POKUD JSTE VLOŽILI KOMENTÁŘ A NEZOBRAZIL SE, TAK MOŽNÁ SPADL DO SPAMU. KOMENTÁŘE PRAVIDELNĚ KONTROLUJI A POKUD TAM TAKOVÝ NAJDU, TAK JEJ HNED ZVEŘEJNÍM. DĚKUJI A PŘEJI KRÁSNÉ DNY.

07 června, 2023

Strakapoudí rodinka

Po ránu nám ptáčkové zpívají a já je často pozoruji a samozřejmě se je snažím nafotit. Někdy venku a někdy pohledem z oken do korun stromů.

Samička nemá červenou čepičku
¨



Sameček s červenou čepičkou








33 komentářů:

  1. Ahojky Jaruško, to jsou krásné záběry. Přírodu máš hned u okna. Hezké dny ⚛ ღ ♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Leni moc děkuji. Někdy mi to vadí, protože přece jen nepořádku létá do bytu dost, ale zase mi to vynahradí ti ptáčkové, které takto můžu pozorovat. Měj se moc pěkně.

      Vymazat
  2. To jsou ale fešáci,moc hezky jsi je zachytila...Já jsem ani nevěděla.že samička nemá červenou čepičku...Přeji hezké dny a krásné procházky...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evi moc děkuji a přeji ti krásné letní dny.

      Vymazat
  3. Anonymní7/6/23 18:30

    Nádhera !!!! Jsi dobrá, že se ti je podaří vždy tak krásně zachytit. Už jsem několikrát opeřence fotila a vždy byl výsledek nic moc)))
    Měj se hezky. Eva
    http://es-ideas.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  4. Járo, to je podívaná! Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
  5. Anonymní7/6/23 19:42

    Lezarts

    Hezký pár☀️

    OdpovědětVymazat
  6. Járo, to je nádhera! Kdysi jsem měla výhled z kuchyňského okna na starou hrušeň a tam mi dělali společnost...
    Děkuji a přeji příjemný den. Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helenko moc děkuji a přeji Ti krásné dny.

      Vymazat
  7. I ptáčkové mají hygienickou očistu a ty jsi nám jí krásně zprostředkovala. Pěkné.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji za komentář a přeji ti krásné dny.

      Vymazat
  8. Jari, tohle se Ti fakt povedlo! 👍 Já už neviděla strakapouda pěkně dlouho, u nás celkově ptáků ubylo, ještě tak kavky, pár holubů a občas straky. Tohle jsou pěkné čisté záběry, jsem ráda, že aspoň ve vaší oblasti je ptáčků dost. ☺
    Ať se daří, přeji pěkného Medarda, u nás zatím nebe jasné.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hani u nás je vyloženě sucho. Tady už nepršelo dost dlouho. Děkuji Ti za milý komentář a přeji Ti krásné dny.

      Vymazat
  9. Jaruško, to je krása! Ty prostě umíš. Měj pohodové dny.

    OdpovědětVymazat
  10. Jaruško zdravím, moc děkuji za komentáře. Fotky úžasné a znalosti také ♥

    OdpovědětVymazat
  11. To je krásná rodinka Jaruško a hezky jsi ji vyfotila.. krásný večer.

    OdpovědětVymazat
  12. Ahoj Jaru,
    krásné snímky. Jsi moc šikovná. Máme před oknem starý smrk, taky je tam živo :) Jaru, opatruj se, přeji pěkné dny...♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Aličko moc děkuji a přeji Ti krásné dny.

      Vymazat
  13. Jarunko zdravím a hezký víkend přeji fotečky nádherné jako vždy opatruj se ,

    OdpovědětVymazat
  14. Ahoj Jaruško tady máš na blogu zase pokladů fotek co jsem tu nebyla. Paráda jsem se pokochala. Nám zateplovali byty a ta firma nás vytopila.Pořád to nenáme hotové a čekáme i na postele nové a pak malování.Já ještě k tomu onemocněla že jsem ani nemluvila.Už aspoň mluvím ale šíleně kašlu. Krásné pondělí přeju.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Romanko tak to je fakt síla! Máš za sebou tedy pořádně náročné období. Snad už bude vše jen lepší a Tobě přeji brzké uzdravení. Držím palce t vše zvládneš a jsi brzy v pořádku. Opatruj se.

      Vymazat
  15. Krásně jsi nafotila strakapoudí rodinku. máš výhodu, že můžeš fotit z okna Jaruško. Já se nyní snažím nafotit Elu (pes) a Káju( kachně) , něco málo jsem dala na blog.Ela se stala mámou a je na ně úžasný pohled- Moc ráda je pozoruji, fotit se mi to moc nedaří.Tak se pokusím natočit video. Kája spí u Ely v boudě ♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Květuško, to je krásné. Já teď na blogy moc nechodím, ale podívám se ráda. Měj krásné dny a děkuji Ti .

      Vymazat
  16. To jsou ale krasavci, v přírodě jsem je ještě neviděl.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vložené komentáře a přeji příjemný den.