POKUD JSTE VLOŽILI KOMENTÁŘ A NEZOBRAZIL SE, TAK MOŽNÁ SPADL DO SPAMU. KOMENTÁŘE PRAVIDELNĚ KONTROLUJI A POKUD TAM TAKOVÝ NAJDU, TAK JEJ HNED ZVEŘEJNÍM. DĚKUJI A PŘEJI KRÁSNÉ DNY.

02 března, 2024

Procházka ještě z února.

 21. února 2024... 

...slunečné odpoledne. Postarala jsem se o manžela a připravila vše co potřebuje a mohla jsem na dvě až tři hodiny vyrazit ven na procházku.

Šla jsem přes louky z ulice Na Poustce




Také takto celkem necitlivě, lze opravovat chalupu...
Takto dopadl jeden z křížů v ulici Ke Koupališti

Kříž v ulici Šluknovská

Trať od Šluknova
Bývalá fara, později mateřská školka, dnes sklad. 
Budova necitlivými opravami  ztratila původní vzhled.
Kaple Alžběty Durynské
Kaple je zamčená a tak jsem nahlédla okénkem ve dveřích.
V Mandavě bylo hodně vody.
Ještě jeden křížek a další fotky nechám na příští příspěvek.
Šla jsem dál, ale to zase příště...

36 komentářů:

  1. Jaruško, ta školka je v D.Křečanech? je mi dost povědomá. Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano, hned za přejezdem vedle bývalé školy.

      Vymazat
    2. Tak tam jsem vodila dceru od jejích 2,5 roku a vedle do Bytexu šup do práce. Na rohu byla mlékárna a tam jsme si něco cestou z práce a ze školky koupily.
      Jiřina z N.

      Vymazat
    3. Jiřinko ten obchod co byla mlékárna, stále funguje. Nedávno jsem tam kupovala pití...Do těch míst chodím, abych Ti připomněla místa, která znáš a také abys porovnala to dříve a nyní...Děkuji za komentář a přeji Ti krásné dny.

      Vymazat
  2. Měla jsi Jaruško pěknou procházku, krásné fotky. Člověk by ani nevěřil, že je to focené v únoru. pa hezký večer ⚛ ღ ♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Leni máš pravdu. Sice bylo chladno ale jink docela fajn. Mě žádné počasí neodradí, abych nenachodila ty svoje kilometry. Děkuji ap řeji Ti krásné jarní dny.

      Vymazat
  3. Járo, to předjaří je cítit z každé fotky!
    Díky za každý takový den. Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helenko děkuji za milý komentář a přeji Ti krásný den.

      Vymazat
  4. Každá procházka s Tebou mne baví !
    Klidnou neděli, Járo !
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hani moc děkuji a přeji Ti krásné dny v pohodě a ve zdraví.

      Vymazat
  5. Anonymní3/3/24 10:23

    Lezarts
    I tak může někdo zhyzdit krásu původní architektury. Je s podivem, že to bylo povoleno?!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Renatko, oni se asi nikde neptali. Pokud není dům památkově chráněný, tak si to lidi můžou upravit jak chtějí. Není to v památkové zóně...i když na takové púpravy by mělo být také stavební povolení, pokud se mění velikost oken., Vím, jaké jsme měli popotahovačky kvůli tomu, že jsme nechtěli při rekonstrukci bytového domu dát nová "vyklápěcí okna", ale chtěli klasická, bytová. Nakonec na stavebním úřadu zjistili, že s těmi klasickými okny je dům mnohem hezčí, tak nám povolení dali. .

      Vymazat
  6. Jaruško, opět pěkná jarní procházka. Sice ještě nic nekvete, ale ty přesto dokážeš najít námět pro svůj foťák. Třeba se ty zničené kříže jednou dočkají opravy. U nás pod zahradou zmizela malá Boží muka a už jsem myslela, že se nevrátí a ona se vrátila na místo po několika letech. Moc se mi líbí ta kaple. Hezkou neděli a těším se na pokračování.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Maruško moc děkuji za milý komentář. Přeji Ti moc krásné jarní dny i když asi paní Zima se ještě ozve. Měj se moc krásně.

      Vymazat
  7. Nádherné fotečky Jaruško a moc super výlet.(◕‿◕) (❁´◡`❁)Hezkou neděličku přeji♥♥♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ivetko to byla jen procházka okolím města, hlavně jsem šla hledat jeřáby popelavé, protože jsem je viděla, když přilétali. Děkuji a přeji prima dny.

      Vymazat
  8. Járo, ne každý má pro rekonstrukci cit, také se divím, že tahle přestavba byla povolena. Moc se mi líbí fotka s barevným živým plotem, pro tohle období obzvlášť příjemný pohled 😊🙂

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evi máš pravdu. Já mám hlavně ráda ty procházky přírodou, jen teď mám vymezený určitý čas, kdy se musím vrátit domů...no snad bude líp. Přeji Ti krásné dny a děkuji za komentář.

      Vymazat
  9. Jaruško tak to jsi měla fajn procházku, mě nejvíc pomáhá les. Pozdravuju, Lenka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Leni, také mi pomáhá příroda i les, ale jsou tu teď přemnožení divočáci a vlci a tak se sama do lesa jít bojím. Krásné tvořivé dny Ti přeji, Leni.

      Vymazat
  10. Jaru, pěkná procházka. Líbí se mi fotky s mraky - to je přesně nebe, které mne láká ven.
    Měj se pěkně

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Stáňo moc děkuji za milý komentář. Ano takovou oblohu mám moc ráda. Přei Ti krásné a pohodové dny.

      Vymazat
  11. Jaruško, ráda jsem se prošla, krásné fotografie. Měj pohodové dny.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marti moc děkuji ap řeji Ti krásné jarní dny.

      Vymazat
  12. Hezká procházka Jaruško, hezký den...

    OdpovědětVymazat
  13. Procházka je to pěkná, tedy pěkně zdokumentovaná a znám to, ne vždy se nám na trase všechno líbí, ale někdy si říkám, kdyby ti lidé šli kolem našeho, také by se jim všechno nelíbilo. Na této procházce se mi líbí, že svou náplní je pestrá, vůbec ne jednotvárná a je to člověkem obydlená krajina. 😉
    Ať se daří a počasí přeje.

    OdpovědětVymazat
  14. Jaruško, krásné fotky 👍👍👍, díky kterým jsem se prošla místy, která znám a kudy jsem chodila.
    Měj hezké dny. 🍀

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Alenko moc děkuji. Přeji Ti krásné jarní dny ve zdraví a pohodě.

      Vymazat
  15. Opět nádherná procházka a úžasné fotky ♥

    OdpovědětVymazat
  16. Moc hezké fotky, u nás po obědě bylo zemětřesení, hrozné dunění, měla jsem z toho špatný pocit ♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Květuško, o tom zemetřesení jsem teď slyšela v televizi. Hlavně že jsi v pořádku. Děkuji za komentář a přeji Ti krásný den.

      Vymazat
  17. Krásné záběry.. ...jako vždy od tebe)))

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vložené komentáře a přeji příjemný den.