POKUD JSTE VLOŽILI KOMENTÁŘ A NEZOBRAZIL SE, TAK MOŽNÁ SPADL DO SPAMU. KOMENTÁŘE PRAVIDELNĚ KONTROLUJI A POKUD TAM TAKOVÝ NAJDU, TAK JEJ HNED ZVEŘEJNÍM. DĚKUJI A PŘEJI KRÁSNÉ DNY.

10 září, 2024

Teplice v Čechách - část první.

 7. září 2024

Na další výlet s přáteli jsme se vydali vlakem do Teplic v Čechách. Z nádraží jsme vyrazili směr Doubravská hora, kde se nachází hrad Doubravka. Dříve jsme často s manželem přes Teplice v Čechách jezdili, ale nikdy nás toto město k výletu nezlákalo a neutěšený stav nádraží nás odrazoval. Teď je nádraží opravené a musím uznat, že je nádherné jak zvenčí, tak uvnitř.

 Stejně tak příjemně mě překvapilo toto lázeňské město.

Vnitřní výzdoba nádraží stojí za shlédnutí....Je to opravdový skvost.







Kostel sv. Alžběty Uherské. Velká okna věže nejsou zasklená. Uvažovali jsme zda je to schválně nebo zda jsou rozbitá...
Zajímavá socha koně.




Pamětní kašna přírodního teplého pramene. Voda je opravdu teplá, ale není pitná.

Koňská kašna


Tady je naše partička...

Prošli jsme městem a pokračovali dál na Doubravskou horu, 
ke zřícenině hradu Doubravka. 
Pokračování příště.

24 komentářů:

  1. Jaru, já v Teplicích zatím taky nebyla, tak jsem se ráda prošla s vámi. To nádraží je fakt nádherně opravené, zvlášť vnitřní výzdoby připomíná spíš nějaký zámecký sál než nádraží ;-)
    Hezký den a těším se na pokračování

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Stáňo moc děkuji. Máš pravdu, že ty stropy jsou opravdu úžasné, jak se na lázeňské město sluší...Děkuji za komentář a přeji Ti krásné dny.

      Vymazat
  2. Jaruško, krásný výlet. Nádraží je krásně zrestaurované a město Teplice v 'Cechách stojí Také za návštěvu. Moc pěkné fotky.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Maruško moc děkuji a přeji Ti pohodové dny. Doufám, že Ti deště neponičí zahrádku.

      Vymazat
  3. Teplice mám moc ráda. Těším se na tvoje pokračování.

    OdpovědětVymazat
  4. Jaruško, zatím jsme tam byla na výletě ( průjezdy se nepočítají ) 2x - jednou s kamarádkami vlakem ještě s rouškami a to bylo moc pěkné, všude tulipány a jiné cibuloviny v květu a podruhé letos - obojí procházka městem + botanická zahrada.Těším se na vaše vystoupání na kopec - je odevšad vidět. Partičku máte vyladěnou do všehoschopných seniorů. Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jiřinko moc děkuji za milý komentář. Jsem moc rád, že jsem se díky Jitce, která bydlí v sousedství mohůla dostat k tak prima přátelům, když už manžel kvůli zdravotnímu stavu nikde cestovat nemůže. Vyčistím si tak hlavu a je mi pak fajn.

      Vymazat
  5. Anonymní11/9/24 04:35

    Járo, ráda jsem omrkla Teplice tvýma očima a těším se na hrad, ten jsme nestihli…
    Přiji hezký den, Helena
    https://sincerehelena.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helenko moc děkuji a přeji Ti krásné dny.

      Vymazat
  6. Podle fotek je to krásné městečko a ta výzdoba nádraží je vskutku ojedinělá!! Přeji krásný den.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahojky. No ono to není jak tak nějaké městečko, ale město téměř tak velké jako je Ústí nad Labem. Děkuji za komentář a přeji Ti krásné dny.

      Vymazat
  7. Ahoj Jaruško moc zdravím fotečky super já jsem byla na dovolené tak už jsem doma mám tam fotečky na tom druhém blogu bylo super hezký den přeji..

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Bětuš moc děkuji. Já se na tvůj blog podívám, ale na počítač moc často nechodím a tak ani nepíšu komentáře. Přeji Ti pohodové dny.

      Vymazat
  8. Anonymní11/9/24 17:59

    Lezarts
    Nádraží je vymalován, jako zámek. Určitě stojí za návštěvu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano, souhlasím. Mile nás překvapilo, že to za dob minulých nebylo zničené, třeba přebílené jako plno jiných míst.

      Vymazat
  9. To je krása! Parádní fotky. Nikdy jsem tam nebyl, tak zvědavě koukám...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji. Já jsem tam jela také poprvé, protože vždy nás odrazoval neutěšený stav nádraží. Teď je opravdu nádherně opravené. Někdy i vlakové nádraží může lákat k výletu a jindy odradit...Možná, že se tam ještě někdy znovu podívám.

      Vymazat
  10. V Teplicích jsem nebyla, ale tak trochu je znám z blogu Evy (E.S.ideas). Ráda se na ně podívám zase Tvýma očima.
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  11. Další skvělá podívaná ⚛ ღ ♥ pěkné fotečky ⚛ ღ ♥

    OdpovědětVymazat
  12. Další nádherné fotky a bezva podívaná ♥

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vložené komentáře a přeji příjemný den.