POKUD JSTE VLOŽILI KOMENTÁŘ A NEZOBRAZIL SE, TAK MOŽNÁ SPADL DO SPAMU. KOMENTÁŘE PRAVIDELNĚ KONTROLUJI A POKUD TAM TAKOVÝ NAJDU, TAK JEJ HNED ZVEŘEJNÍM. DĚKUJI A PŘEJI KRÁSNÉ DNY.

04 října, 2024

Divadlo před okny.

 Před okny máme veselo a protože letošní léto nebylo zrovna na semínka příznivé kvůli suchu, začala jsem ptáčky přikrmovat semínky od andulek, které jim padají na dno klece a přidávám slunečnici. 

Nebyly vidět mšice tak jako v letech kdy bývá vlhko, housenky i pavouci se líhli později,  nebylo ani dost  brouků, jako tomu bývá v jiných letech. Vše se začalo líhnout až koncem léta a tak jsem dala letos krmítko dříve než jindy.  Ptáčkové si tak aspoň vytvoří tukovou vrstvu, aby zesílili a přežili zimu.  Přilétá jich stále víc...

Sýkora koňadra


Sýkora uhelníček


Sýkora modřinka


Zvonek zelený




Strakapoud velký


Hrdlička zahradní


Holub hřivnáč.
Toto jsou jediní holubi, kteří na zimu odlétají. Tento zůstal. 
Zřejmě je příliš slabý, cestu by nezvládl a tak zatím zůstává.

Ještě zvonek zelený. Těch přilétá několik.

Fotky byly pořízeny bezzrcadlovkou Nikon Z fc, kterou mám půjčenou od syna, než se vrátí můj Nikon zrcadlovka ze servisu. 

5 komentářů:

  1. Krasavci, jak jen to děláš, že ti neuletí. Járo, ty bys měla nafotit ptáky do kalendáře. Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jiřinko děkuji moc. Jen jsem tentokrát fotila Pavlovou bezzrcadlovkou a ještě to neumím nastavit. Už se těším na můj Nikonek. Hezký večer

      Vymazat
  2. Jaruško, máš bezkonkurenční fotografie ptactva 👍🍀

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marti, moc děkuji a přeji ti hezký víkend i když má být deštivý. Ale s knížkou nebo s jinou činností se to zvládne...😂

      Vymazat
  3. Jaruško, to je taková nádhera. Moc by mne bavilo, mít ptáčky takto na dosah. Nádherné fotografie. Je na stromě opravdu živo.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vložené komentáře a přeji příjemný den.