POKUD JSTE VLOŽILI KOMENTÁŘ A NEZOBRAZIL SE, TAK MOŽNÁ SPADL DO SPAMU. KOMENTÁŘE PRAVIDELNĚ KONTROLUJI A POKUD TAM TAKOVÝ NAJDU, TAK JEJ HNED ZVEŘEJNÍM. DĚKUJI A PŘEJI KRÁSNÉ DNY.

26 září, 2023

Hluboká nad Vltavou

Cílem naší další prohlídky bylo městečko Hluboká nad Vltavou, kde jsme se chtěli naobědvat a pak pokračovat na zámek. Od zoologické zahrady jsme se vydali pěšky podél Munického rybníka do města. Auto zůstalo na parkovišti před zámkem Ohrada, kde jsme měli zaplacené parkování na celý den.

Cesta vedla krásnou alejí
Munický rybník

Přívoz od města k ZOO

Na rybníku jsou lysky černé a přelétají tu i volavky popelavé
Volavka přilétala až k nám...

Na vymleté cestě bylo vidět,
 že se tu asi před pár dny musely valit pořádné proudy vody.

Na prohlídku zámku je dobré si zakoupit  vstupenky online předem. Je zakázáno fotografování a natáčení interiérů, mazlíčky je třeba nechat venku.

Do této zahrady jsme se nedostali. Byla zavřená.

Po projití části okolí zámku jsme se vydali k přístavu

Dopluli jsme zpět k Ohradě a ZOO

Zámek Ohrada a čekala nás cesta zpět ...
Penzion Dvůr, Obora, kde jsme byli  ubytovaní
Venku bylo docela příjemné posezení.

1. Nádherné fotky z nádherných míst,není co dodat Jaruš....

1. Evi moc děkuji. Přeji Ti krásné ještě slunečné dny.

2. Járo, také jsme s manželem na Hluboké byli, ale je už to nějaký ten pátek. Nahoru jsme vyjeli místním výletním autobusem, zpátky jsme šli po svých. Zámek je nádherný, moc se nám tam líbilo. Měj se hezky, díky za fotky 😉😊

1. Evi, vím že zámek je uvnitř úžasný, ale my jsme neměli zakoupené vstupenky dopředu a tak jsme se na prohlídku nedostali. Byli jsme tam s vnoučaty před sedmi roky a to jsme si ty krásné interiéry prohlédli. Tentokrát už byly všechny prohlídky na odpoledne vyprodané. Byly tu hlavně zájezdy cizinců, rozdělených do několika skupin. Navíc už je to teď mimo sezónu a skončili provázející studenti.

3. Milá Járo, taky jsme hodně dříve, za mlada, chodili na prohlídky zámků, dnes spíš projdeme zahrady a nebo vylezu na nějaký ten hrad, ale ty dlouhé komentované prohlídky? bolí mě brzy záda.Ta plavba lodičkou je dobrý nápad!!!
    Fotky od rybníka se mi líbí moc, Hluboká - to je klasika. Já tam mám moc ráda ty rázovité vesničky okolo a vzpomínám na Dášku/Cestou necestou, bydlí kousek odtud.
    Jiřina z N.

1. Jiřinko, máš pravdu. Ty komentované prohlídky jsou mnohdy opravdu dlouhé, většinou hodinové. Hlubokou uvnitř jsme si prošli před sedmi lety, tak že vím že je to uvnitř opravdu nádherné. Tehdy jsme tam byli celá rodina, kdy jsme byli společně na dovolené v Soběslavi a měli jsme pronajatou chatu na Švadlačkách.

4. Jojo)))Hluboká je jen jedna a je nádherná. I okolí je moc hezké.
    Díky za sdílení. Eva

5. Anonymní26/9/23 20:45

Le.zarts
    Krásné místo, monumentální architektura!

1. Ano. Renatko, je tam krásně. Také jsme si to užívali. jen je škoda, že po bouřce s přívalovým deštěm byly části zahrad uzavřené.

6. Jarunko moc hezké fotečky také jsem tam byla Hluboká je krásná přeji hezké dny a plno foteček

7. Také jsem na Hluboké byla ale je to už hodně dlouho.Je krásná.Moc hezké fotečky Jaruško.Hezký den.❤️

1. Hluboká nezklame...Byla jsem tam už asi počtvrté.. Měj se moc hezky.

8. Járo, moc ráda jsem se podívala a tvé fotky a zavzpomínala na náš loňský podzimní pobyt, který se vydařil opravdu úžasně. Snad vyjde i ten letošní, i když míříme úplně jinam...
    Přeji příjemné dny, Helena

1. Helenko moc děkuji. Přeji Ti aby se vám letošní pobyt vydařil. Ještě má být hezky.

9. Parádní fotky Jaruško. Zámek i okolí krásné. Jako holka jsem byla v těchto místech pomalu každý rok. Prima den ⚛ ღ ♥

10. Anonymní27/9/23 09:42

Krásné fotky!
    Hanka bavi-mne-to

11. Krásné fotky, ale zase - na Hluboké se asi "škaredé" fotky nenafotí, že. ☺ Je to zámek, který chce většina turistů vidět, tak dobře, že jste si to prohlédli zvenku. Při naší poslední návštěvě jsme také zjistili, že se do zámku asi nedostaneme, tak jsme zvolili zámek Kratochvíle a nelitovali jsme. Určitě tam bylo méně lidí, zahrada je tam pěkná a restaurace měla dobrou nabídku, tak co si na dovolené přát? Je fakt, že my máme zájem o prohlídkový okruh, 50 minut se mi nezdá moc a také máme své problémy. Pokud člověk zvládá chodit "po venku", tu hodinku na zámku také zvládne. Od nás je to daleko a když tam jsme, to je "svátek". 😉 Těším se na další fotky.

1. Hani škaredé fotky se dají pořídit vždycky...Také jsem jich plno vyházela. Jinak je rozdíl, jestli hodinu chodíš v přírodě, kde je dostatek prostoru a vzduchu nebo uzavřenými prostorami s cizími lidmi...Přeji Ti krásné dny ve zdraví.

12. Krásné fotky,. Tam se mi moc líbilo a škoda, že se nesmělo fotit v interiérech.

1. Maruško máš pravdu, ale to je poslední dobou na více zámcích. Ono to mnohdy ruší výklad průvodce i ostatní návštěvníky, někde je to povoleno, ale za poplatek. Měj krásné dny.

13. Járo, pěkná procházka kolem rybníka. Já na Hluboké byla před mnoha a mnoha lety, takže jsem se ráda koukla i na fotky zámku.
    Měj se fajn

14. Staňo, my jsme tam byli před sedmi lety. Tehdy jsme šli i na prohlídku zámku. Tentokrát bylo vyprodáno do konce otevírací doby a tak jsme si aspoň prošli okolí a město. Další den už jsme měli naplánovaný výlet zase jinam. Děkuji za komentář a přeji ti krásný den.

15. Kouzelné fotečky ,parádní dovolená ♥

16. Moc hezké fotky Jaruško, od té doby co jsem viděla ty předešlé ze ZOO , tak vzpomínám na strom u rybníka , sbírali jsme tam tvrdé plody podobné zvonkům. U ZOO se prodávali i z tohoto plodu přívěsky ♥

1. Květuško moc děkuji. Tak my jsme tam žádné takové plody neviděli. Možná už byly posbírané. Děkuji a přeji Ti hezké dny.

Děkuji za vložené komentáře a přeji příjemný den.