POKUD JSTE VLOŽILI KOMENTÁŘ A NEZOBRAZIL SE, TAK MOŽNÁ SPADL DO SPAMU. KOMENTÁŘE PRAVIDELNĚ KONTROLUJI A POKUD TAM TAKOVÝ NAJDU, TAK JEJ HNED ZVEŘEJNÍM. DĚKUJI A PŘEJI KRÁSNÉ DNY.

24 května, 2024

Detaily z louky

Při ranních toulkách loukami hledám mnohdy v trávě objekty pro focení a to si opravdu užívám. Takové chmýří s rosou, tu a tam brouček, muška nebo motýlek...To vše mi dokáže příroda nabídnout a tak jen pozoruji a cvakám...
Některé motýly znám, na některé si nevzpomínám na přesné názvy...brouci taktéž...


























A ještě něco ze záhonku před domem







a znovu na louku...
Šidélko 






...a ta očka...




Travařík kostřavový
Jetelovka manší
Vikev luční
Kropenatec jetelový

jetel horský







Okáč poháňkový
Okáč zední
Kropenatec jetelový
Okáč luční



Tiplice obrovská








Fotografií je hodně.
 Příspěvek jsem  omylem uložila sem, ale až se k tomu dostanu, tak jej přesunu na blog : "Příroda". Teď se mi nedaří jej zkopírovat a uložit tam.
Přeji vám příjemný víkend.

42 komentářů:

  1. Jsem ráda, že je tady! Ty detaily jsou nádherné! Mám moc ráda tvé fotky, Járo!
    Měj příjemný den. Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helenko moc děkuji a přeji Ti krásné dny.

      Vymazat
  2. Nádherné detaily květin a broučků, super fotky. Při dalším courání přírodou zase něco cvakni a pozor budeš mít ucourané špičky bot od rosy. Pěkný víkend přeje Večernice.

    OdpovědětVymazat
  3. Tak to je nálož a stojí za to si fotky prohlédnout.
    Hezký den, Járo !
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  4. Hezký víkend Jaruško, parádní fotečky. Na louce to žije. Super ⚛ ღ ♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Leni moc děkuji. Občas ty komentáře spadnou do spamu, ale já jsem je nemohla zkontrolovat dřív, protože po páteční nebo sobotní bouřce, kdy tu někde blízko uhodilo, nám tu v celé části města nešel pevný internet a v mobilu funguji přes svoji wifi a tak jsem také byla mimo...Zlobilo to ještě včera, ale to zřejmě kvůli zkouškám a opravám. Snad už to teď bude v pořádku. Měj se moc hezky.

      Vymazat
  5. Teď jsem napsala komentík a on je fuč asi ho najdeš ve spamu Jaruško ⚛ ღ ♥

    OdpovědětVymazat
  6. Jaruško, divím se, že tě ještě nikdo neoslovil, abys nafotila hmyz nebo luční kvítí pro nějaký atlas. Je to krásná plejáda hmyzu od Rbk.
    Hezké dny s foťákem na loukách. Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jiřinko moc děkuji. Těší mě, když se fotky líbí, Jen jsem je všude nestačila popsat.

      Vymazat
  7. Ahoj Jaruško, tak to jsou úžasné fotečky jsi velká šikulka, já koupila manželovi drahý fotoaparát a tak tam leží ani jednou ho nepoužil.

    OdpovědětVymazat
  8. Krásný večer Jaruško obdivuji Tvé fota, krása, krááása ♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Danučško moc děkuji a přeji Ti krásné dny.

      Vymazat
  9. Ahoj Jaruško paráda zase, můj manžel dělá křížovky, já už mu říkala o tobě jak to nenajde ve svých encyklopedich že u tebe jo :) No u nás doma je to jak v knihovně žádná normální kniha jen slovníky a encyklopedie. Hezký víkend přeju.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Romanko, to mě těší, když fotky ještě někoho i potěší. Děkuji a přeji ti krásný den.

      Vymazat
  10. Super!! Takové fotky mám ráda a tyhle se povedly!! Podobné snímky člověk často udělá při svých každodenních pochůzkách a nemusí kvůli nim cestovat po světě, stačí se jen dívat kolem sebe. Moc hezké!! přeji hezkou neděli.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji. Přeji krásné dny a dobré světlo. Krásné dny přeji.

      Vymazat
  11. Jaruško, nádhera, kochám se. Fotky by se hodily do nějaké publikace o přírodě, je to krása. Měj hezkou neděli.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marti moc děkuji a přeji Ti příjemné dny.

      Vymazat
  12. Nádherné detaily Jaruš,moc se mi líbí,příroda je velká kouzelnice.🌷🐞

    OdpovědětVymazat
  13. Járo, opět krásné fotky. Moc se mi líbí fotky odkvetlých pampelišek, je to vděčné téma, ale musí se to umět, a ty umíš 😀

    OdpovědětVymazat
  14. Jaru, krásné detaily z louky. Moc se ti fotky povedly.
    Hezký den

    OdpovědětVymazat
  15. Já trochu rozvinu komentář od Jiřinky - už dříve jsem Ti napsala, že z Tvých fotek by se dala uspořádat výstava. Jen bych to trochu poopravila, nemůžeme čekat, že nás někdo osloví, to bychom se načekali jako ta panenka v koutě. Je jiná doba, kdy je lepší vyrukovat s tím sami. ... Kolikrát jsem četla, že někdo nemá o čem psát, nemá materiál na blog. Tady je vidět, že i odkvétající pampeliška, kvetoucí borovice nebo obyčejný brouček může být krásně zvěčněn, jen je třeba to focení trochu umět a mít vhodný foťák. Důležité je to, aby byl člověk všímavý a vnímal okolí.
    Přeji další krásné fotoúlovky. 😊

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hani moc děkuji za milý komentář. Ono to není o nějakém "sezení v koutě" a nejsi první, kdo mě k výstavě pobízí, ale pořádat takovou vlastní výstavu je dost velká investice, aspoň pro mne - důchodkyni, ano. Musí se nechat vytisknout fotky ve velkém formátu - aspoň A2, nebo větší, což jedna fotka při použití kvalitního fotopapíru, barev, vnější úpravy, práce tiskaře a poštovné, to vše vyjde téměř na tisícovku za jednu fotografii. Na kompletní výstavu je jich potřeba aspoň 15 - 20 kusů, aby to stálo za to. K tomu je potřeba nakoupit rámy, které se k jednotlivým fotografiím hodí, což také není zrovna laciné, dál je potřeba pronajmout výstavní prostory - musí se zaplatit světlo, instalace výstavy. Zajistit vernisáž, což obsahuje nějaké pohoštění pro první návštěvníky + je nutná i propagace výstavy.. Ona to vůbec není laciná záležistost.To bych musela sehnat nějaké sponzory, což by tady nebylo vůbec jednoduché a platit si všechno sama a z vlastních úspor...to by byly zbytečně vyhozené peníze, které můžu použít jinak a užitečněji, zvláště teď, když je manžel nemocný a je potřeba mít peníze raději v záloze na případnou nutnou léčbu, než je vyhazovat za... pro mě zbytečnou, výstavu. Moc děkuji za povzbudivé komentáře a pokud se fotky líbí, tak mě to vždy potěší. Měj se moc pěkně.

      Vymazat
  16. Nádherné záběry, velký obdiv!!!

    OdpovědětVymazat
  17. Tak jsem se zase pokochala tvojí krásou Jarunko moc děkuji ****************

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Beru, moc děkuji za komentář. Přeji ti super dny.

      Vymazat
  18. Jaruško, kochám se kochám. Ty prostě umíš. Příroda ve tvém podání je kouzelná.

    OdpovědětVymazat
  19. Nádherné snímky detailní záběry ♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Louky, to je moje. Po ránu je tam nádherně

      Vymazat
  20. Moc povedené a krásné fotky, Jaruško 🍀😊

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vložené komentáře a přeji příjemný den.