POKUD JSTE VLOŽILI KOMENTÁŘ A NEZOBRAZIL SE, TAK MOŽNÁ SPADL DO SPAMU. KOMENTÁŘE PRAVIDELNĚ KONTROLUJI A POKUD TAM TAKOVÝ NAJDU, TAK JEJ HNED ZVEŘEJNÍM. DĚKUJI A PŘEJI KRÁSNÉ DNY.

29 prosince, 2021

Na Dymník

26. prosince 2021

Po obědě jsme s částí členů rodiny vyrazili na okružní procházku městem a na Dymník. Původní rozhodnutí jet  do Mikulášovic a jít na rozhlednu Tanečnice nebo jet vlakem na Jedlovou a vyrazit směr rozhledna a hrad Tolštejn byla nakonec zamítnuta, protože vnučky neměly dostatečné oblečení do mrazu a tak nakonec zůstalo jen u procházky na Dymník kolem přehrady U spínačky. Měla jsem sice v batohu teplý čaj, ale cestou ho nikdo pít nechtěl. I tak byly holky zmrzlé a rády si po návratu daly teplý čaj u nás doma.

Jasné ráno a před námi byl slunečný den.
Ze všech komínů nemusí jít kouř, ale páry z odvětrání plynových kotlů.
Pohled na  kapli a ochozy Lorety z parku Rumburské vzpoury
Altán v Parku Přátelství

Lávka přes říčku Mandavu. Tady se  Pstružný potok vlévá do do Mandavy.

Rybníček za nemocnicí. Jméno asi nemá.

Pstružný potok

Sluníčko klesá za kopec. Musíme si pospíšit.
Pstružný potok u přehrady
Přehrada U spínačky ( Na Podhájí)

Jsem pro každou "špatnost" a tak i mně donutili mladí vylézt na klády až nahoru.
Mezi stromy vykukuje Augustova věž. V létě vidět není,
 protože nahoře rostou buky.
Zapadající sluníčko krajinu zbarvuje do růžova
Na skále jsou malé ledopády.

Cestou nahoru jsme potkali správce rozhledny, který už odcházel.
Už je zavřeno, ale nevadí...

Otevřeno: Sobota, neděle a svátky od 10 - 15 hodin mimo Štědrý den a Silvestr

Strom života nebo také Kamenná hvězda
Je tu vykácený kus lesa a tak je vidět na nově vytvořenou chráněnou přírodní rezervaci nazvanou "Bučiny" na kopci Vlčice táhnoucí se od Dolních Křečan směrem ke Šluknovu.
Vlčí hora
Také tam je mnoho stromů vykácených
Rychle se stmívá.

Soumrak je tu...

Znovu v parku Rumburské vzpoury a honem domů.
Socha "Nepokořený"

1. Vlčí hora má krásný profil - jako (snad vyhaslá) sopka.

Na rozhledu jdeme zítra - na vrchu Brdo v Chřibech, je to tradiční akce už více než 40 let, my tam jdeme podruhé, ale jen ve dvou s chotí, u širší rodiny bychom asi těžko synchronizovali postup :).

1. Vlčí hora i Dymník jsou sopečného původu a čedičové skály jsou tvořeny pěti i šestihrannými sloupy. Na Vlčí horu koukám i z okna bytu a 18. května 2021 jsem si dala túru z Brtníků a domů právě přes Vlčí horu. Fotografie jsou na tomto blogu.

2. Jarko, to jste si užili super výlet. Všude bílo a sluníčko na cestu, to by se mi také líbilo. Měj se krásně, zdravím 😊

1. Evi moc děkuji. Ano a docela i mrzlo. Polovina rodiny zůstala doma v teple u chlebíčků a cukroví a ven se jim moc nechtělo a druhá polovina včetně mně, šla na procházku, a bylo to moc fajn. Měj se moc pěkně.

3. Járo, krásné fotky, krásný výlet, super počasí a skvělá sestava lidí.Jak Vlčí Horu, tak Dýmník jsme šli mockrát, ale vícekrát v létě a na podzim, v zimě jsme spíš chodili tancovat do hospody na Dýmníku.Ale to bylo ještě asi ve středověku, soudě podle let, co utekly od té doby. Krásně jste si užili spolu. Jiřina z N.

1. Já jsem na Dymník tancovat nechodila. Procházka byla moc fajn a přece jen už jsem potřebovala jít ven a tak mi vyhovovalo, že se alespoň ta mladší půlka rodiny rozhodla pro procházku aspoň na Dymník. Měj se moc pěkně a děkuji za komentář.

4. Že by přece letos ta zima přišla dle tvýchn krásných fotek?Moc hezké...

1. Evi děkuji. No už dva dny prší a je po sněhu.

5. Járo, krásný výlet jste si s rodinou udělali, a počasí vám přálo. Ta sněhová peřina k svátkům prostě patří a letos alespoň na pár dní se ukázala. Dnes u nás celý den prší.
    Přeji krásné dny. D.

1. Dáši moc děkuji. I u nás už je po sněhu a prší

6. Parádní vánoční procházka, Járo! Zasněžená, jiskřivá, mrazivá a tak hřejivá, když tě vidím s rodinou!
    Měj se moc hezky, Helena

1. Helenko moc děkuji. Polovina rodiny přece jen raději volila teplo bytu, než toulání po venku....ale já už jsem ven potřebovala, protože jsem pořád stála u kuchyňské linky a u sporáku a tvořila něco dobrého k jídlu a to se ochutnává...a pak tloustne. Pohyb už jsem potřebovala.

7. Jaruško, krásně jsi zaznamenala vaši procházku. Taková zima se mi líbí, když nasněží a ještě svítí slunce.
    Měj hezké dny.

1. Růženko moc děkuji. No už je zase po sněhu, ale ještě leden a únor nám určitě předvedou, co umí. Jak přijdou novoroční vichřice, tak po nich většinou přijdou mrazy a sníh. Alespoň tady už to mám tak vypozorované.

8. To máte u vás krásnou zimu, hezkou procházku jste si udělali, nejvíce mě zaujaly ty první fotografie a ty zvláštní mraky :)

1. Eli ty mraky byly po ránu takové zvláštní. Také mě to zaujalo. Děkuji a přeji Ti krásné dny.

9. Nádherné fotografie a krásná procházka. Je vidět, že jste sportovně založení,tak nevím zda-li pak bych naši sešlost procházkou nadchla.

1. U nás polovina ven jít chtěla a druhá ne. Tak my jsme šli a další zůstali u cukroví, čaje, kávy a chlebíčků doma....Děkuji Ti a měj se moc pěkně.

10. Opět parádní fotečky hlavně ty mraky jako vždy super Jaru♥ Jsi šikulka a děkuji za ně 👍👍👍

1. Ivetko já děkuji za milý komentář. Měj se moc hezky.

11. Moc krásné fotky Jaruško, prima procházka s rodinou ⚛ ღ ♥ u nás sníh není ⚛ ღ ♥

1. Leni moc děkuji. U nás už také není a dva dny už prší a je kolem +7 °C i v noci. Měj se moc pěkně.

12. Měli jste krásnou procházku,my už jenom na takové aspoň trochu zasněžené svátky s modrou oblohou vzpomínáme.My jsme šli na procházku jenom do Nudvojovic k Jizeře,měli jsme tu tři psy a tak,aby se i oni proběhli.Nebylo hezky a ani jsem moc nefotila.Druhý den jsme jeli na oběd k Pepikovi,pozvala nás jeho přítelkyně a tam bylo docela hezky i trochu sněhu.Tak jsme se na pár zajímavých míst podívali.U nás jen prší a je mlha,tak asi ani zítra neprojedem milá místa Českého ráje.
    Jaru,měj hezké poslední dny roku

1. Jitu moc děkuji za milý komentář. U nás už je také sníh pryč a prší, v noci i ve dne pořád +7°C. Takové počasí mě nebaví, ale věřím, že jak přijdou novoroční vichřice, tak po nich ty mrazivé dny od východu určitě přijdou a ještě nám leden i únor ukáže, co umí. Přeji Ti krásný konec roku a v tom novém hlavně pevné zdraví a štěstí, také pevnou ruku a dobré světlo.

13. Ahoj Jaru,
    krásné zasněžené snímky. U nás je také sníh pryč.
    Jaruško, přeji celé Tvé rodině, ať na celý příští rok máte vždycky jistý krok.
    Ať vás štěstí doprovází,a zdraví vás neobchází. Měj se moc pěkně...♥

14. Jaruško, díky za reportáž prostřednictvím tvých krásných fotek. Přeji šťastné vykročení do nového roku.

15. Krásně jste si vyšlápli. Moc hezké fotky. U nás teď poslední dny jsou mlhavé, takže sice už bych se projít potřebovala, ale vůbec mne to nikam dál neláká.
    Hezký silvestrovský den a šťastný nový rok 2022.
    Hanka

16. Šťastný Nový rok Tobě i celé Tvé rodině Jaruško, hlavně ZDRAVÍ 🍾🍾🍾🍾🍾

17. Jaru přeji ti veselé ukončení roku 2021 a mnoho štěstí a zdraví v novém roce 2022
    moc krásné fotky

18. Jaruško přeji Ti i Tvé rodině,rok plný síly, smíchu, úspěchů, štěstí a pevného zdraví.
    Opět tu máš nádherné fotozáběry...aˇTi pořád tak krásně fotííí

19. Jaruško, to je nádhera. Takovou krajinu jsem tuto zimu jeste6 nezažila. Sníh, mráz, Slunce. Skvostné. Pěkně jste se protáhli a určitě byli veselo. Kéž by i tento rok byl veselý, spokojený s ve zdraví. To přeji tobě i celé tvé rodině. M.

1. MAruško moc děkuji. No už je asi všude po sněhu, ale zima nám teprve ukáže... Měj se pěkně.

20. Anonymní1/1/22 14:07

Jaruško, krásnééé, a přeji Ti do Nového roku jen to nejlepší a hlavně hodně zdraví ♥

21. Jaruško tak to byl krásný výlet s rodinkou nádherné fotečky a popřeji do Nového roku jenom to vše nejlepší zdraví, zdraví, aby ta doba byla zase nádherná opatruj se u nás už nemáme sníh roztálo to všechno ..

22. přeji ti krásný nový týden , první v roce 2022

23. To je moc hezky zpracovaný příspěvek ☺. Líbí se mi i popisy. Je hezké takhle jít do terénu s rodinou, bohužel, dnes hodně těch mladých, které ani nohy nebolí, moc chodit nechce. Nudááá...
    Přeji pěkný začátek nového roku. ☺

1. Hani bylo to perfektní odpoledne. Nejstarší syn s vnukem s vnučkou neměli s sebou vhodné oblečení ani obutí na zimní vycházku a tak zůstali s manželem doma. Pokud by byli na procházku vybavení, tak by šli také s námi. Děkuji za komentář a měj se moc pěkně.

24. Moc pěkná vycházka i fotky ♥ u nás bylsníh od 25 - 30.12- dnes prší ♥

1. Květuško děkuji moc. U nás vydržel sníh jen do dopoledne 27. prosince. Odpoledne začalo pršet a sníh roztál. Dnes prší celý den.

25. Milá Jaruško👍co fotka,to jiskra v Tvém oku👀👍úžasná procházka s rodinnou 💖Tobě za vše moc děkuji🌷u nás teda prší a prší😒Děkuji Ti také za hezké komentáře na mém blogu🌼přeji vše dobré🍀i celé tvojí rodině🍀opatruj se 🍀😘

1. Alenko moc děkuji. My jsme taková turistická rodina a procházky do přírody milujeme všichni. Měj se moc pěkně.

Děkuji za vložené komentáře a přeji příjemný den.