POKUD JSTE VLOŽILI KOMENTÁŘ A NEZOBRAZIL SE, TAK MOŽNÁ SPADL DO SPAMU. KOMENTÁŘE PRAVIDELNĚ KONTROLUJI A POKUD TAM TAKOVÝ NAJDU, TAK JEJ HNED ZVEŘEJNÍM. DĚKUJI A PŘEJI KRÁSNÉ DNY.

07 dubna, 2023

Okolím města

 V tomto velikonočním týdnu jsem měla nějaké povinnosti, ale také jsem si našla čas na focení. Nejdříve jsem vyrazila na hřbitov poklidit hroby, aby byly na Velikonoce čisté. 
Cestou tam i pak domů jsem trochu fotila.
Park Přátelství. Tady se vzdává hold válečným veteránům.

Altán v parku Přátelství

Tato nádherná kdysi továrnická vila v Krásnolipské ulici, 
dnes slouží jako Mateřská školka
Mandava
Ke hřbitovu jsem šla cestičkou  mezi zahrádkami vedoucí od Nové ulice
Zahrádky a uprostřed věž evangelického kostelíku v ulici Krásnolipská  
Hřbitovní kaple
Po úklidu hrobů jsem si ještě prošla hřbitov, 
abych zavzpomínala na známé a spolužáky.
Dál jsem pokračovala k pomníku Rumburské vzpoury.

Ze Zálužanské ulice jsou hezké výhledy na město


Krásnolipská ulice a evangelický kostelík

Ještě pohled na Mandavu a pospíchala jsem domů. 
*****
Čtvrteční odpoledne a na chvíli vysvitlo sluníčko a to byl pro mě povel, 
vyrazit na procházku do luk.
Na Hrázi v rákosí hnízdí párek divokých kačen a sameček čekal asi něco dobrého.
Jen že pečivo nám nezbývá a zrní teď žádné nemám.
 Asi jim sem donesu nějaké ovesné vločky.

Z louky jsem zahlédla Ještěd. Musela jsem si vzít  větší objektiv...



Luž 
Jedlová




Zaujal mě pohled a rákosí, které vypadá jako zralé obilí a sluníčko ty barvy ještě umocňuje.

Byla jsem tak zabraná do barev přírody a k tomu ještě do úklidu odpadků, že jsem si ani nevšimla, že jsem ztratila z objektivu sluneční clonu.  Tak jsem začala hledat...

Potkaly jsme se tu s Anežkou, která mi pomáhala clonu hledat. Ale louka je veliká...
Clonu jsme nenašly.
Vzala jsem tedy tašku s odpadem a smutná se vydala ke kontejnerům
 vytřídit sebraný  odpad a naštvaná sama na sebe, šla domů.
 Dnes ráno jsem se vypravila pro větvičky a clonu jsem našla
HURÁ !!!
Toto je asi můj poslední článek pro těchto pár dní. Po svátcích jdu do Děčína do nemocnice na operaci a uvidím jak to vše dopadne
 a kdy budu schopná zase vyrazit za nějakými fotografiemi.

Přeji vám všem krásné Velikonoce a užívejte si příjemných jarních dní. 






30 komentářů:

  1. Milá Járo, tak předně ti přeji, aby operace dopadla dobře, vše se rychle zahojilo a nebyly žádné komplikace!
    Potom také mám velkou radost, žes ten předmět našla! a že ztráty nebyly. Za to, jak tam po nepořádnících uklízíš celoročně ještě bys měla škodu.
    Naposledy musím uznat, žes obešla pěkný kus města a nafotila hezké snímky. Ale ten Ještěd díky tvé fotce vypadá, jako by byl posazený místo Dýmníku, ty mi dáváš!
    Krásné Velikonoce a užij si je.
    Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
  2. Jaruško, opět suprové fotečky i povídání. Kaple je nádhá. Máš kolem sebe krásnou přírodu. Užij si pěkně jarní svátky. Držím pěsti, aby operace dopadla na výbornou a ty jsi se opět radovala z vycházek a fotek. Měj se moc hezky. Až budeš moci dej vědět. papa ⚛ ღ ♥

    OdpovědětVymazat
  3. Jaruško, opět nádherné fotky, ráda jsem se s tebou prošla aspoň virtuálně. Měj pohodové svátky.

    OdpovědětVymazat
  4. Tak jsem se s Tebou prošla městem i přírodou. Jako vždy bezva fotky.
    Přeji Ti, aby operace dobře dopadla, Ty ses brzy zotavila, abys mohla pokračovat ve svých toulkách přírodou.
    Pěkné sváteční dny!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  5. krásné velikonoce i tobě a ať ti operace dopadne dobře!

    OdpovědětVymazat
  6. Bezva trasa a fotky tam pořízené. Na hřbitovy chodíme pravidelně, máme dva asi 3 km od sebe, také si část hřbitova toho většího projdu, je to náš ústřední hřbitov a ten je tedy rozsáhlý. Druhý je menší. Clony nemám žádné, fotím kompaktem, ale teď jsem nepořídila jedinou fotku, nic mě nezaujalo. To bylo tím počasím.
    Přeji příjemné Velikonoce, ale hlavně přeji zdárnou operaci a hodně sil fyzických i psychických. Jen se nenachlaď! 👍

    OdpovědětVymazat
  7. Ahoj Jaruško opět nádherné fotky.Čtu tady že jdeš na operaci tak držím prstíky ať vše dopadne dobře.Přeju Tobě i celé rodince hezké velikonoce.

    OdpovědětVymazat
  8. Milá Járol, moc děkuji za krásné fotky. Včera jsme jeli kolem směrovky Rumburk, moc jsem na tebe vzpomínala. Přeji krásné velikonoční dny a rychlý návrat ke zdraví a pohodě!
    Moc tě zdravím, Helena

    OdpovědětVymazat
  9. Anonymní9/4/23 13:17

    Lezarts

    Přeji rychlé uzdravení a hezké Velikonoce!
    Já jsem se vrátila z nemocnice včera:)

    OdpovědětVymazat
  10. Moc pěkné povídání..přeji pohodové svátky jara a držím pěstičky ať operace dobře dopadne a jsi zase fit..

    OdpovědětVymazat
  11. Krásné snímky jsi udělala, radost se podívat ♥

    OdpovědětVymazat
  12. Krásné fotečky a hlavně, že se clona našla jupííííííííííííííííííííííííííííííí :-) 👍🌹 🌺

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Našla jsem ji. Byla by to škoda. Nová by mě vyšla skoro na devět stovek. Tak jsem měla radost,když jsem ji uviděla.

      Vymazat
  13. Jaruško opět kouzelné fotečky jsi nafotila ♥

    OdpovědětVymazat
  14. Jaruško, byla jsem zvědavá, jestli clonu najdeš a přesně jsem věděla, jak jsi byly naštvaná. Ale nakonec vše dobře dopadlo, ale musela jsi jít podruhé. Jsi šikulka, že sbíráš odpadky, ale nelíbí se mi, že se to musí dělat po druhých.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Maruško, byla jsem ráda, když jsem ji našla. Byla to originál a nová by vyšla skoro na tisícovku. Děkuji a přeji ti krásné dny.

      Vymazat
  15. Všechny objekty jsou krásné, hřbitovní kaple působí jako zámeček.
    Také chodíváme krmit kachny v rybníku v Bučovicím, kde máme chalupu, ale nedávno jsme si tam všimli ceduli, že krmení pečivem prý není vhodné, protože v něm chybí kalorie a mohou kachnám kvašením v žaludku i ublížit.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Miloši to je pravda. My bereme kačenám v Zooshopu krabičku krmení pro vodní ptactvo. Stojí něco přes 40 Kč...tak že když jdeme k rybníku tak ji občas v batohu nosím. Pokud nechci kupovat tyto granule, tak vezmu do pytlíku trochu ovesných vloček a to jim také neuškodí.

      Vymazat

Děkuji za vložené komentáře a přeji příjemný den.