POKUD JSTE VLOŽILI KOMENTÁŘ A NEZOBRAZIL SE, TAK MOŽNÁ SPADL DO SPAMU. KOMENTÁŘE PRAVIDELNĚ KONTROLUJI A POKUD TAM TAKOVÝ NAJDU, TAK JEJ HNED ZVEŘEJNÍM. DĚKUJI A PŘEJI KRÁSNÉ DNY.

17 dubna, 2023

Ptáčkové...

Opět fotím ptáčky, protože je pozoruji z oken bytu, když na procházky zatím vyrazit nemůžu...
Holub hřivnáč
Pěnkava jikavec - sameček


Pěnkava jikavec - samička



Další den se před okny objevily dvě samičky pěnkavy jikavec 
a obě hledaly místa pro své hnízdění. Jedna je zbarvena malinko výrazněji,
 ale obě jsou krásné...Je to jeden z nejkrásnějších druhů zpěvného ptactva.
Mají tu dostatek potravy, protože jim pod stromy sypu zbytky zrní s vitamíny, které vysypu od  andulek, tak že mají na výběr. 








Hýl obecný - sameček


Hýl obecný - samička
Drozd zpěvný

Sýkora modřinka. 
Čížek lesní - samička

Čížek lesní - sameček


Sýkora koňadra - samička
Počasí vycházkám zatím moc nepřeje. Přesto doufám,
 že se i toho jarního počasí brzy dočkáme. 

32 komentářů:

  1. Járo, moje oblíben é fotky pípáků. díky za ně. Každoročně k nám na zahradu přilétá párek holubů hřivnáčů a letos už tam jsou zase. V létě je ráda pozoruji, když se chodí koupat do našeho malého jezírka. Přeji hezký týden, zdravím 😀😊

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evi moc děkuji. Teď mám čas je pozorovat a díky ne zrovna hezkému počasí se ptáčkové stále drží blízko krmítek a také jim sypu pod stromy. Hmyzu mají zatím málo, tak že semínka se jim hodí. Přeji Ti krásné dny a děkuji za komentář

      Vymazat
  2. Jaruško, nádherné fotoúlovky ptáčků. 👍👍👍
    Díky tvým článkům jsem mohla před manželem trochu machrovat, když jsme se v úterý vraceli lesem od Čertovy stěny a on mi říkal, že vidí krásného žlutého ptáčka. Oznámila jsem mu, že je to čížek. 😀 Na svá stará kolena se u tebe učím rozlišovat ptáčky. Já kdysi asi ve škole chyběla. 🤣😂
    Úspěšnou rekonvalescenci a hezké dny.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Alenko, já se zase díky Tvým deníkům dozvím mnoho zajímavého z vašich cest. Tak že je to vzájemné. Já se zase díky Tvému blogu podívám do Itálie k moři. Děkuji Ti moc za komentář a přeji Ti krásné jarní dny.

      Vymazat
  3. Járo, od tebe by atlas ptáků jinak vypadal! To je druhů a barev. Krása nesmírná. Tak si tady lebedím, že se díky tobě leccos dozvím. Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jiřinko moc děkuji za pochvalu. Tak to já zase k Tobě ráda chodím a toulám se s Tebou naší zemičkou i Evropou a za to Ti moc děkuji. Také se tam dozvím mnoho zajímavého a za to zase já děkuji Tobě. Přeji Ti příjemný večer a zítra hlavně den podle Tvých představ. Myslím na Tebe.

      Vymazat
  4. Jaruško, máš před okny veselo. Taková krásná barevná přehlídka zpěváčků je radost.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Maruško, já je moc ráda pozoruji a fotím. Děkuji za komentář a přeji ti krásné dny.

      Vymazat
  5. Jaruško zdravím a děkuji za komentíky ♥ Tvé fotky ptáčků miluji, nádherné a obdivuji znalosti ♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Danuško moc děkuji a přeji ti krásné dny

      Vymazat
  6. Jaruško, opět krása nesmírná jako vždy. Ráda se u tebe kochám. Měj klidné dny.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marti moc děkuji za komentář a přeji ti krásné dny

      Vymazat
  7. Krásné fotky a pro mě i opakovaní - ptactvo se mi pořád trochu plete :o)
    Járo, moc děkuji a přeji příjemný den. Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helenko, já se přírodě věnuji od dětství, jak mě to taťka učil, tak že hodně ptáčků, motýlů a rostlinek znám už od dětství a učila jsem to i naše kluky. Děkuji a přeji ti krásné jarní dny

      Vymazat
  8. Krásné fotky, u nás tolik druhů ani nemáme, anebo je nevidím. Ať se daří

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsou spousty ptáčků, které jsou spíše na okrajích měst nebo na venkově, kde je víc klidu.. Děkuji za komentář a přeji ti krásné dny.

      Vymazat
  9. Krásné fotky! Já žasnu, kolik druhů ptactva máš možnost vyfotit. Abych pravdu řekla, tak já poznám jen pár druhů, takže díky Tobě se stále mám co učit.
    Měj se hezky a opatruj se!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hani jsem moc ráda, že jsou mé články i prospěšné. Děkuji a přeji ti krásný den

      Vymazat
  10. Krásné fotky,máš hezký výhled z okna a hlavně umíš to a znáš ptáčky.Já jen pár druhů a nemám možnost kde je fotit.Užívej jara a hlavně se brzy uzdrav ať můžeš do přírody...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evi moc děkuji a přeji ti krásné jarní dny

      Vymazat
  11. Jaruško, krásné fotečky, máš pěknou podívanou z okna. Jsou to společníci.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Leni moc děkuji a přeji Ti krásné jarní dny.

      Vymazat
  12. Tvoje obrázky ptáčků mě vždy naplňují úžasem, protože snad ani v zoo se tak pestrá a barevná ptačí společnost nenajde

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Miloši moc děkuji... Jak vidíš v přírodě je jich dost a to jsem ještě neviděla stehlík a strnady, dnes byl před okny párek dlasků tlustozobých. Jen jsem neměla připravený foťák a tak jsem je nafotit nestačila. Přeji ti krásné jarní dny.

      Vymazat
  13. Jééééééééééé Járo , to je opět krásná podívaná a za ten pohled velmi pěkně díky♥ miluji Tvé záběry z okna.🌹 🌺 👍😉

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ivetko moc děkuji. Jsi hodná. Přeji Ti krásné jarní dny hlavně ve zdraví.

      Vymazat
  14. Jsi šikulka Jaruško , když dokážeš tak pěkně nafotit ptáčky a ještě je popsat ♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Květuško moc děkuji a přeji Ti krásné dny.

      Vymazat
  15. Tak tu pěnkavičku jikavce závidím!!! Ještě jsem neměla tu čest tohoto ptáčka potkat - asi málo poletuji!! Hezké snímky.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Oni se vyskytují jen v málo oblastech. tady vím, že nám hnízdí. děkuji a přeji krásné jarní dny.

      Vymazat

Děkuji za vložené komentáře a přeji příjemný den.