POKUD JSTE VLOŽILI KOMENTÁŘ A NEZOBRAZIL SE, TAK MOŽNÁ SPADL DO SPAMU. KOMENTÁŘE PRAVIDELNĚ KONTROLUJI A POKUD TAM TAKOVÝ NAJDU, TAK JEJ HNED ZVEŘEJNÍM. DĚKUJI A PŘEJI KRÁSNÉ DNY.

09 října, 2024

Podzimní ráno.

 Podzim je tu a zase jednou jsem si vyrazila do luk pozorovat východ slunce a zároveň otestovat fotoaparát po servisním čištění.
Před východem a při východu slunce se krajina mění v různých barvách podle síly osvětlení sluníčkem. Mám tyto chvíle moc ráda a ty proměny mě vždy nastartují do příjemného dne.

Dymník 


Louky jsou tu letos už potřetí posekané a nová tráva je  pod deštích jasně zelená
Dny se krátí, denního světla ubývá a stromy už se zbarvují do podzimního hávu, 
než po prvních mrazících  listí zhnědne a opadá.

Sluníčko vychází...
Lužické hory jsou ještě zahalené do ranní mlhy.



Na kraji lesa rostou muchomůrky
Kvůli tomuto krasavci jsem si nabrala do bot, 
ale cestou podél lesa jsem nasbírala téměř půl tašky hub...
k obědu byla místo knedlíků - smaženice


...dál už jsem houbičky jen sbírala a nefotila.
Moji pozornost upoutala Luž, která  začala vykukovat z mraků.
Vlevo nad lesíkem vukukuje Ještěd.
Lužické hory...Luž a Jedlová už se pomalu vynořují z mlhy






12 komentářů:

  1. Krásně zachycené ráno, Jaruško, ale nejvíc se mi líbí všechny houby. Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
  2. Anonymní9/10/24 20:57

    Nádherná ranní atmosféra )))
    Eva http://es-ideas.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  3. Jaruško, moc hezky jsi nám vyfotila ranní procházku
    Měj pohodové dny 🍀

    OdpovědětVymazat
  4. Jaruško, tvoje vycházky do okolí brzy ráno, jsou nádherné. Ty si umíš poradit za každého světla. .Moc krásné. Mokré nohy stojí za takové krásné snímky. Já vyrážím za chvílí na zahradu, ale foťák neberu, budu mít na neseni dost jiných těžkých věcí. Hezký den.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Maruško, my už zahradu nemáme a jsem ráda. Při manželově zdravotním stavu bych zahradu navíc nezvládla. Stačí mi záhonek květin před bytovým domem. Do luk si chodím dobíjet energii. Děkuji za komentář a přeji ti hezký den.

      Vymazat
  5. Nádhera, Járo! Taky mám tyhle chvíle moc ráda, jsou místa, kde je klid a až za chvíli nastane běžný ruch... Prostě krása!
    Děkuji, pokochala jsem se. Posílám pozdravy, Helena

    OdpovědětVymazat
  6. Pěkné ráno jsi měla. Mám ráda mlhy jak se valí přes kopce. Pěkné houby, tady je hodně houbařů, taky jsem byla a sotva to bylo na jeden oběd, byly domácí fleky s houbami, já to mám ráda. Pěkný den přeje a zdraví Večernice.

    OdpovědětVymazat
  7. Jaro, ráda jsem se pokochala. Vždycky mne okouzlí panorama Lužických hor.
    Já naživo moc východů slunce neuvidím, protože jsem sedmispáč a ráno většinou vyspávám. I když jak se krátí dny, tak se mi to třeba cestou do práce i povede.
    Měj se fajn

    OdpovědětVymazat
  8. Lezarts
    Tak fotoaparát funguje a podzimní příroda i svítání báječně pózuje!

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vložené komentáře a přeji příjemný den.