POKUD JSTE VLOŽILI KOMENTÁŘ A NEZOBRAZIL SE, TAK MOŽNÁ SPADL DO SPAMU. KOMENTÁŘE PRAVIDELNĚ KONTROLUJI A POKUD TAM TAKOVÝ NAJDU, TAK JEJ HNED ZVEŘEJNÍM. DĚKUJI A PŘEJI KRÁSNÉ DNY.

29 března, 2023

Sobotní toulání

 25. března 2023

Sobotní odpoledne a přestože se honily mraky a občas sprchlo, vydala jsem se na procházku do přírody. Ta dramatická obloha mě vždycky dokáže překvapit i zaujmout.

Na loukách je krásně vždy v každém ročním období.




Sluníčko sice svítilo, ale už jsem tušila, že zmoknu. Domů bych to nestihla...
Ještě, že nosím s sebou deštník.














Déšť mě dohnal. Uklidila jsem foťák a pokračovala dál k rybníkům.



Rybník U Natury
Zahnízdit se tu chystá párek morčáka velkého
Byly tu pokácené  olše a vrby,  které by mohly narušit hráz. 
Areál rekreačního střediska Natura


Vlčí hora
Chaty u Racku, některé jsou už trvale obydlené





Tady jsem se potkala se sousedkou a pokračovaly jsme společně dál.
Lesem vede cyklostezka na Valdek
Výhled od lesa







Zámeček. 11. září to bude 53 let, co jsem se tu vdávala.


Pohled na Lužické hory. Uprostřed s rozhlednou je Hvozd
Nad městem už pršelo. Nás zastihla přeháňka kousek od domu.
Po přeháňce se znovu ukázalo sluníčko.
Moje procházka se protáhla na devět kilometrů, ale bylo to prima.


26 komentářů:

  1. Jaruško, ty dokážeš každému stromu, keři, mraku či louži, rákosí dodat důležitosti a oprávnění v krajině svými fotkami, barvičkami a jindy svítivou bílou od sněhové přeháňky tu samou krajinu udělat zas jinou, poklidnou změníš na dramatickou, k tobě se prostě člověk musí vracet. Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jiřinko moc děkuji za ta krásná slova. Přeji Ti moc krásné dny, hlavně Ti přeji zdravíčko.

      Vymazat
  2. Nádherná reportáž! Temné mraky nasvícené sluncem mám moc rád, kontrast je úžasný. Parádní jsou louže s odrazy! Nu a morčáci. Pořád asi dosti vzácný druh se u nás na Otavě usadil před několika lety a množí se raketovou rychlostí. Z původního jednoho páru jsem už napočítal skoro dvacet jedinců...rybáři šílí.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji za milý komentář. Tady jsem zatím viděla jen tento jeden pár, ale loni byli i na Mandavě. Možná, že jsou tam letos také. Přeji ti krásné jarní dny u nádherné Otavy.

      Vymazat
  3. Jaruško, opět nádherné fotky, vyloženě umělecká díla. 👍👍👍 Ta obloha vypadala hrozivě.
    Moc mě potěšila předposlední fotografie. Vlevo za béžovým domem, kde býval konzum, je ulice, kde jsem bydlela. Tak jsem si zavzpomínala.
    Měj hezké dny. 🍀

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Alenko moc děkuji. To jsi tedy bydlela ve Školní ulici? Tam to všude dobře znám. Já jsem vyrostla na bývalé Gottwaldovce kousek od zámečku. Přeji Ti krásné jarní dny ve zdraví.

      Vymazat
  4. Mraky, a zvlášť v tak dramatické podobě, jsou kořením fotografií :). Areál rekreačního střediska Natura s modrou oblohou a s odrazy na vodní hladině je neméně krásný.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji. Mám tyto proměny počasí a zajímavé světlo v přírodě, ráda. Jen riskuji, že občas zmoknu a v dešti se fotit nedá. I tak ty procházky stojí za to riziko. Hezké jarní dny přeji.

      Vymazat
  5. Jaru, ty fotky jsou fantastické. Dramatické nebe, všude je cítít, že jaro určitě přijde.Kochám se, úplně cítím ten vzduch...
    Měj příjemný den. Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helenko moc děkuji. V sobotu bylo krásně, ale stejně jsem zmokla. Nevadí. Na jaře se musí počítat se vším. Měj se moc hezky.

      Vymazat
  6. Krásné záběry oblohy a fotka se silnicí a kalužemi je skvělá. Pěkná procházka. Pěkný víkend

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji za milý komentář a pochvalu. Přeji Ti krásné jarní dny.

      Vymazat
  7. Krásné foty - to nebe!!!!! Nádhera!
    Měj se hezky!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hani moc děkuji a přeji Ti krásné jarní dny.

      Vymazat
  8. Anonymní30/3/23 09:52

    Lezarts

    Je to zajímavé, vidět přírodu kolem vás za každého počasí a v každé roční době!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Renatko moc děkuji. Já ta místa mám ráda a ty proměny občas srovnávám. Měj se moc krásně a užívej si hezkých jarních dní.

      Vymazat
  9. Není nad kombinaci zataženého nebe a sluníčka!

    OdpovědětVymazat
  10. Nádherné fotky , moc se mi líbí ty vyfocené krajinky , hned bych je použila do obrázku ♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Květuško moc děkuji za milý komentář a přeji Ti krásný víkend.

      Vymazat
  11. Opět parádní fotečky Jaruško ⚛ ღ ♥ zámek krásný, líbí se mi zrcadlení super ⚛ ღ ♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Leni moc děkuji a přeji Ti krásné jarní dny.

      Vymazat
  12. Další parádní fotky, nádherný výlet, oblaka nádherná ♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Danuško, to je to, co na přírodě miluji. Vždy nám přichystá nějaké překvapení... děkuji a měj se pěkně.

      Vymazat
  13. No páni tedy Járo já žasnu. To jsou naprosto dokonalé a nádherné záběry jsi opravdu skvělá líbí se mi moc. Fak umíš vždy překvapit a já jen smekám.👍👍👍Děkuji , že jsem se mohla pokochat♥

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vložené komentáře a přeji příjemný den.