POKUD JSTE VLOŽILI KOMENTÁŘ A NEZOBRAZIL SE, TAK MOŽNÁ SPADL DO SPAMU. KOMENTÁŘE PRAVIDELNĚ KONTROLUJI A POKUD TAM TAKOVÝ NAJDU, TAK JEJ HNED ZVEŘEJNÍM. DĚKUJI A PŘEJI KRÁSNÉ DNY.

22 července, 2024

Výlet s přáteli - pokračování

Opustili jsme Šaunštejn a vydali se k Malé Pravčické bráně.
Cesta je tu přístupná, ale ten les...
Ani se nedivím, že Křivoklátsko nechce být národním parkem.
Vystoupali jsme další schody.
Malá Pravčická brána


Jedna společná z Jitčina mobilu
Byl to hezký výlet i když docela náročný.


54 komentářů:

  1. Prima,jeden rytíř ochránce . Ze společný fotografie sala pohoda. Výlet krásnym koutem naší malé země podle fotografií parádní.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marti, hlavně už jsme měli za sebou plno schodů v tom docela horkém dni, ale humor nás neopustil.

      Vymazat
  2. Jarunko moc zdravím fotečky super a výlet se vám vydařil děkuji nebyla jsem tady delší dobu byla u nás bouřka tak mi odešel počítač už to mám dobre šlehlo to kousek od nás i sousedí měli poruchu někomu to odešlo napájeni na internet i mne shořela napájeci krabička muselo se to předělat opatruj se vtom vedru .

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Bětuš, mně vedra nevadí. Je léto. Musí se víc pít a udržovat se ve stínu...i na výlety jezdíme jak vidíš. Měj se hezky.

      Vymazat
  3. Krásný výlet Jaruško,děkuji za pokoukání 🥰

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já děkuji za komentář. Přeji hezké dny.

      Vymazat
  4. Anonymní22/7/24 19:42

    Opět zajímavé foto z krásného místa. Vydařený turistický výlet )))
    Eva http://es-ideas.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano Evi, bylo to super. Tento víkend pojede patra do Jičína. To ale s nimi nepojedu. Mám jiný cíl...Malá Morávka a Karlova Studánka.

      Vymazat
  5. Járo, pěkné záběry z dobrého výletu. Schody dělají hezké nohy a posilují fyzičku na další výletování. Pohodové dny přeje Večernice.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Večernice děkuji. Já jsem na schody zvyklá. Bydlíme ve třetím podlaží bez výtahu a někdy je vyběhnu i desetkrát denně...ty přírodní jsou jiné, náročnější...😂děkuji a přeji prima den.

      Vymazat
  6. Jaruško, ono chodit v tom horku v borovém lese není jen tak.A ty schody,, ale zvládly jste to a jste opravdu dobré! Já jsem tam byla naposledy přesně před 4 roky. A taky bylo horko.
    Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jiřinko, tam už dávno není borový les, ale smíšený a hlavně tam bylo hodně suchých smrků různě popadaných. Lesy se tam hodně mění a mám dojem, že dokud to nebyl NP, ale CHKO, tak to bylo v mnohem lepším stavu než teď. Děkuji a přeji Ti krásný den.

      Vymazat
  7. Járo, děkuji za fotky z míst, kam se už dlouho chystám!
    Je vidět, že jste skvělá parta, přeji ještě hodně takových výletů!
    Moc tě zdravím, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helenko děkuji. Užili jsme si to, to je pravdá oni v sobotu jedou do Jičína a já se synem a vnukem v pátek do Malé Morávky. (Jeseníky). Měj se hezky.

      Vymazat
  8. Krásný výlet to byl - i když trochu náročný. Ale když je dobrá parta, tak je to OK.
    Měj se hezky !
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hani děkuji. Super parta je velké plus. Měj se pěkně.

      Vymazat
  9. Na společné fotce vypadáte hodně spokojeně :)
    Hezký den

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ...také jsme byli. Děkuji a přeji krásné dny.

      Vymazat
  10. Járo, další náročný výlet, ale podle fotky vám dobrou náladu nevzal. Určitě s nimi ještě nachodíš spoustu dalších km, mám za tebe radost. Užij si Jeseníky s rodinou a já se budu těšit na fotky, pá 😀😊

    OdpovědětVymazat
  11. Ahoj Jaruško,
    Moc pěkný výlet! Ale žádná snadná procházka....Vypadáte jako moc spokojená parta.
    --------
    Po kontrole blogu jsme se ještě zkoušeli na "Výlety a procházky" přihlašovat z několika zařízení a míst a mobilní sítě a požádala jsem další lidičky a taky o vložení testovacího komentáře. Žádnou hlášku jsme nezaznamenali.
    Můžeš to, prosím, ještě jednou vyzkoušet? Jestli se Ti chce... Děkuji :)
    https://vyletyprochazky.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Maruško, ono už to jde. Byl to asi momentální výpadek, jak jsi psala, že se to mělo za pár hodin opravit. Dnes už jsem se na blog dostala úplně bez problémů. Měj se moc pěkně.

      Vymazat
  12. Ahojky Jaruško, moc pěkný výlet jsi podnikla. Věřím, že to bylo náropčné a hlavně ta vedra. Fotky kouzelné ♥ ღ ☼

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Leni ono to ve skalách a v lesích není tak strašné jako v rozpáleném městě. Ve skalách se spíše udržuje chladno a vlhko a navíc ty lesy teď úžasné voní. Děkuji a přeji Ti krásný den.

      Vymazat
  13. Jaruško, jdu opačným směrem, ale to nevadí. Udělali jste si krásný výlet, i když opravdu náročný. Ale je fajn, že jste vrstevníci a máte jeden pro druhého pochopení. Mne by asi ten můj mladej uštval. Moc krásné fotky.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Maruško, já jsem byla s touto partou poprvé a věřím, že ne naposledy. Teď o víkendu jedu se synem do Jeseníků, ale další týdny...to se pak uvidí. Vše musím také přizpůsobit momentálnímu manželovu zdravotnímu stavu. Někdy je to dobré jindy horší...ale podle toho buď jedu nebo ne. Měj se moc hezky.

      Vymazat
  14. Anonymní24/7/24 10:39

    Lezarts
    Ani jsem netušila, že je i Malá Pravčická brána.
    Zdatná parta turistů👍

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Renatko, já už jsem u ní byla podruhé a je to místo, kam se před dvěma roky požár nedostal, tak že je volně přístupná. Děkuji a přeji Ti krásný den.

      Vymazat
  15. Jaruš, z toho příspěvku sálá radost, že jsi našla lidi, s kterými by se takto dalo chodit. Jen pozor v těch letních vedrech na takhle náročnou trasu.
    Ať se daří!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hani, ono to teplo v přírodě je úplně jiné než v rozpálených městech. Tato parta turistů je zkušená a vědí, co si můžou dovolit a co ne a všichni jsme senioři 70+, dokonce jedna turistka 80+...a zvládla to bez problémů. Nikam se nespěchá, jde se v pohodě a o tom to je. Měj se hezky.

      Vymazat
  16. Krásný, ale pro mě náročný terén, je dobře, že to zvládáš!!! Skalní útvary jsou úchvatné, pohledy do kraje také. Přeji mnoho dalších krásných výletů!!!

    OdpovědětVymazat
  17. I když výlet může být náročný, poskytne hodně nových poznatků.

    OdpovědětVymazat
  18. Ano. Ty stromy tam vypadají opravdu poněkud zběsile. Ale příroda málokdy tvoří úhledné věcí.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jen že takto zničené lesy tu nikdy nebyly. Vše je zničené špatným hospodařením v lesích. S přírodou jsem spjata po celý život a něco o tom vím.

      Vymazat
  19. Jaruško, opět další krásný výlet a pěkné fotky z něj. Měj pohodový víkend.

    OdpovědětVymazat
  20. Krásný výlet s přáteli,vždy se to zvládá i v náročných podmínkách lépe když je nás víc,podporuje jeden druhého.Vím to i z mých výletů.Ale zvládli jste to.Líbila se mi malá pravčická brána,kterou neznám.Přeji Ti i v těch horkých dnech další hezké výlety,opatruj se..

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evi máš pravdu, ale teď jsem byla v Jeseníkách a to mi teprve dalo zabrat...o tom až v nových příspěvcích. Měj se pěkně.

      Vymazat
  21. Parádní fotky, nádherná příroda. Tu malou bránu neznám...jako z pohádky.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je tam opravdu krásně. Díky s přeji krásné léto.

      Vymazat
  22. Ahoj Jaruško moc krásné fotečky já ráda chodím na tůry , my zas teď cestujem ještě 5.8 do Maďarska tak uvididíme jak bude tam. Přijede vnouček teď do Česka bez rodičů na dva týdny. Letos trochu cestujeme. Měj hezký zbytek léta a děkuji za komentíky.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Romanko, užijte si, co se dá, vždyť žijeme jen jednou. Měj se moc hezky a šťastnou cestu.

      Vymazat
  23. Jarunko moc zdravím krásné fotečky líbí se mi já tu budu mít ode dneška sestru přijede i z vnoučaty na týden ke mne pak tu mám vnuka a pak zase dcerku a přijede i snacha z Jihlavy ta od syna co mi zemřel bude tady také týden tak nejsem sama pak koncem srpna poletím do Bulharska s kamarádkou a jejím manželem přemluvili mne tak se i těším ..Přeji krásné léto a hodně foteček nafot..

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Bětuško moc děkuji a užívej si cestování i rodiny. Přeji Ti i krásný pobyt v Bulharsku. Měj se moc a moc hezky.

      Vymazat
  24. Krásný výlet děkuji za kuk Jaruško♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Květuško moc děkuji a přeji Ti krásné letní dny.

      Vymazat
  25. Krásný výlet, ale náročný, fotky suprové , ale to jsou všechny šikulko ♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nesme už junioři, ale nikam nespěcháme a výlety si užíváme. Jen se musí hlídat jízdní řády...

      Vymazat
  26. Moc pěkný výlet. V Českém Švýcarsku už jsem pár let nebyla, ale mám to tam ráda 😊

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vložené komentáře a přeji příjemný den.