POKUD JSTE VLOŽILI KOMENTÁŘ A NEZOBRAZIL SE, TAK MOŽNÁ SPADL DO SPAMU. KOMENTÁŘE PRAVIDELNĚ KONTROLUJI A POKUD TAM TAKOVÝ NAJDU, TAK JEJ HNED ZVEŘEJNÍM. DĚKUJI A PŘEJI KRÁSNÉ DNY.

28 dubna, 2023

Jarní procházka

26. dubna 2023
Modrá obloha a pár bílých mráčků... bylo rozhodnuto! 
Jdu do luk užít si jarního dne i když fouká ledový vítr.
Vyrazila jsem směr Poustka...



Světlý kopec
Na Poustce
Vlčí hora a pod ní kostel Sv. Jana Nepomuckého ve Starých Křečanech, 
kde jsem byla nedávno fotit křížovou cestu..

V pozadí Jedlová
Dymník a Vlčí hora
Pohled na ulici Ke koupališti, kde je stále víc nových domů.


Mám ráda tu jarní barevnou přírodu a tak se kochám tou krásou a vůněmi,
 poslouchám bzukot včel...
 Pohled na Lužické hory





Moje kamarádky srnky. Někdo hodný tu na jaře, kousek od nového bílého domu, 
 postavil krmelec...

Světlo se rychle měnilo podle toho jak slunce zakrývaly mraky.









Tato místa procházím často a v každém období je to tu jiné...

37 komentářů:

  1. Jaruško, to jsou pravé jarní, jemné barvy a jen těch zelených co je, moc krásné okolí Rbk. Každý den jiné, ale ten černý mrak, to bych se bála, že mne chytí v loukách bouřka.
    Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jiřinko, z toho černého mraku poletoval sníh a bylo hodně chladno, tak že bouřka nehrozila. Děkuji moc za komentář a přeji ti krásný večer.🌹🌹🌹

      Vymazat
  2. Járo, děkuji za nádherné fotky! V úterý a ve středu fučel tak ledový vítr, že jsem měla pocit, že bude opět sněžit...
    Přeji příjemnou sobotu, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helenko i u nás to foukalo. Šla jsem na procházku v zimním kabátě a kulichu, Bez toho to nešlo i když to vypadalo opravdu jarně. Děkuji Ti a přeji krásný víkend.

      Vymazat
  3. Jaruško, opět krása ke kochání. Měj pohodový víkend.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marti moc děkuji. Také přeji krásný víkend.

      Vymazat
  4. Zelená krajina, modrobílé nebe - krásné relaxační snímky!!! Přeji krásný víkend!

    OdpovědětVymazat
  5. Nebe umí dát vyfocené krajině pokaždé jinou atmosféru. Krásné fotky!
    Pěknou sobotu!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hani moc děkuji a přeji ti krásný prodloužený víkend

      Vymazat
  6. Nádherné fotky Jaruško ♥ u nás jsem neviděla srnky dlouho ♥ hezkou sobotu ♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Květuško , tady na louce byly tři, teď jsou jen dvě srny. Srnec se od nich odpoutal...Děkuji a přeji Ti krásný víkend.

      Vymazat
  7. Fotografické mraky jako na objednávku, krásná příroda. Pěkný víkend.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji. Jsou to pro mnohé už hodně známá místa. Já tam přesto hodně chodím a často fotím, protože každý den je to trochu jiné. Mění se krajina barevností mění se stromy...Přeji krásný prodloužený víkend

      Vymazat
  8. Obloha je hodně zajímavá, mraky čarovaly hodně. Já poslední krásné dny (no ono jich zas tolik nebylo) trávila většinou buď na cestě někam nebo celodenní prací na zahradě a na vycházku ani nezbyl čas.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vendy, my už zahradu nemáme a stejně bych tam teď po operaci nic dělat nemohla. Na procházky chodit můžu, což je pozitivum a čerpám tak energii na uzdravení. Díky a přeji ti krásný prodloužený víkend i když u nás je zataženo a prší....

      Vymazat
  9. Jaruško, krásné fotky jsi na procházce pořídila.👍👍👍 Jarní příroda, kouzelné nebeské divadlo, kdy v hlavní roli byly mraky a jako bonus srnky. A nesmím zapomenout na nádherná panoramata.
    Měj hezké jarní dny.🍀🌷

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Alenko mockrát děkuji a přeji ti krásné jarní dny. Snad už se také dočkáme lepšího počasí i když já ještě nějaký čas musím být opatrná. Na procházky ale můžu...Měj se moc pěkně a opatruj se.

      Vymazat
  10. Moc krásné fotečky Jaruško ⚛ ღ ♥ Tak už jsi se vydala na procházku, to je dobře. Hlavně opatrně a nepřehánět to. Hezký večer ⚛ ღ ♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Leni mě už to válení se doma fakt jde na nervy.
      Potřebuji pohyb a vzhledem. k tomu, že mě po operaci a dvě hodiny po narkóze poslali domů, tak to asi nic hrozného nebylo. Kdybych neměla odvoz, tak bych musela jet domů vlakem nebo autobusem. Sanitky už lidi po těchto " jednodenních" operacích domů nerozvážejí. Musí se pacient postarat o sebe sám...

      Vymazat
  11. Anonymní30/4/23 08:40

    Lezarts

    Procházka plná světelných efektů👍

    OdpovědětVymazat
  12. Anonymní30/4/23 09:54

    Krásné záběry. Vlčí hora ???- je tam Nobilis Tilia? Zrovna v pátek jsem byla na jejich semináři o aromaterapii. Domů jsem přijela nadšená.
    Hezké dny tam u vás. Eva http://es-ideas.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano, budova je dole v obci při cestě k rozhledně. Je tam opravdu krásně. Děkuji za komentář a přeji ti krásné dny.

      Vymazat
  13. To je krása! Nádherné mraky! Moc ráda jsem se s Tebou prošla. Zdraví Mariedf

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Maruško moc děkuji a přeji Ti krásné jarní dny ve zdraví.

      Vymazat
  14. Jaruško, jako vždy 👍👍👍👍👍👍👍prostě máš to v oku👍👍👍👍moc Ti děkuji za hezké komentáře na mém blogu, takové vždy potěší❤️je to jako hnací motor, takové komentáře❤️🍀přeji Ti vše dobré i celé tvojí rodině🍀opatruj se 🍀😘

    OdpovědětVymazat
  15. Járo, také jsem o víkendu byla na procházce lesem a moc jsem si to užívala. Fotky jsou moc hezké, také jsem něco nafotila, dám na blog. Měj se hezky, pá 😀😊

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evi moc děkuji a na Tvoje fotografie se těším. Měj se moc hezky.

      Vymazat
  16. Krásné fotečky Járo, opatruj se a měj hezké dny.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ivetko moc děkuji a přeji Ti krásné jarní dny.

      Vymazat
  17. Jaruško zdravím, za milá slovíčka děkuji. Dobře jsi se rozhodla, nádherná procházka a úžasné fotečky ♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Danuško moc děkuji a přeji Ti krásné jarní dny

      Vymazat
  18. tohle brzké jaro mám nejraději. krásná krajina, báječné fotky!

    OdpovědětVymazat
  19. Mraky v krásných přírodních scenériích jsou šlehačkou na dortu.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vložené komentáře a přeji příjemný den.