POKUD JSTE VLOŽILI KOMENTÁŘ A NEZOBRAZIL SE, TAK MOŽNÁ SPADL DO SPAMU. KOMENTÁŘE PRAVIDELNĚ KONTROLUJI A POKUD TAM TAKOVÝ NAJDU, TAK JEJ HNED ZVEŘEJNÍM. DĚKUJI A PŘEJI KRÁSNÉ DNY.

10 června, 2021

Děčínské toulky

8. června 2021

 Znovu jsme se vydali na nákupy do Děčína a je jasné, že jsme to spojili s procházkou po městě abychom si zkrátili čekání na zpáteční vlak.


Na Ferratě Pastýřské stěny už se leze...
Zámek

Dlouhá jízda

Růže už brzy pokvetou.
Je teplo a  páv se schovává do stínu.

Terasové zahrady



Drvodělka fialová na lupině







To "covidové háro" mi v pátek ráno konečně kadeřnice ostříhá. Dříve to nebylo možné...měla plno.

Řetězová lávka
V polovině brány je značka, 
kam dosahovala voda při poslední velké povodni roku 2002

Ploučnice a cyklostezka

Výhled z nového mostu a Děčín - Podmokly
Hladina Labe, v porovnání s naším  minulou návštěvou, o hodně klesla.
Tak zase někdy příště...na nákup či na výlet?

52 komentářů:

  1. Zdravím Jaruško, super fotečky. Ten páv je nádherný. Koukám i na ty fontány, krásné. ⚛ ღ ♥ Prima den ⚛ ღ ♥

    OdpovědětVymazat
  2. Copak děláte s mužem v mém Děčíně, Jaruško? hihi
    Koukám, měli jste pěkné počasí a konečně tě taky pan manžel vyfotil.
    Přepošlu na Adélku, jestli to pozná, když jsem je tam loni o dovolené na zámek a do města vzala. mávám Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jezdíme tam opravdu často a rádi. Líbí se nám tam.

      Vymazat
  3. Járo, na třetím snímku odspodu není ani pořádně vidět rozhlednu na Sněžníku, že by ji někdo ukradl?Doufám, že to bereš jako vtip. Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Že by David Copperfield řádil i v Děčíně? 🤣🤣🤣

      Vymazat
    2. Járo, vůbec nechápu, že jsem jako mladá dokázala z Bnš dojít do Děčína a na Sněžník a pak do Dc a vlakem domů a neupadly mi nohy.Jiřina z N.
      Jen ten děčínský zámek byl tehdy obsazený!

      Vymazat
    3. No tak to nevím jestli bych dala, ale asi jo. On to vlak objíždí dokola, tak že to po cestách asi tak daleko nebude.

      Vymazat
  4. Děčín je nádherný a díky za tvé fotky. Nikdy jsem tam nebyla, ale dost jsi mne nalákala. Měj se moc fajn, zdravím 😊

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evi děkuji. Je tam hezky hlavně u zámku v zahradách.

      Vymazat
  5. ahojky Jarka... pokochala som sa na tvojích krásných fotkách...

    OdpovědětVymazat
  6. Parádní fotky i záběry. Děčín je tak pěkné město - musíme si tam udělat výlet.
    Zdraví Marie

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Maruško, nám se líbí hlavně zámecké zahrady, Pastýřská stěna a krásné je i okolí města. Děkuji za komentář

      Vymazat
  7. Krásné fotečky v Děčíně jsem nikdy nebyla...

    OdpovědětVymazat
  8. Jaruško ahoj opět jsem se pokochala ve tvých fotečkách jsou moc hezké

    OdpovědětVymazat
  9. Jaruško, kochám se. Krásné fotky! A ta zeleň a modré nebe - fakt krása!
    Měj hezký den, Helena

    OdpovědětVymazat
  10. Jaruško, v Děčíně jsem nebyla a tak se alespoň kochám krásnými fotkami. Krásná procházka, moc se mi líbí řetězová lávka. Jinak covidové háro už mám ostříhané a užívám si krátké vlasy.
    Měj pěkný den.

    OdpovědětVymazat
  11. Jaruško zdravím a přeji hezký víkend...opět nádherné fotečky a jistě hezký výlet...a mimochodem moc Ti to sluší...taky budu muset jít...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Irenko děkuji. Tak už mám to covidové háro dole.Je to úleva.

      Vymazat
  12. Prostřednictvím fotek poznávám město, které neznám. Zaujala mě ta značka povodně, tak to mají označeno v lázních Teplice n. Bečvou a v blízkých jeskyních. Voda byla hodně vysoko. Na fotce Ti to sluší. ☺

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hani moc děkuji. No jsem pěéékně tlustá na to kolik mám pohybu a kolik toho nachodím...proste kulatá babka 🤣

      Vymazat
  13. opět moc krásné fotky Jaru. Měj krásný víkend

    OdpovědětVymazat
  14. Jééé, tam se mi líbí. Děčínem jsme jednou projížděli, ale to už je let. Jarko, ráda jsem se s Tebou prošla.
    Měj fajn víkend. D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dáši my tam jezdíme docela často a vždycky si najdeme čas na nějakou procházku hlavně do starého Děčína, kde je zámek. Krásný je i výstup od nemocnice nahoru na Císařský vrch a vyhlídku Kvádrberk. To máš Děčín jako na dlani.

      Vymazat
  15. Tak jsem ráda,že můžu nakouknout i do míst,která jsou pro mne vzdálená,krásné okolí i fotky..

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evi, já zase ráda nakouknu jinam, kam se já nedostanu protože je to od nás daleko a do večera bychom se domů nedostali a je to už na ubytování.

      Vymazat
  16. Děčín zná tak trochu manžel. Když jezdili s lidma s loděnice na dovolené na Žernoseky, nebo jen tak na projížďky po Labi k hranicím, tak v Děčíně stavěli a chodili si na procházky. Zámek ještě znají z doby kdy tam byla ruská posádka.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Po těch vojácích tam zbyl šílený nepořádek a dokonce se uvažovalo o demolici zámku, jak byl zničený. Ale teď je to opravdu skvost a každý rok se tam něco opravuje.

      Vymazat
  17. Anonymní12/6/21 15:13

    krásně nafocené, Jaru, ten páv je super, měj prima vákend

    OdpovědětVymazat
  18. Tady mohu říci,že to trochu znám.V těchto místech je krásně.
    Jaru,měj hezkou neděli

    OdpovědětVymazat
  19. Milá Jaruško🌼jako vždy👍👍👍👍👍pokochala jsem se virtuálně ,když nemůžu do přírody k vůli alergiím👀Děkuji Ti za komentáře,které vždy potěší💖opatruj se Jaruško 🍀děkuji za vše🌼

    OdpovědětVymazat
  20. Zdravím Jaruško, moc krásné fotečky jsi pořídila páv se mi líbí a také ti to sluší👍👍👍 i já bych potřebovala ostříhat vypadám jako ježibaba hihi.Měj krásný celý nový týden a na nákup nechoď musíš šetřit brzo budou vánoce hihi :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ivetko děkuji. Já už jsem ostříhaná. Na šetření kašlu, chci si užívat života, dokud můžu.

      Vymazat
  21. Jaruško ahoj opět jsem se pokochala ve tvých fotečkách jsou moc hezké prohlédla sem si to všechno opravdu nádherná zelen a moc Ti to sluší děkuji ..

    OdpovědětVymazat
  22. Jaruško krásné fotečky aspon vidím místa kde se nepodívam

    OdpovědětVymazat
  23. Dálší nádherné fotky ♥

    OdpovědětVymazat
  24. Jaruško zase krásná podívaná, bezva fotečky*************

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vložené komentáře a přeji příjemný den.