POKUD JSTE VLOŽILI KOMENTÁŘ A NEZOBRAZIL SE, TAK MOŽNÁ SPADL DO SPAMU. KOMENTÁŘE PRAVIDELNĚ KONTROLUJI A POKUD TAM TAKOVÝ NAJDU, TAK JEJ HNED ZVEŘEJNÍM. DĚKUJI A PŘEJI KRÁSNÉ DNY.

09 června, 2021

V louce s mezikroužky

Brzy ráno při rose, jsem vyrazila do luk, tentokrát s větším objektivem a mezikroužky, zkusit nafotit detaily v trávě. Nateklo mi i do holínek, protože tráva už je místy vyšší než já, ale co by člověk neudělal pro fotografické zkoušení....

Tolice dětelová

Lupice

Pryskyřník prudký
Květ jitrocele kopinatého

Na šťovíku



Mraveneček
Hrachor jarní

Jedna zkouška s hvězdičkovým filtrem. 

Jetel luční

Rozrazil rezekvítek




Duha v pavučině






Rozrazil a  kovařík 





Vrbař uhlazený
Muška jenom zlatá...
Odpočinek  na kvítku
Píďalka






34 komentářů:

  1. Voda v holínkách i tvoje nožky zase oschnou, ale ty nádherné fotky zůstanou. Jarko, fakt nádhera 💗

    OdpovědětVymazat
  2. Járo, k tobě je radost chodit! Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
  3. Jaru,to jsou nádherné detaily.Povedly se moc.
    U nás po ránu není vůbec rosa asi by to chtělo někam k rybníkům,kde je vlhčeji.
    Hezký večer

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jitu, já musím vyrazit do luk dřív, než vystoupá sluníčko nad obzor, protože pak rosa rychle zmizí. Já vyrážím do luk ráno v pět nebo v půl šesté a většinou v sedm hodin, když se vracím domů, tak už je po rose...Moc děkuji z komentář

      Vymazat
  4. Páni! To jsou kouzelné fotky.
    Měj se hezky, zdraví Marie

    OdpovědětVymazat
  5. Právě mám dojem, že jsem navštívila mikrokosmos na louce. Ty fotografie ... prostě nádhera👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻☀️

    OdpovědětVymazat
  6. Ahoj Jaru,
    nemám slov! Velmi krásné snímky, nádhera. Měj se moc pěkně a dííky za písmenka...♥

    OdpovědětVymazat
  7. Velká, převeliká nádhera, Járo!
    Měj příjemný den, Helena

    OdpovědětVymazat
  8. Já můžu fotit s mezikroužky jen se starosklíčky, ale to pak nemám takhle krásně ostré fotky. Když je dám k normálnímu objektivu mám s tím problém. Jedině bych musela přes close - up předsádku. Což bych mohla někdy vyzkoušet....

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vendy já musím použít velký objektiv 70-300 mm a tomu zkoušet mezikroužky 12, 20, nebo 36 mm. Se základním objektivem 18-55mm to také moc nejde. Venku se ten 36 mm dost těžko udrží, protože s velkým objektivem už je to na stativ, to už v ruce neudržím.

      Vymazat
    2. Já mám 18-105 mm anebo 55-200 mm, z původní zrcadlovky bych taky mohla použít to 18-55 mm, ale jak nasadím ty mezikroužky, tam mám v hledáčku šero a strašně špatně vidím co tam je. Je fakt že na displej jsem to nezkoušela. prostě nějak ten foťák s těma mezikroužkama nechce spolupracovat. A předsádky mám jen na tu 18-55 nebo 55-200. Ale budu je muset vytáhnout s tou dvoustovkou.... se starosklíčky ale problém není, s těmi mi to jde fotit všemi. Tam zas ty předsádky můžu použít na heldu

      Vymazat
    3. Ono asi záleží i na typu mezikroužků. Některé jsou jen pro manuální ostření. Já mám Meike, ale také to musím někdy trpělivě zkoušet.

      Vymazat
  9. Jaruško, to je nádhera. Krásně nafocené detaily.

    OdpovědětVymazat
  10. Jaruško to teda si ranní ptáče ale fotečky jsou nádherné moc děkuji a krásný den přeji ..*********

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Bětuško, rána jsou v přírodě nejkrásnější a to si tu krásu opravdu užívám. Děkuji za komentář.

      Vymazat
  11. Zírám na tu krásu, Jari. To chce už foto vybavení, ale ta makra jsou fakt hodně zdařilá, to je ostré a navíc ty znáš přírodu, tak to i pojmenuješ, což celkový dojem znásobí. Parádní!
    Měj hezký den. ☺

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hani moc děkuji. Těší mě, že se fotky líbí. Přeji krásný den.

      Vymazat
  12. Moc hezké fotky Jaruško ♥

    OdpovědětVymazat
  13. Anonymní12/6/21 15:14

    krásné záběry a detaily, parádní, Jarunko

    OdpovědětVymazat
  14. Jaruško super fotečky jako vždycky 🌼 tak uživej krásneho počasí

    OdpovědětVymazat
  15. Ahojík Jaruš, super fotečky a povídání, ale to se u Tebe opakuji, paráda jako vždy ♥ ♥ ♥

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vložené komentáře a přeji příjemný den.