A NEZOBRAZIL SE, TAK MOŽNÁ SPADL DO SPAMU. KOMENTÁŘE PRAVIDELNĚ KONTROLUJI A POKUD TAM TAKOVÝ NAJDU, TAK JEJ HNED ZVEŘEJNÍM. DĚKUJI A PŘEJI KRÁSNÉ DNY.

07 června, 2021

Bakov nad Jizerou a Zvířetice

 1. června 2021

Výlet č. 8

Na další náš výlet jsme si vyjeli vlakem do Bakova nad Jizerou. Doma jsme si zjistili, že zříceninu bývalého renesančního zámku Zvířetice jsme navštívili před čtyřmi roky a že bychom se tam mohli znovu podívat. V některých článcích je uváděno, že se jedná o zříceninu hradu.

O podrobnější historii se dočtete zde: http://www.zviretice.cz/zviretice/renesancni-zamek/

Bohužel jsem se nedokázala přinutit  dříve k tomu, abych fotky přebrala a dala na blog, protože jak je venku hezky, tak není nic, co by mě donutilo sedět u počítače, ale trávím čas raději venku na procházce nebo na lavičce u domu, kde si čtu, háčkuji nebo si opatruji záhonek před domem. 

Od nádraží jsme se šli nejdříve podívat do Bakova nad Jizerou.
Hasičská zbrojnice
Zvláštní kostel sboru Prokopa Velikého. Jeho vnější vzhled se nám moc nelíbil.
Nebýt tam ten kříž, tak by mi připadal jako vodárna nebo silo.
Komenského sady. Sem jsme došli vlastně omylem. 
Původně jsme chtěli dojít na náměstí. Já jsem chtěla jít jinou silnicí, 
ale nakonec jsem se přizpůsobila a  odtud jsme se tedy vraceli.
Cestou jsem  už zamítla na náměstí jít s tím, 
že raději půjdeme rovnou zpět a na Zvířetice.
Z rybníku se ozývá spousta žabího kvákání.
Mosty přes Jizeru a trať na Turnov.























Tato budova slouží jako hotel.






Původní podoba zámku. 
Omlouvám se, ale fotky se po nahrání na blog trochu zpřeházely.

Pokud máte zájem, více fotografií najdete zde:https://www.zonerama.com/duchjara/Album/7319772

34 komentářů:

  1. Hezké fotky Jaruško... krásný večer.

    OdpovědětVymazat
  2. Že bych se vydala tím směrem? Není to od nás tak daleko😊 Dík za tip👍🏻

    OdpovědětVymazat
  3. Škoda,že to mám tak daleko...nádherné fotky....

    OdpovědětVymazat
  4. Na Zvířetnici jsme byli asi před 3mi roky a moc se nám tam líbilo. Všem, i Aaronovi :o) krásné fotky!
    Jituško, měj pohodový den, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, jen jsou to Zvířetice a já nejsem Jitka.

      Vymazat
  5. Hezký výlet a krásné fotky. Od nás je to daleko, proto jsem ráda, že jsem se díky Tobě mohla na Zvířetnici podívat.
    Měj pěkný den.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ruzenko děkuji. Zricenina se jmenuje Zvířetice bez toho -n-, jinak by se vám to v mapách špatně hledalo.

      Vymazat
  6. MIlá Járo, fotky máš takové krásně jarně barevné a šťavnaté, za nás tam nebyly ty bílé lavičky. Ale připomněla jsi mi krásný výlet: my jsme šli nejprve dole do Muzea, kde nám krom jiného promítli, jak zámek kdysi vypadal, než kus pozemku ukrojila stavba trati, a pak jsme se vydali nahoru ke zřícenině zámku Zvířetice.Takže jsem se tam díky tobě na chvíli vrátila.Děkuji ti. Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
  7. Jiřinko moc děkuji. My jsme do muzea tentokrát nedošli ,ale byli jsme tam před těmi čtyřmi léty. Měj prima den.

    OdpovědětVymazat
  8. Zvířetice jsou mezi fotografujícími hodně oblíbené ...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky. My jsme se tam spíše jeli podívat proto, že jsme tam dlouho nebyli.

      Vymazat
  9. Také teď trávím méně času před počítačem, když je tak hezky, chodím často na procházky s pejskem :) Fotky jsou moc hezké ♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ellis, dobře děláš a za komentář děkuji.

      Vymazat
  10. Moc krásné fotografie si pořídila, děkuji za milé pokoukání a přeji hezké slunné dny aj výletování :-)🌹 🌺 Děkuji i za milé komentáře♥

    OdpovědětVymazat
  11. Zvířetice mám ráda,byli jsme tam už několikrát,ale stejně je mám opět v plánu.Dokonce jsme se rozmýšleli v týdnu mezi ještě jednou a té jsme dali nakonec přednost.
    Moc pěkné fotografie,Zvířetice jsou hodně fotogenické.
    Měj hezký den

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jitu, my jsme byli asi potřetí. jen se nám letos zdálo, že se některé zdi zřítily, nebo je museli odbourat. Nemám starší fotografie, tak to nemůžu porovnat.

      Vymazat
  12. Bakov i hrad Zvířetice jsem měla možnost kdysi trochu poznat z blogu Milana Čeledy, bohužel od loňska už tady není ani Milan, ani jeho blog. Tvůj článek mi to připomněl. Máš to krásně nafoceno, opět místo, kam se těžko dostanu, tak děkuji za tuto možnost.
    Měj se hezky ☺.

    OdpovědětVymazat
  13. Jaruško, to jsem se zase pokochala,super kraj a ty zříceniny se mi líbí. Bylo tam jistě krásně ⚛ ღ ♥

    OdpovědětVymazat
  14. nádherné fotky Jaru.
    přeji ti krásné dny

    OdpovědětVymazat
  15. Tak jsem se zase pokochala krásné fotečky jako vždy zříceniny jsou moc hezké líbí se mi opatruj se hezký den přeji ..

    OdpovědětVymazat
  16. Evi, fotila jsi některé fotky srpnem, nebo je tam rozhledna? Moc krásný kout naší země.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je tam zámecká věž, která je upravená a z ní výhled.

      Vymazat
  17. Moc pěkné fotografie , podívala bych se do těch končin ráda, ale bohužel to je pro mě daleko ♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Květu díky. Jako pro nás je daleko k vám.

      Vymazat
  18. Jejky to je krása, moc se mi fotečky líbí ♥ ♥ ♥

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vložené komentáře a přeji příjemný den.