POKUD JSTE VLOŽILI KOMENTÁŘ A NEZOBRAZIL SE, TAK MOŽNÁ SPADL DO SPAMU. KOMENTÁŘE PRAVIDELNĚ KONTROLUJI A POKUD TAM TAKOVÝ NAJDU, TAK JEJ HNED ZVEŘEJNÍM. DĚKUJI A PŘEJI KRÁSNÉ DNY.

03 května, 2023

K rybníkům...

 27. dubna 2023

Měsíc duben se chýlil ke svému konci a já jsem snažila pomalu chodit na procházky. Jedna z nich vedla opět k rybníkům, kde je vždycky krásně. Fotek tu bude tentokrát asi hodně, protože jsem musela jít pomalu a tak jsem fotila a fotila...

Dymník
Soukromý rybník U Natury

Chaty u rybníku Racek
Racek







Tůň









Opět u Racku



Chaty u Racku, některé již trvale obydlené.


Kočička s obojkem se dožadovala pohlazení.


Zpět u nás na lukách. Topolový lesík už se zazelenal




Mokřadní louka...
Vím, fotografií je hodně, ale neměla jsem tu sílu to více probrat.
Jaro, to je pro mě nejkrásnější období roku a
 já  vám přeji krásné jarní dny plné sluníčka a snad se dočkáme i toho teplíčka...

27 komentářů:

  1. Ahojky Jaruško, moc krásné fotky. Ta čičina je krásná. Hladina vody je uklidňující ⚛ ღ ♥ Hezké a zdravé dny přeji ⚛ ღ ♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Leni děkuji a přeji ti krásné jarní dny.

      Vymazat
  2. Krásné fotky rybníků a krajiny kolem!!! Modrá obloha se svěží zelenou působí velmi relaxačně! Přeji hezký den.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji. Příroda je mocná kouzelnice.

      Vymazat
  3. Járo, ani nevíš, jak bych to šla ráda s tebou. Pokaždé jiné a pokaždé krásné. Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jiřinko, také bych Tě ráda měla jako společnici na procházky. Je pravda, že krajina se během roku hodně mění. Jednak ročním obdobím, ale také novou zástavbou na mnoha místech, která jsem z dětství znala jako louky nebo pole. Děkuji za komentář a přeji Ti krásné jarní dny.

      Vymazat
  4. Tak ráda jsem se podívala :) Moc se mi líbí topolový lesík. Hezké dny přeje Marie

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Maruško moc děkuji a přeji ti krásné jarní dny.

      Vymazat
  5. Járo, ty fotky jsou nádherné, takové jarně šťavnaté. Hned bych se šla projít s tebou...
    Děkuji a přeji hezké dny, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helenko, je pravda, že ta příroda je taková čistá a mladá. To mě vždycky na jaře dostane od lepší nálady a čerpám energii z příroda, jak jen to jde.

      Vymazat
  6. Topolový lesík má zajímavou světle zelenou barvu a protože mám ráda břízy, tak mě zaujaly na břehu rybníka. Pěkné fotky a jsem ráda, že už to pomalu zkoušíš, v přírodě se uzdravuje rychleji. Pěkné dny.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je to fakt, že se začíná lesík zelenat a je takový až jedovatě zelený. Poslední dobou se tu objevují i březové lesíky stále častěji. Rostou rychle a nahrazují smrkové lesy. Děkuji a přeji ti krásné jarní dny.

      Vymazat
  7. Anonymní4/5/23 13:44

    Lezarts

    Procházky kolem rybníků to je nádhera!

    OdpovědětVymazat
  8. Tvoje fotky rybníků vždycky potěší, prohlížím si je ráda. Měj se hezky, zdravím 😉😊

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evi, já mám ty rybníky opravdu ráda. Asi je to tím, že jsem se narodila v "Jezerní růži", tedy v Telči, kde jsou rybníky kolem celého města. Tady jich také pár je, ale musím za nimi jít...Krásný prodloužený víkend Ti přeji.

      Vymazat
  9. Jaruško krásně fotecky 😉😘

    OdpovědětVymazat
  10. Jaruško, nádherné fotky. 👍👍👍 Pro mně navíc spojené se vzpomínkami na dětství a mládí.
    Měj hezké májové dny. 🌸🍀

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Alenko to je podobné, když se dostanu do Telče. Sice si toho z dětství moc nepamatuji ( bylo mi šest let, když jsme se odstěhovali do RBK), přesto tam mám zvláštní pocit, že tam patřím a mám tam část kořenů.

      Vymazat
  11. U vás je tak krásně. Budeme muset vymyslet nějakou dovolenou ve vašich končinách.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jari moc děkuji za milý komentář. Ono se všude najde něco hezkého. Stačí se zastavit a rozhlédnout. Krásné májové dny Ti přeji.

      Vymazat
  12. Odpovědi
    1. Květuško moc děkuji. Měj se moc pěkně.

      Vymazat
  13. Nádherné fotky, moc jsem si prohlížení užila ♥

    OdpovědětVymazat
  14. Zrcadlení na vodní hladině rybníků krásně dokumentuje, jak je voda čistá, to zdaleka není pravidlem.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vložené komentáře a přeji příjemný den.