POKUD JSTE VLOŽILI KOMENTÁŘ A NEZOBRAZIL SE, TAK MOŽNÁ SPADL DO SPAMU. KOMENTÁŘE PRAVIDELNĚ KONTROLUJI A POKUD TAM TAKOVÝ NAJDU, TAK JEJ HNED ZVEŘEJNÍM. DĚKUJI A PŘEJI KRÁSNÉ DNY.

02 dubna, 2023

Ptáčkové

Jaro je sice tady, ale ptáčkové se stále stahují mezi domy , kde je tepleji a stále přilétají na krmítko, protože v chladných dnech ještě hmyzu v přírodě moc nenajdou. A tak koukám z okna a fotím... 
Pěnkavy obecné se už vrátily a po ránu nám tu vyzpěvují



Už koncem února přiletěli holubi hřivnáči
Hrdličky zahradní přilétají na krmítko celoročně.
Před pár dny  kdy nám tu napadl sníh, se tu o krmítko praly dvě sojky obecné


Střídají se tu  dva páry hýlů obecných. Někde tu hnízdí
Také se u nás na krmítku zastavuje několik čížků lesních.


Fotografie byly pořízeny během několika minulých dní. 
 

40 komentářů:

  1. Jak zima byla poměrně mírná, jaro je zase dost chladné a ptáčci sedící na zasněžených větvích musí být hodně otužilí :).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Schovávají do hustých stromů před zimou a deštěm. Stále jim ještě sypu, protože hmyz je stále zalezlý. Tady ještě žádné extra teplo nebylo. Měj se hezky.

      Vymazat
  2. Pěkně barevné ptáčky jsi nafotila. Nedávno jsem v lese potkala sojku a té se moje návštěva nelíbila a dávala to hlasitě svému okolí najevo. Na zahradu mi také lítá sojka a já jí říkám Krakonoška. Měj se krásně.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji. My ji zase říkáme sojka hlídačka. Děkuji a přeji ti krásný den

      Vymazat
  3. I u nás krásně zpívají,moc ráda je poslouchám.A ty jsi je Jaruško krásně vyfotila.Hezký velikonoční týden.🐣🐤🐥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsou to ráno opravdu koncerty, jen kdyby se oteplilo. Pořád je dost zima a prý ještě bude. Přeji ti krásné dny a děkuji za komentář.

      Vymazat
  4. Tradičně krásné snímky! Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jiřinko, moc děkuji. Přeji ti krásný den.

      Vymazat
  5. Anonymní3/4/23 06:20

    Vija
    Jaru, koukám, že máme stejné návštěvníky na zahradě jako ty. Od pěti ráno posloucháme koncert z našeho hlohu.
    Měj hezký den. J

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jani moc děkuji. My tu máme před okny smrky a borovice že sousedních zahrad, také starý dub a dole plno keřů, tak že je tu veselo...měj se hezky a děkuji za komentář.

      Vymazat
  6. Jaru, nádhera! Krásné fotky se ti povedly! Na zahradu nám létá párek sojek, jsou krásné ráda je pozoruji. Za okny mi to pípá ostošest, i když je nula... Ptáčci vědí, že je jaro!
    Měj příjemný den. Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Máš pravdu. Už také sbírají kdeco na stavbu hnízda. Je úžasné je pozorovat. Helenko děkuji a přeji ti krásné dny.

      Vymazat
  7. Ty máš vždy ptačí fotečky krásné. Takže i dnes tomu tak je.
    Měj se hezky!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hani moc děkuji a přeji Ti krásné dny i když jsou teď chladné

      Vymazat
  8. Parádní přehlídka ptáčků, super. To máš Jaruško, krásnou podívanou ⚛ ღ ♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Leni moc děkuji a přeji Ti krásné jarní dny.

      Vymazat
  9. Anonymní3/4/23 15:31

    Lezarts

    Máš v “bistru” různorodou řadu hostů !

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Renatko to mám...Hlavně se ochladilo a tak se zase stáhli mezi domy.- Děkuji a přeji Ti příjemné dny.

      Vymazat
  10. Jaruško, úžasné fotoúlovky. 👍👍👍 A současně také tvá pohotovost a znalosti ptactva. Pro mně pastva pro oči.
    Když jsem v sobotu věšela venku plastová vajíčka, muž se ptal, zda má krmítko zlikvidovat, nebo ještě dosypat. Dosypal a včera jsem zahlédla sýkorky.
    Sojku jsem u nás viděla před lety, asi k nám zabloudila z Hvězdy.
    Měj hezké dny.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Alenko moc děkuji. Je tu teď venku zima a tak ptáčkové přilétají na krmítko, protože i hmyzáci zalezli a ptáčci tedy přilétají na krmítko.Jste hodní, že jste ještě krmítko doplnili. Měj se pěkně .

      Vymazat
  11. To je nádherná přehlídka ptáčku a moc Járo děkuji, alespoň na obrázku vidím u nás je mrtvo jen kosáka jediného vidím hihi. Měj hezký nový týden i když máme pěknou zimu.♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ivetko děkuji. U nás je teď nejvíc čížků lesních a objevily se pěnkavy obecné. Sýkorky už hnízdí a jsou hlavně slyšet, ale vidět jen málo. Přeji ti hezké jarní dny ve zdraví.

      Vymazat
  12. Povedly se Ti krásné fotky, Jaruš. Určitě se ptáčci fotí hůře než krajina, to je mi jasné, protože jsem to zkoušela, ale tak hezké záběry nemám. Ale jak bych mohla mít, když u nás je ptáčků málo, ale občas jsou. Hlavně dvě straky se občas objeví, nějaký kosík, ale až budou dozrávat třešně, budou tu jistě špačci.
    Přeji další povedené záběry a nadílku hezkých jarních dní k tomu. 👍

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hani, to já je přes den také moc nevidím.-Musím ráno mezi osmou až devátou hodinou, to přilétají ke krmítku nebo pak podvečer. Jinak jsou slyšet, ale vidět nejsou. Musí se vychytat ten správný čas. Děkuji a za milý komentář a přeji Ti krásné jarní dny.

      Vymazat
  13. Jaruško, tvoje fotky ptáků miluju. Měj pohodové dny.

    OdpovědětVymazat
  14. Jarunko moc zdravím tak to je nádhera jako vždy fotečky super hezké jarní dny přeji opatruj se ♥♥

    OdpovědětVymazat
  15. Jaruško zdravím a děkuji za komentíky...máš tu opět nádherné fotečky...je radost se na ně koukat...přeji klidné a příjemné dny❣️🙋

    OdpovědětVymazat
  16. Járo, krásné fotky ptáčků zpěváčků. I u nás je slyšet ptačí koncert, ten já poslouchám ráda. Ještě víc se na něj těším až budu na chatě, tam je ten koncert v přírodě daleko krásnější, ničím nerušený. Měj se hezky, pá 🍀

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evi, mě potěší i ten ranní koncert kosů, čížků, drozdů, špačků, pěnkav, sýkorek a dnes už jsem slyšela i pěnici černohlavou. Tu jsem ale neviděla, jen slyšela. Děkuji za komentáře a přeji Ti krásné jarní dny. Už aby bylo teplo.

      Vymazat
  17. Jaruško zdravím a moc děkuji za milá slovíčka. Fotky ptáčků úžasné, ale to tvé fotky jsou všechny ♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Danuško moc děkuji a přeji Ti krásné dny.

      Vymazat
  18. Jaruško, to jsou tak krásné fotky. Máš můj velký obdiv. Vím, jak je to těžké pořídit tak úžasné fotky. Přeji pěkné dny.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evi já moc děkuji. Tvá slova mě moc potěšila. Děkuji moc a přeji Ti krásné jarní dny.

      Vymazat
  19. Parádní fotky ptáčků ♥

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vložené komentáře a přeji příjemný den.