POKUD JSTE VLOŽILI KOMENTÁŘ A NEZOBRAZIL SE, TAK MOŽNÁ SPADL DO SPAMU. KOMENTÁŘE PRAVIDELNĚ KONTROLUJI A POKUD TAM TAKOVÝ NAJDU, TAK JEJ HNED ZVEŘEJNÍM. DĚKUJI A PŘEJI KRÁSNÉ DNY.

11 října, 2024

Antonínovo údolí

 Konec září a moje procházka Antonínovým údolím. Nejhezčím místem tohoto údolí je okolí rybníku Cihelna. 

Železniční viadukt nad Mandavou.
Můstek přes Mandavu ve Výtopní ulici
Koryto Mandavy bylo v loňském roce vyčištěno. 
Břehy toku byly zpevněné velkými kameny, aby se koryto nezanášelo zeminou, 
která se při přívalových deštích a zvýšení hladiny vyplavovala z břehů.
Staré stromy byly kvůli úpravám pokácené a letos byly vysazené nové.
Jejich skladba je zajímavá. Jsou tu vysazené druhy jako jsou například javor cukrový, bříza pýřitá, jilm habrolistý a jasan ztepilý. 








Opustila jsem Antonínovo údolí a domů se vracela ulicí Šluknovská
Lovec
Obloha se od Vlčí hory zatáhla. Je čas jít domů

Pohled na Lužické hory. Sem chodím na procházky nejraději po ránu.
Zleva: Luž, Weberberg ( Vyhlídka), Pěnkavčí vrch, před ním Frenzelsberg,
Světliny a kostel sv. Františka z Assisi na Studánce
Hory v pozadí: Studenec, Široký vrch, Dymník, Vlčí hora
Paneláky v pozadí - sídliště V Podhájí, před ním dole "naše" Kolonka


Moje procházka okolím pomalu končila. 
Nezmokla jsem i když se mraky hrozivě honily..

7 komentářů:

  1. Hezký večer Jaruško, krásnou procházku jsi měla. Lovec je krásný. Poslední fotečky tak už se poičasí podle nebe kazí ⚛ ღ ♥ u nás dnes celý den pršelo ⚛ ღ ♥ Hezký víkend.

    OdpovědětVymazat
  2. Jaruško, to byly mračouny, pomalu bude chumelit! Krásné, dramatické fotky. Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
  3. Jaruško, tvoje fotky s panoramaty Lužických hor miluju. Vždycky, když si je prohlížím, mám chuť vyrazit na výlet.
    Měj se fajn

    OdpovědětVymazat
  4. Jaruško popřeji krásný víkend fotečky nádherné jako vždy opatruj se a děkuji moc ..

    OdpovědětVymazat
  5. Jaruško, moc pěkné fotky, takové fotky s příběhem. Měj pohodový víkend.

    OdpovědětVymazat
  6. Járo, mám moc ráda tvé fotky z procházek. Nádhera! A až stromy povyrostou, bude u Mandavy ještě krásněji.
    Přeji hezkou sobotu, Helena

    OdpovědětVymazat
  7. Opět pěkná vycházka s dramatickými mraky. Potok je pěkně upravený a ze stromů mám radost, že se obnovují. Líbí se mi pohotový záběr s kočkou. Pěkný víkend přeje Večernice.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vložené komentáře a přeji příjemný den.