POKUD JSTE VLOŽILI KOMENTÁŘ A NEZOBRAZIL SE, TAK MOŽNÁ SPADL DO SPAMU. KOMENTÁŘE PRAVIDELNĚ KONTROLUJI A POKUD TAM TAKOVÝ NAJDU, TAK JEJ HNED ZVEŘEJNÍM. DĚKUJI A PŘEJI KRÁSNÉ DNY.

26 července, 2023

ZOO Drážďany - třetí díl

 U mnoha výběhu těchto hlodavců jsme se zastavili i na delší dobu. Byl čas krmení a tak jsme pozorovali jak si užívali času oběda.
U surikat je vždycky hodně lidí. Jsou roztomilé...



















Tyto obrovské až 10 cm velké kobylky, bych v přírodě potkat nechtěla










Tady se zvalo cvaknutí dveří a všichni rychle běželi do pavilonu a 
s kořistí každý vyběhl ven a našel si místo, kde si kořist chránil před ostatními.







Rozloučili jsme s touto krásnou zoologickou zahradou a jeli domů.
Cestou domů jsem sice trochu fotila, ale většinou mobilem.
 Snad nějaké fotky vyjdou.

36 komentářů:

  1. Anonymní26/7/23 19:48

    Lezarts
    Příjemný zážitek☀️

    OdpovědětVymazat
  2. Je fajn, že patříte do rodiny návštěvníků ZOO. Surikaty jsme pozorovali v brněnské ZOO, ale ráda pozoruji i lemury. To je pak fotek. Ještě si najdu mapku této ZOO, podívám se, jak je umístěna.
    Jaruš, přeji další zajímavé výlety. ☺

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hani náš syn Pavel žádnou ZOO nevynechá. Odmalinka jsme s dětmi do zoologických zahrad chodívali a jemu to zůstalo. Do té v Liberci, kde kousek od ní bydlí má dokonce permanentku a chodí tam po práci odpočívat. Nebo se jde projít z domova na Výšinu.

      Vymazat
  3. Ahoj Jaruško to je paráda jsem se musela vždy zastavit u každé fotečky...Já fotečky dám jen co je upravím a měla jsem kdysi vánoční blog tak to jen předělám a budu tam dávat fotečky s výletu ať to nepletu mezi obrázky.My si do ZOO jak půjdem budeme muset vždy někde zajistit hlídaní našeho jorkšírka protože všude do ZOO nepustí je.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Romanko děkuji a těším na Tvůj fotografický blog. Obrázky už netvořím, protože jsem právě před lety raději začala s fotografováním. To mám pak k tomu i vzpomínky. Na obrázek časem zapomenu. Ke vzpomínkám se vracím...Asi tak.

      Vymazat
  4. Opět moc krásné fotky, Jaru! Kochám se! Surikaty jsou skutečně roztomilé, připomněla si mi jeden výlet do ZOO s malým Aaronem - zíral na ně a úplně ztuhnul, ony dělaly totéž. Já fotku nemám, ale pár lidí kolem asi jo :o)
    Moc děkuji a přeji příjemný den. Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helenko tam lze pozorovat těch zvířátek víc. Mají tam i krásný bazén s tučňáky, kde je vidět i do vody. Tam také bylo pořád plno. Je tam moc krásně. Nejvíce se nám líbilo, že zahrada je upravená tak, že tam pohodě můžou i vozíčkáři a rodiny s dětmi i s kočárkem. Děkuji a přeji Ti krásné dny.

      Vymazat
  5. Anonymní27/7/23 08:50

    Podle Tvých fotek je to opravdu moc hezká ZOO. Museli jste si to tam užít.
    Měj se hezky!
    Hanka bavi-mne-to

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já si užívám každou možnost, když se můžu kamkoliv podívat. Syn mě pozval a byla jsem moc ráda. Manželovi se bohužel nechtělo a myslím, že je to škoda. Bylo tam krásně.

      Vymazat
  6. Anonymní27/7/23 10:16

    Až se vrátí Lola z tábora, musím ji ukázat tvoje foto. Milujeme obě surikaty a návštěvu dražďanské ZOO má taky slíbenou.
    Měj se hezky a díky za sdílení.

    Eva http://es-ideas.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marti, ZOO je na okraji města, blízko hlavního nádraží. Dá se tam docela dobře jet autem i po dálnici a jste tam autem za chvíli. Vstupenky lze koupi předem on-line, tak že pak se nemusí stát fronta u pokladny. Parkování před ZOO se platí jen kartou a stojí 4,6 eur. V pondělí je vstupné 10 eur na osobu - rodinné podle počtu osob. V ostatní stojí 15 eur nebo s dobrovolným příspěvkem na záchranu ohrožených druhů 1 eur navíc.

      Vymazat
  7. Zdravím Jaruško a děkuji za tu podívanou. Super. Zvířátka jsou nej....

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Leni moc děkuji za komentář a přeji Ti krásné dny

      Vymazat
  8. Krásná ZOO Jaruš a nádherné fotky.Také ráda chodím do ZOO,surikaty jsem také obdivovala v ZOO Lešná u Zlína.Měj se hezky,užívej léta a hezké další výlety....

    OdpovědětVymazat
  9. Krásná ZOO Jaruško,surikaty jsme také viděli v ZOO Lešná.Hezký večer...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jindřiško, moc děkuji a přeji Ti krásné dny.

      Vymazat
  10. Ahoj Jaruško, po dlouhé době jsem opět nahlédla na tvé foto...moc krásné to tu máš. Mám nějaké problémy se zdravím.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zdeni moc děkuji a přeji Ti hlavně brzké uzdravení.

      Vymazat
  11. Járo, to byl výlet na dobrou náladu. Parádní fotky a máš pravdu, že surikaty mají spoustu svých obdivovatelů. Pozorovat je, to je vždycky zážitek. Měj se hezky, pá 🙋‍♀️

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evi, ona je návštěva zoologické zahrady vždy takové odpočinutí. Byla jsem ráda, že mě syn vytáhl na výlet, jen mi bylo líto, že manžel jet nechtěl a při tom tam bylo plno odpočinkových míst, kde si mohl sednout a žádné kopce. Jen on bohužel zůstal doma, protože se mu jet nechtělo..

      Vymazat
  12. Jaruško, hezký výlet. A surikaty miluju. Měj pohodový víkend.

    OdpovědětVymazat
  13. Anonymní30/7/23 00:10

    Fukcarinka- Jaruško v ZOO jsem už dlouho nebyla,ale ty mě svými fotografiemi tak lakas 🥰

    OdpovědětVymazat
  14. Jaruško moc zdravím tak jsem si to prohlédla krásný výlet ZOO já jsem byla v Jihlavě naposledy to už je dávno je tam také krásna ZOO hezké dny popřeji opatruj se..😊

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jihlavskou zoologickou zahradu jsme navštívili před dvěma roky, když jsme byli v Telči na dovolené. Ta je také moc hezká.

      Vymazat
  15. Jaru, ráda jsem si udělala od PC výlet do ZOO. Povedly se ti moc hezké fotky

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Stáňo moc děkuji a přeji Ti krásné dny.

      Vymazat
  16. Jaruško zdravím a moc děkuji za milé komentáře. Fotečky jako vždy úžasné, zvířátka vždy potěší ♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Danuško moc děkuji a přeji Ti krásné letní dny.

      Vymazat
  17. Moc pěkné fotky ze ZOO ♥

    OdpovědětVymazat
  18. Tvoje fotky jsou vždy skvělé ať fotíš krajinu nebo ptáky a zvířata. Prostě umíš. Hezký den.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. MAruško moc děkuji za tuto pochvalu. Opravdu mě těší, až se červenám...Přeji Ti krásné dny a užívej si léta na vaší krásné zahrádce.

      Vymazat

Děkuji za vložené komentáře a přeji příjemný den.