POKUD JSTE VLOŽILI KOMENTÁŘ A NEZOBRAZIL SE, TAK MOŽNÁ SPADL DO SPAMU. KOMENTÁŘE PRAVIDELNĚ KONTROLUJI A POKUD TAM TAKOVÝ NAJDU, TAK JEJ HNED ZVEŘEJNÍM. DĚKUJI A PŘEJI KRÁSNÉ DNY.

15 září, 2024

Na Dymník

Poslední srpnový den, slunečno a docela teplo. Ani to mi nebránilo vyrazit odpoledne na Dymník. Když se nikam nespěchá, tak se i v teplém počasí taková příjemná odpolední procházka dá  zvládnout. 
Bývalý Bytex č.  2, nyní sklad náhradních dílů na nákladní automobily.
Sukova ulice je rozdělena potokem





Na vrcholu stojí Augustova věž z roku 1896

Bylo otevřeno, tak stačilo vystoupat 79 schodů.








Kamenný strom života.
Vlčí hora





Rybník Cihelna. Obloha se začala zatahovat.



Najednou se mi nad hlavou objevil balón.
Rychle klesal dolů a vypadalo to, že přistane na střeše...ale najednou začal stoupat.

Moje asi devítikilometrová vycházka skončila. Na další jsem se vydala ráno...

12 komentářů:

  1. Jaru, hezký výlet. Moc se mi líbí Augustova věž (mám rozhledny ráda) a výhledy z ní.
    Měj se pěkně

    OdpovědětVymazat
  2. Páni tolik km ,to už ani není procházka,ale sportovní výkon Jaruško 🥰 z fotografií je vidět, že procházka byla oku lahodící.

    OdpovědětVymazat
  3. Pěkný výlet podle fotek, ten kamenný Strom života mě hodně zaujal, to jsem ve svém okolí ještě neviděla!! Přeji krásný den.

    OdpovědětVymazat
  4. Járo, mám moc ráda tvé procházky! Krásná rozhledna a ty výhledy...
    Moc jsem si užila tvé krásné fotky!
    Přeji příjemný den. Helena

    OdpovědětVymazat
  5. Strom života, rozhledna a ty výhledy, to je nádhera. Zdraví Večernice.

    OdpovědětVymazat
  6. To Tvoje šlapání jsem si díky Tvým krásným fotkám moc užila.
    Klidný den!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  7. Anonymní16/9/24 09:37

    Lezarts
    Hezky jsi nám to nafotila!

    OdpovědětVymazat
  8. Jo, Jaruško, Dýmník, tam jsme se nachodili v sobotu na tancovačku a pak , v noci, těch km domů, to bolely nohy. Fotky ostré jako břitva. Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
  9. Járo, opět krásné fotky z parádní procházky. Výhledy potěšily oko a balón byl takovým bonusovým překvapením. Měj se hezky, přeji klidné dny 😉😊

    OdpovědětVymazat
  10. Jaruško zdravím, to jsou zase super fotky, nádherná procházka ♥

    OdpovědětVymazat
  11. Jarunko zdravím moc hezký výlet fotečky jsou krásné děkuji vždy mne potěšiš..

    OdpovědětVymazat
  12. Jaruško, tak to byla dlouhá vycházka. Parádní snímky jsi nafotila ♥

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vložené komentáře a přeji příjemný den.