POKUD JSTE VLOŽILI KOMENTÁŘ A NEZOBRAZIL SE, TAK MOŽNÁ SPADL DO SPAMU. KOMENTÁŘE PRAVIDELNĚ KONTROLUJI A POKUD TAM TAKOVÝ NAJDU, TAK JEJ HNED ZVEŘEJNÍM. DĚKUJI A PŘEJI KRÁSNÉ DNY.

22 května, 2024

Na výstavu do Děčína

 20. května 2024

Zcela náhodou jsem zjistila, že se v Děčíně opět konala soutěž flóristů v aranžování květin v rámci akce "Děčínské slavnosti". Hned další den ráno jsem jela do Děčína  podívat se na výstavu i když jsem měla obavy, jestli po nedělní večerní bouřce s kroupami, bude ještě na co koukat...a bylo! 

Labe a zámeček Nebíčko na Pastýřské stěně.
Zámeček Nebíčko na Pastýřské stěně.
Moje cesta vedla do terasových zahrad zámku.


Loni byla výstava v těchto místech, ale letos tu nebyla. 


Šla jsem nahoru k zámku. Pávi se zrovna předváděli před pávicemi a bylo na co koukat...
On se snažil, tančil, šustil peřím a ona...jako by ho ani neviděla.
Chvíli jsem je pozorovala, fotila a pak pokračovala dál na zámecká nádvoří.

Nazdobené jsou obě kašny, kudy protéká voda a  nazdobený je i most.
Potěšila jsem se tou krásou.



Část výstavených aranží tu ještě byla na zámeckém nádvoří 
a některé jsem stihla nafotit.
Jen že sem přijížděli studenti a postupně naaranžované květiny nakládali 
do auta a odváželi....
 Tady už je část výstavy.
















Myslím, že část naaranžovaných děl už byla odvezena, protože zrovna ta díla, 
která byla uvedená na FB stránkách, už jsem tu nenašla.




Dlouhá jízda je v lešení...opravy probíhají.


Kompletními opravami prochází i Růžová zahrada
Pohled na Nebíčko ze zámeckého nádvoří


Turisté z  Německa neskrývali obdiv.
Tento Němec chtěl vytrhnout  pávovi pero, ale jak se ho jen dotkl,
 se zlou se potázal. Páv na něj prudce vystartoval a svoji "pýchu" si ubránil...
I já jsem se ozvala slovy: " No to snad nemyslíte vážně!!!" U nich by si to určitě nedovolil. Něco takového může napadnout jen hlupáka. 





Od zámku jsem se vydala tentokrát cestou do Tyršových sadů.




Obloha se začala zlověstně zatahovat a musela jsem si pospíšit na nádraží...




Než jsem došla na nádraží,  tak mraky někam odpluly Labským kaňonem...
Byl čas vrátit se domů a i když jsem tentokrát byla na výletě sama,
 přesto jsem si ho užila. 

32 komentářů:

  1. Anonymní22/5/24 21:13

    Zajímavá akce a líbí se mi fotky páva.
    Eva http://es-ideas.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  2. Ahojky Jaruško, dobře jsi udělala, že jsi jela.Parádní fotky. Bylo na co koukat. Velká krása.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Leni, byla škoda, že jsem se i výstavě dozvěděla pozdě a už jsem neviděla všechno. I tak byl výlet pro mě příjemné odreagování.

      Vymazat
  3. Anonymní22/5/24 21:28

    Lezarts
    Nejatraktivnější dekorace - páv:-))). Určitě by bylo na výstavě k vidění hodně krásy. Ještě si vybavují, tvojí loňskou reportáž.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pávi se tam předváděli dva a oba byli nádherní. Jejich tanec před pávicemi, šustění peřím, to bych mohla pozorovat dobu...jsou tu přes léto, na zimu je stěhují do kryté voliéry v ZOO na Pastýřské stěně. V létě jsou u zámku a přenocují pod mostem, kde mají krmení i posezení.

      Vymazat
  4. Jaruško, to ti chválím, že ses tam zas rozjela. To byla akce Libverdy? Připomněla jsi mi květen 1966 - moje maturita v Dc. Jo, to se tehdy na zámek jen tak někdo nepodíval!
    Hezky nafoceno, jako u tebe vždy. Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano, byla to akce Libverdy. Myslím, že to jsou maturitní práce studentů (praktická zkouška) a bývá to každoročně spojené s městskými slavnostmi. Škoda, že jsem o tom nevěděla dřív.Jela bych tam určitě dřív. Děkuji za komentář a přeji Ti krásný den.

      Vymazat
  5. Jaru, hezké fotky, jak květinových aranží, tak zámku. Tam jsem nebyla, tak jsem se na něj ráda koukla.
    Hezký den

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. My jsme s manželem.jezdili do Děčína hodně často a máme to tam i v okolí opravdu prochozené. Jen že co je manžel nemocný, tak už musím jezdit buď sama nebo najít někoho, kdo by chtěl jet také. To už ale není ono. Děkuji za komentář a přeji Ti krásný den.

      Vymazat
  6. Járo, moc děkuji za nádherné fotky! Mám to u zámku díky tobě moc ráda, i když zatím jen na fotkách. Ten páv se tedy snažil a ten pán... Neuvěřitelné, co někoho napadne!
    Měj příjemný den. Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helenko, je to tam opravdu krásné a mám to tam ráda. Až bude opravená Růžová zahrada, tak to bude teprve super. Ale ono je krásně i okolí i když vystoupat vždy na ty kopce je už i pro mě dost náročné. Ale zatím to "dávám". Děkuji a přeji Ti krásný den.

      Vymazat
  7. Pěkný výlet jsi si udělala a podle fotek jsi si ho užila. Zbytek výstavy je pěkný a škoda, že ta krása vydrží krátkou dobu. Pávy jsi krásně zachytila. Měj se fajn.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Večernice, mě spíše mrzelo, že jsem o ní nevěděla dřív a mohla jsem stihnout i ta jiná díla, která už byla zřejmě odvezena, protože na FB byla nafocená, ale na nádvoří zámku ani v zahradách už jsem je nenašla. Měj se hezky.

      Vymazat
  8. Musím přiznat, že se mi město Děčín začíná líbit - moc pěkné fotky!!! - Floristickou akci jsem sledovala na FB z důvodu rodinné "zainteresovanosti" a jsem ráda, že mohu vidět i další "výtvory"! Super!! Přeji hezký a klidný den.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děčín je fotogenický, hlavně podél Labe, zámek, zámecké zahrady a krásné je i okolí města. Musím však přiznat, že jsou tam také místa, kam bych nešla ani náhodou...Měj se moc hezky.

      Vymazat
  9. Járo, nádherné fotky z Děčína, který mě díky tvým příspěvkům hodně láká. Je dobře, že jsi vyrazila na parádní výlet, ze kterého se můžeme těšit i my. Měj se hezky, pá 😀

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evi, moc děkuji. Jela jsem hlavně na tu výstavu. Škoda, že už nemůžu jezdit s manželem, který už to nezvládá. Ale zase je rád, když je sám doma a může si pospávat.

      Vymazat
  10. Moc pěkná floristická akce. A ti pávi ♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Šárko moc děkuji. Pávi byli úžasní , to je fakt. Pozorovat jejich milostný tanec, to byl zážitek. Měj se pěkně.

      Vymazat
  11. Překrásné
    https://klubumelcu.blogspot.com/2024/05/vyhlaseni-jarni-vyzva-1-2024.html?m=0

    OdpovědětVymazat
  12. Jaruško pávice zájem o předvádění neměly, já jsem nadšená, nádhera, krásné fotečky ♥

    OdpovědětVymazat
  13. Jarunko to jsou krásné fotečky zdravím .

    OdpovědětVymazat
  14. Jaruško, to jsou opravdu skvostné fotky. Také jsem si už kolikrát všimla, že pávice dělají oprsklé, když se pan natřásá.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Maruško, je to opravdu legrační, ale asi je potřeba dělat drahoty že? Ať se jich předvede, co umí!!!

      Vymazat
  15. Dálší parádní fotky a výlet Jaruško ♥

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vložené komentáře a přeji příjemný den.