POKUD JSTE VLOŽILI KOMENTÁŘ A NEZOBRAZIL SE, TAK MOŽNÁ SPADL DO SPAMU. KOMENTÁŘE PRAVIDELNĚ KONTROLUJI A POKUD TAM TAKOVÝ NAJDU, TAK JEJ HNED ZVEŘEJNÍM. DĚKUJI A PŘEJI KRÁSNÉ DNY.

17 února, 2023

Jaro se blíží

 Jaro se nám pomalu blíží a na louce i na záhonku před domem se objevují první kvítka.

Vyběhla jsem mezi dvěma přeháňkami před dům pořídit pár fotografií, ale nedařilo se mi. Většinu fotek jsem měla rozmazanou a tak jsem je zase smazala. 





Však na krmítko přiletěl první čížek. Celu zimu tu nejsou vidět, ale dnes ráno jsem už zaslechla jejich zpět a odpoledne se na krmítku objevil tento sameček.


Objevily se tu i dva páry hýlů.




35 komentářů:

  1. Jaruško, to jsou skvělé fotky. Na jaro se těším. U nás dnes také hodně pršelo ⚛ ღ ♥ pěkný víkend ⚛ ღ ♥

    OdpovědětVymazat
  2. Hurá, vypadá to, že jaro už je doslova za dveřmi! ☺ Mám radost, i přesto, že máme letos jarní prázdniny až poslední týden - tedy v půlce března a tak lyže letos asi padají, protože v té době už sníh nikde nebude... ☺ Krásný víkend, Jaruško, u nás už je taky slyšet konečně zpívat ptáčky! Peťka ☺

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Peťulko moc děkuji za komentář. U nás dnes dost fouká a i když je docela teplo, tak se ven jít nedá, protože dost prší. Měj se moc hezky.

      Vymazat
  3. Jaru, podle fotek to fakt vypadá, že se opravdu blíží. Vlastně i podle předpovědi počasí...
    Za oknem tedy nic moc...
    I tak ti přeji pohodovou sobotu, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helenko máš pravdu. Moc děkuji za komentář. Měj se pěkně.

      Vymazat
  4. Začíná se ozývat víc a víc ptačích hlasů, čímž je to při procházkách jarnější a jarnější. Jenže zas začalo dešťové období a člověku se nechce vůbec vystrčit nos ze dveří...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vendy je to fakt. Ráno už slyším sýkorky i čížky...Už je to trochu veselejší. Jen nám dnes dost fouká a prší. Ráno jsem byla nakoupit a vrátila se domů mokrá jak myš... Měj se pěkně.

      Vymazat
  5. Krásné první záchvěvy jara! U nás je pořád pošmourno, už se nemůžu dočkat, až skončí zima, a sluníčko převezme svou vládu :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Eliss, ono se to asi všude stejné. Děkuji za komentáře a přeji Ti příjemné dny.

      Vymazat
  6. Na kytičky je ještě brzo, ale ptáčky máš krásný. Pěkný den přeju.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji, Kytičky se klubou, ale jistě aspoň u nás. ještě napadne sníh...Tady je to opravdu brzy. Měj se moc hezky

      Vymazat
  7. Járo, už se také moc těším. U nás dneska bylo docela teplo, ale vítr to všechno kazil. Měj se hezky, pá 😉😊

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evi, tady je to stejné. Sice příjemné teploty, ale déšť a vítr. Děkuji za komentář a přeji ti krásný večer a pohodovou neděli.

      Vymazat
  8. Jaruško, to je krásy a naděje na brzké jaro. U nás dnes větrno a pošmourno, ani jsem několik dní nevystrčila nos z domu. Ale od pondělka čtu už třetí knížku. Přeji ti hezké dny a šťastné setkání s Indy. Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jiřinko, moc děkuji za komentář. Osobně mám jaro nejraději, ale až to pozdní, kdy už všechno kvete. Aspoň se můžeme těšit. Přeji Ti krásný večer a moc pěknou neděli.

      Vymazat
  9. Jaruško, nádherné fotky.👍👍 Jarní kvítka zkropená deštěm a úžasné fotoúlovky ptáčků. A k tomu jako bonus tvé obdivuhodné znalosti ptactva.

    Na jaro se těším, ve vzduchu už je cítít. Na zahradě nám kvetou od prosince sněženky, teď se přidaly krokusy a bude-li počasí ve stejném duchu, do týdne rozkvetou hyacinty. Myslím si, že je to brzy. Když jsem šla včera před půlnocí spát, na teploměru bylo 10.5°C, Na půlku února moc.
    Měj hezké dny.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Alenko máš pravdu. Venku už to začíná vonět jarem, ale sluníčko zatím chybí. Snad se také dočkáme. děkuji za milý komentář a přeji ti krásný večer a hezkou, pohodovou neděli.

      Vymazat
  10. Moc krásné fotečky Jarunko no u nás teprve sníh roztál a prší ..

    OdpovědětVymazat
  11. Jejky to jsou nádherné fotečky ptáčků, ale i kytiček, jaro se blíží a já už se moc těším ♥

    OdpovědětVymazat
  12. Ahoj Jaruško opět parádní fotečky, u nás teprve zmizel sníh.Musela jsem všechny ty tvoje krásné fotečky kouknout dlouho jsem tu nebyla trápí mě zdravíčko zase. No už aby bylo jaro.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Romanko moc děkuji. O nic nejde, já ani na počítač denně nechodím. Přeji Ti hllavně hezké dny a zdravíčko.

      Vymazat
  13. Tak já tedy nevím, myslela jsem, že už jsem tyto fotky komentovala, ale asi se mi to zdálo. Moc krásně jsi fotila. Na jaro se těším ⚛ ღ ♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Leni děkuji. Ano, komentář byl ve SPAMU. Už jsem ho zveřejnila. Já nechodím na počítač každý den a na mobilu se to špatně prochází. Měj se moc pěkně a opatruj se.

      Vymazat
  14. Jaruško, to jsou moc pozitivní fotečky hlavně pro mne však se na jaro už moc těším, ale nevím, nevím má zase přijít zima hihi...tak doufám, že to ještě změní.😉😊

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ivetko moc děkuji a přeji ti moc pěkné dny. Ještě má přijít sníh...tak uvidíme. Zima zdaleka ještě nekončí...

      Vymazat
  15. Překrásné fotku Jaru , u nás dnes bylo jaro 15°C a svítilo sluníčko,ale slibují ochlazení a i sníh,tak uvidíme ♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Květuško moc děkuji a i u nás bylo krásně ještě ve čtvrtek, ale dnes už zase prší a má přijít sníh... Měj se moc pěkně.

      Vymazat
  16. Jaro se nám už víc a víc blíží. Počasí asi bude chvilku ještě zlobit,jako každý rok, když se zima nechce vzdát své vlády, ale až bude sluníčko, bude už veselo.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Maruško moc děkuji za komentář a přeji Ti krásné dny.

      Vymazat
  17. Skvostné, jaro je tu. Na zahradě to jistě také začíná počet, ale na focení není čas, když tam jedeme se řemeslníkem.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Maruško,moc děkuji, tak vám přeji, aby práce probíhaly dle vašich představ a pak už ses jen těšila pobytem na vaší zahrádce. Přeji Ti pohodové dny.

      Vymazat
  18. Krásní ptáčci, jaro je opravdu ve vzduchu, v blízké oboře jsme už viděli selátka divočáků.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vložené komentáře a přeji příjemný den.