POKUD JSTE VLOŽILI KOMENTÁŘ A NEZOBRAZIL SE, TAK MOŽNÁ SPADL DO SPAMU. KOMENTÁŘE PRAVIDELNĚ KONTROLUJI A POKUD TAM TAKOVÝ NAJDU, TAK JEJ HNED ZVEŘEJNÍM. DĚKUJI A PŘEJI KRÁSNÉ DNY.

10 září, 2023

Na motýlím keři

Babočka paví oko
Dlouhozobka svízelováNafotit tento druh motýla dá docela práci, protože je neustále v pohybu a mává křídly a jen sosáček se zapichuje do květů a saje nektar.





Tady se objevily dlouhozobky svízelové  dokonce dvě najednou.



Pro "kolemjdoucí" jsem asi vypadala jako cvok, který skáče kolem keře...
Příště už bude zase jeden výlet, ale to až za pár dní...

28 komentářů:

  1. Jaruško, krásně jsi nafotila motýli, musela jsi být trpělivá a mrštná. Dlouhozubec 👍

    OdpovědětVymazat
  2. Krásné fotky Jaruš,tomu říkám fotografické umění,paráda.....

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evi děkuji moc. Neměla jsem s sebou lepší objektiv, ale i tím menším jsem přece jen něco nafotila. Měj se pěkně.

      Vymazat
  3. Anonymní11/9/23 05:35

    Fascinující podívaná!
    Jaro, děkuji a zdravím. Helena
    https://sincerehelena.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helenko moc děkuji a přeji ti krásný den.

      Vymazat
  4. Motýlí keř je téměř záruka, že tam bude co fotit. Jsi trpělivá a záběry jsou super.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji. Mám jeden malý u domu, letos odsazený. Jinak chodím "lovit"fotografie jinam. Měj se moc hezky.

      Vymazat
  5. Anonymní11/9/23 10:24

    Lezarts
    To byl pěknej nával, báječná příležitost, pro fotografku!!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji za pochvalu a přeji krásný den.

      Vymazat
  6. Odpovědi
    1. Maruško moc děkuji. Přeji ti krásné poslední letní dny.

      Vymazat
  7. Nádherné fotky Jaruško. Mám na lodžii miniatury motýlího keře, letos kvetl, ale ten žár ho doslova spálil. Už jsem ho ostříhala a už obráží. Prima večer ⚛ ღ ♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Leni děkuji. Také jsem si keř odsadila tak uvidím příští rok, jak naroste a kolik se tam objeví tvorečků. Měj se moc hezky.

      Vymazat
  8. Nejvíc mě zaujala dlouhozobka ... Zachytila jsi ji výborně. Dlouho jsem o ní neměla potuchy, až když jsme měli balkon osázený květinami - hlavně muškáty. A když se dám do sázení, tak toho byl plný balkon ☺. Začaly tam lítat dlouhozobky, chvíli trvalo, než jsem zjistila, co to vlastně je. Možná se Ti ve volné přírodě fotily lépe, protože odhrnout záclonu a řešit odlesky oken a fotit, znamenalo neúspěch. Teď už pár let na balkoně nepěstuji nic, mám záhonek pod balkonem a letos ani loni jsem dlouhozobku neviděla. Až tady u Tebe. 😃 Zblízka ta dlouhozobka nevypadá nijak vábně.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hani , děkuji za komentář a přeji ti krásný den

      Vymazat
  9. Jaruško, ty motýlí keře jsou tutovka, že tam něco přiletí, ale není jisté, že fotky vyjdou, tobě se to daří. Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jiřinko, máš pravdu. Tam se vždycky najde nějaký motýl nebo včelka. Děkuji za komentář a přeji ti krásný den.

      Vymazat
  10. Mně se letos skoro vůbec nepodařilo vyfotit nějakého motýla. Ne, že by nebyly k mání, ale většinou fotky nestály za nic. Tobě se to podařilo bezvadně.
    Měj se hezky!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hani, ono se to někdy nedaří ani mně. Ono záleží na roční době, na počasí, na denním čase.Děkuji moc a přeji Ti krásné dny.

      Vymazat
  11. To je motýlků... krásné 🌼🌼

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jindřiško děkuji za komentář a přeji Ti hezké dny.

      Vymazat
  12. Parádní fotečky Jaruško ⚛ ღ ♥ Myslela jsem, že jsem komentovala, ale asi ne.

    OdpovědětVymazat
  13. Jaruško to je podívaná, díky Ti za ni, překrásné fotky ♥

    OdpovědětVymazat
  14. Moc hezké fotky Jaruško, já motýly nedokážu vyfotit, než zamířím ,tak uletí ♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Květuško, ono to chce trpělivost a mít také možnost přiblížení. Děkuji a přeji Ti krásné dny.

      Vymazat

Děkuji za vložené komentáře a přeji příjemný den.